Thema sex date in Erotica

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
erictantra
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jun 2010 15:35
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 64
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Thema sex date in Erotica

Bericht door erictantra »

Is erg jammer dat wenig reactie komen op aantal voorstellen om thema te doen in Erotica Ik kreeg vandaag mail over sportwaerparty in Glayplay in Rotterdam Waarom kan zoiets hier niet? een voor stel voor keuring in samen werking met Bisexclub Gooi was redelijk ,helaas vonden veel mannen dat te heet die dag... Zonde als niets opzetten wordt altijd maar behelpen ... Is niet erg opwindend dat in Amsterdam een vaste agenda is bij de Church ,zodat van te voren weet wat die avond of middag kan verwachten. Ook party in Mendenblik zijn succesvol... Hoe kunnen we zoiets op regelmatige basis doen? Onze Bisexclub Gooi houd ook regelmatig feestjes : zoals deze: Zou heel graag voor liefhebbers effect willen laten zien van een cockring. Dat hoef niet veel te kosten ... Mag ook yzeren ring zijn uit doezelf zaak....Heerlijk is dat om wordt gedaan of gedemonstreerd wordt hoe dat te doen ... Ook veter kan helpen is heerlijk daarna met mooie harde te laten zien en dat je mag voelen hoe mooi hard jou pik daarvan is... keer afspreken in Erotica? je vind onze club hier : http://bisexclub-gooi.clubs.nl/
Ik hoor heel graag jullie commetaar, zijn er mensen te vinden voor vaste thema avond/middag?
erictantra
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jun 2010 15:35
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 64
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Thema sex date in Erotica

Bericht door erictantra »

Er worden in diverse soortgelijke gelegenheden diverse party gehouden
Het zou prettig zijn dat Erotica daar op in speeld ook om omzet en bekendheid uit te bouwen. Is zonde om zoiets moois niet te gebruiken.
Dat kan met mannen zijn of man/vrouw of dames alleen... Erotisch worstelen is zo mogelijkheid om dat daar te doen ,maar zo zijn er veel meer thema te bedenken. Als Erotica dit niet wil of kan doen waarom niet met een team party bedenken en uit te voeren . De Bisexclub Gooi wil daar graag bij helpen ook. We hebben nu twee party daar gehouden en was zeker erg leuk Kijk op forum of op onze Bisexclub: http://bisexclub-gooi.clubs.nl/
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten