Zow cumslut jij durft ....heb je daar wel toestemming voor van je Mrs ? Voorlopig heb je nog aan 1 opdracht niet voldaan en dat is de leren laarzen van je Mrs dicht strikken geknield op je knieen in de winkel terwijl daar een foto van gemaakt word !!! ( je weet uiteraard zonder gezicht etc) Ik neem aan dat je dat ook bedoeld in je oproep ? Ik zou het niet leuk vinden als ik mijn slaafje overal tegen kom met herkenbaar beeld op internet en ik neem aan de mensen die gereageerd hebben ook niet !!! Wel heel tof dat eroticcinema mee gaat in je oproep Hebben ze achter ec ook een tuin mss?
Maar hou maar rekening met een strafje hahaha Gtrz Moi
Cumslut schreef:Lijkt mij geweldig om eens gefotografferd te worden als er meerdere mannen hun zaad over mijn mooie face spuiten.... super. Ben daar wel voor te vinden.
Xx Daniel
wouw wat een heerlijke lul en outfit,daar wil ik ook wel overheen spuiten.
Lijkt mij fantastisch jou staaf tot spuiten toe in mijn mondje te hebben.... je pik ziet er in ieder geval goed en lekker uit.
Cumslut schreef:Lijkt mij geweldig om eens gefotografferd te worden als er meerdere mannen hun zaad over mijn mooie face spuiten.... super. Ben daar wel voor te vinden.
Xx Daniel
wouw wat een heerlijke lul en outfit,daar wil ik ook wel overheen spuiten.
Lijkt mij fantastisch jou staaf tot spuiten toe in mijn mondje te hebben.... je pik ziet er in ieder geval goed en lekker uit.
Xx
laat even weten wanneer je er bent in je outfit,ik loop met plannen voor donderdagmiddag.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.