Weer zin in een geile neukbeurt
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Weer zin in een geile neukbeurt
Biman en lingeriedrager wil weer eens genomen worden in de sling. Wie o wie heeft er interesse om me te gebruiken en onder te spuiten? Kan veelal in de avonden na 19:00 uur.
Laat even weten of je me in lingerie en heels aan wil nemen of gewoon als man. Een keer op het bed lijkt me ook wel wat eerlijk gezegd.
Laat even weten of je me in lingerie en heels aan wil nemen of gewoon als man. Een keer op het bed lijkt me ook wel wat eerlijk gezegd.
- KevinBig
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 52
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Weer zin in een geile neukbeurt
Op het grote bed is veel leuker. Vooral geile als er allemaal stijve pikken om je heen staan terwijl te wordt geneukt. Moet je echt eens doen en dan proberen zoveel mogelijk van die 'kijkende' pikken te pijpen. Jeeee wat is dat lekker. DOEN.
Kusjes van Kevin
Kusjes van Kevin
- gelaarsdekater
- Geaardheid: homo
- Geaardheid bij stel: Lesbisch
- Contacteer:
[Dag Angela,
Laatst gewijzigd door gelaarsdekater op 02 jan 2014 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- gelaarsdekater
- Contacteer:
Geen reactie! Jammer
-
- Contacteer:
Hoi gelaarsde kater. Sorry maar ik was een tijd naar het buitenland voor mijn werk en kon niet op internet. Ik zou heel graag samen met je willen geilen in de darkroom. Super als je me neukt in de sling met je strakke jeans aan en je hakken.
Ik zal dan een rokje ,string,nylons,heels en mijn balstretcher dragen.ik neem ook poppers,condooms en glijmiddel mee.
Meestal kan ik op vrijdagavond het makkelijkst of de andere avonden pas na 20:00 uur maar dan moet ik haasten.
Laat maar weten of je aanbod nog staat en misschien kun je nu vrijdagavond 18 oktober wel? Anderen ook?
Hoor graag van je/jullie
Ik zal dan een rokje ,string,nylons,heels en mijn balstretcher dragen.ik neem ook poppers,condooms en glijmiddel mee.
Meestal kan ik op vrijdagavond het makkelijkst of de andere avonden pas na 20:00 uur maar dan moet ik haasten.
Laat maar weten of je aanbod nog staat en misschien kun je nu vrijdagavond 18 oktober wel? Anderen ook?
Hoor graag van je/jullie
- gelaarsdekater
- Contacteer:
Hoi,
Graag wil ik je ontmoeten. Ik kan komende vrijdagavond 18 okt. Dan ben ik er om 19.00 uur.
We gaan er een geile boel van maken en ik hoop dat er dan meer komen dan wij!
Stuur als het kan vrijdag een berichtje of het ok is!
Geile gr gelaarsdekater
Graag wil ik je ontmoeten. Ik kan komende vrijdagavond 18 okt. Dan ben ik er om 19.00 uur.
We gaan er een geile boel van maken en ik hoop dat er dan meer komen dan wij!
Stuur als het kan vrijdag een berichtje of het ok is!
Geile gr gelaarsdekater
-
- Contacteer:
Hoi gelaarsde kater. Ik zal zorgen dat ik er ben vrijdag rond 19:00 uur. Voorkeur voor wat ik aan moet? Wat draag je zelf die avond? Ik neem conddoms mee want neuken doe ik safe. Hoe herken ik je,ben je verkleed of gewoon als man? Ik kom als man en heb het meeste aan onder mijn kleding en mijn pumps in een tas. Heb er echt zin in en na even rustig beginnen met neuken kan ik redelijk wat hebben.
Tot vrijdag
Tot vrijdag
- gelaarsdekater
- Contacteer:
Hoi,
Mooi dat je vrijdag om 19.00 uur kan komen! Heb jij ook hoge laarzen en een kort rokje? Zelf draag ik hoge leren laarzen, een kort strak jeansbroekje. Ik neuk ook safe en ga het rustig opbouwen. We nemen er lekker de tijd voor. Andere mannen zijn van harte welkom toch?
Geile groetjes van Gelaarsdekater
Mooi dat je vrijdag om 19.00 uur kan komen! Heb jij ook hoge laarzen en een kort rokje? Zelf draag ik hoge leren laarzen, een kort strak jeansbroekje. Ik neuk ook safe en ga het rustig opbouwen. We nemen er lekker de tijd voor. Andere mannen zijn van harte welkom toch?
Geile groetjes van Gelaarsdekater
-
- Contacteer:
Ik heb wel laarzen maar die hebben geen hoge heels. Heb lakkleuren rode pumps met 12 cm heels. Rokje geen probleem en ik doe ook wel nylons aan. Balstretcher of cockring? Neuk je me in de sling? Anderen zeker welkom maar neuken safe. Jij al in je laarzen en jeans daar?
Hoor graag wat ik aan moet en ook anderen mogen zeggen wat ik moet dragen. Mmmmm nu al zin in en heerlijk poppers snuiven en me laten neuken en hopelijk ook onderspuiten(liefst meerderen malen)
Hoor graag wat ik aan moet en ook anderen mogen zeggen wat ik moet dragen. Mmmmm nu al zin in en heerlijk poppers snuiven en me laten neuken en hopelijk ook onderspuiten(liefst meerderen malen)
- gelaarsdekater
- Contacteer:
MMM ik zie er nu al naar uit! Laarzen zonder hoge hak is leuk als je die aan hebt. ( ik word daar nog geiler van) Uiteraard ga ik je in de sling neuken!
Geile gr Gelaarsdekater
Geile gr Gelaarsdekater
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten