Ongepland pleziertje

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
latexlover
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Ongepland pleziertje

Bericht door latexlover »

Na een beetje twijfelen toch maar naar de cinema gegaan. Lekker even naakt of toch in latex? dan toch maar mijn catsuit aangedaan en werd al snel weer bloedgeil. Ik stond me om te kleden toen de eerste geile toeschouwer zich aandiende. Rits open voor toegang waar nodig en al snel werd mijn mannenkutje bevoeld. Een geile pik voor mijn mond was aanleiding om hem diep achter in mijn keel te nemen. En die pik had al lekker in een kutje gezeten. Altijd een lekker idee! Daarna is hij over de rand van het bed gaan liggen en heb ik hem goed geneukt. Al snel kon hij het niet meer houden en kwam in mijn hand klaar. Wat is een gezichtsmaskertje toch lekker. Na twee geile uren gaf hij aan dat het leven egoistisch was en liet me bloedgeil achter.mdaar houd ik van! Gewillig en bloedgeil voor de volgende. Na een tijdje op bed in de ruimte kwam dan eindelijk het lang gehoopte bezoek. Met handschoentjes en glijmiddel. Ik werd meegenomen naar de sling waar de geile vent mij binnendrong. Eenmaal echt binnen hield,ik het niet meer en spoot mijn eigen gezicht vol? Geheel van de wereld bleef ik in de sling op krachten komen en daarna vertrokken. Wie was die geile vent? Wanneer weer?!
fuckbuddy
Geaardheid: homo
Leeftijd: 45
Contacteer:

Re: Ongepland pleziertje

Bericht door fuckbuddy »

geil om allemaal te lezen wat je deed nadat ik egoistisch vertrok, zal wel eens langer door je genaaid willen worden als ik eerst met je ass mag spelen
latexlover
Leeftijd: 26
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door latexlover »

Graag!
bottom
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door bottom »

mmm heb ik weer gemist dus,jammer ik wil ook best vaker genomen worden want hier in het saaie Almere is helemaal niks te doen ;)
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten