meester word slaaf voor 1 keer.

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
masterandslavem
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

meester word slaaf voor 1 keer.

Bericht door masterandslavem »

Na meerdere keren naar erotica te zijn geweest, waarbij mijn slavin heel erg goed haar best heeft gedaan. Heeft ze mij gevraagd om een keer de rollen om te draaien. Ik ging akkoord mits ze een aantal opdrachten deed. (nooit gedacht dat die haar zouden lukken) maar deze opdrachten heeft ze goed uitgevoerd en wie a zegt moet ook b zeggen. Daarom ben ik maandagavond 26-08-13 haar slaaf en mag ze met me doen wat ze wilt.

Maar omdat ik weet dat ze haar dominante kant nog nooit echt ontdekt heeft. Plaats ik toch even deze advertentie. Ze heeft namelijk zo af en toe hulp nodig en ik hoop dat jullie haar hierbij willen helpen.

Haar fantasie was dat ik vanaf de auto in een catsuit en boeien naar erotica loopt (Erotica is hiermee akkoord mits onder een paar voorwaarden) en dat ik dan binnen aan het kruis word gehangen. daar zal ze me straffen door me te slaan met de zweep en in mijn kont te nemen met een dildo. daarna wil ze me nemen op het gangbang bed.

Haar verzoek aan jullie is om elke keer als je klaar komt om dat over mij heen te doen.

mijn vraag aan jullie is om haar te helpen. Als je vind dat ze niet hard genoeg slaat of wil je het zelf doen vraag dan aan haar of jij het mag doen. Als je zelf ideeen hebt die je met me wilt doen. Vraag het dan aan haar.

Verder wil ze graag dat de volgende dingen met mij gebeuren. Maar ze weet niet precies hoe ze dit moet aanpakken.

- mij anaal laten nemen door een man
- mij iemand laten pijpen.
- mij onder laten spuiten met sperma.
- mij onder te laten plassen.

Als je 1 van deze dingen wilt doen of gewoon een meester wilt domineren, laat het haar dan weten. Heb je speciale wensen ook dan ben je welkom. Zij bepaald wat er precies gebeurd en hoe. Als je alleen wilt kijken en voelen mag dit natuurlijk ook. Maar ik vraag wel iedereen respect te hebben voor wat wij doen en goed naar haar te luisteren. Gebeurd dit niet dan zijn wij zo weer weg.
britneyxxx
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: meester word slaaf voor 1 keer.

Bericht door britneyxxx »

Klinkt spannend! Leuk!

grt, Britney.
masterandslavem
Contacteer:

Iedereen is van harte welkom. Dus hoop je morgenavond te zien birtney.
masterandslavem
Contacteer:

Helaas werden wij beide met griepverschijnselen wakker vanmorgen. Hierdoor hebben wij besloten vanavond niet naar de cinema te gaan. Niet omdat we fake zijn (dat weten de meeste gelukkig wel). Maar omdat het zo niet verantwoord is. Maar niet getreurd we gaan het zeker nog wel uitvoeren en dan laten we het hier weer weten.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten