stel zaterdag

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
butterfly
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

stel zaterdag

Bericht door butterfly »

vanmiddag een lekkere geile sessie meegemaakt. er waren zo'n 10 mannen voor ons die allemaal gezien hebben hoe ze door 2 man geneukt werd en een stuk of 5 gepijpt heeft. zelf is ze ook lekker klaargekomen. mannen waren erg bedeesd....niemand is op haar lichaam klaargekomen (maar nog wel 1 in haar pijpmondje via gloryhole) en dat was eigenlijk wel de bedoeling.
we gaan het nog een keer overdoen...maar dan denken we meer aan amersfoort....zij vond het allemaal wel erg lekker...en dat was ook de bedoeling. Mannen...de volgende keer mogen jullie wel iets meer doen met haar.....
nog iemand met suggesties??
max4fun
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: stel zaterdag

Bericht door max4fun »

Kom morgen middag nog een keer terug en ik zal ze sterren laten zien van genot...
Gert30
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Gert30 »

Zaterdag in Amersfoort? Dan krijgt ze het precies zoals ze het hebben wilt
butterfly schreef:vanmiddag een lekkere geile sessie meegemaakt. er waren zo'n 10 mannen voor ons die allemaal gezien hebben hoe ze door 2 man geneukt werd en een stuk of 5 gepijpt heeft. zelf is ze ook lekker klaargekomen. mannen waren erg bedeesd....niemand is op haar lichaam klaargekomen (maar nog wel 1 in haar pijpmondje via gloryhole) en dat was eigenlijk wel de bedoeling.
we gaan het nog een keer overdoen...maar dan denken we meer aan amersfoort....zij vond het allemaal wel erg lekker...en dat was ook de bedoeling. Mannen...de volgende keer mogen jullie wel iets meer doen met haar.....
nog iemand met suggesties??
frankvanwielen
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 42
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door frankvanwielen »

I'm with you Gert! We geven Butterfly de volle laag!
Gr
Frank
Try me, you'll love it! :)
Glorylove
Geaardheid: bi
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Glorylove »

Morgenavond kom ik naar Hilversum na pb wisseling van enkele forumleden.
Ik kan met een man een vrouwgerichte trio geven. Daarin is veel mogelijk, zoals DPF, DP, mits de vrouw dit ook wenst.
Ik bied altijd respect, hygiëne en discretie.

Glorylove
Man -vrouwelijk gericht-, bitop, bezoekt de ec af en toe voor spanning, gezelligheid en seksatie soms in gezelschap met een tgirl slet. Enkel in voor contact met echte open minded bezoekers.
butterfly
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door butterfly »

Hi there,

Dit is Lady B(utterfly). First of all wil ik de aanwezige mannen van vorige week bedanken!
En maagdelijke ervaring om publieke geneukt te worden. En tegelijkertijd heb ik me als heel respectvol behandeld gevoelt. Van te voren bloednerveus ... Wat gaat er gebeuren en mijn lot in handen van mijn partner gelegd. Drie setjes ordinaire kleding mee maar uiteindelijk deed mijn witte in het blacklight oplichtende zomerjurk met niets eronder uitstekend dienst....
Even in de bioscoop gezeten hadden geen muntje voor de locker dus toch onrustig... kreeg van galante heer een muntje die hij boven was gaan halen... dat haalde bij mij alle angst weg dat er iets zou gebeuren dat ik niet zou willen... we hingen op ondrzoek uit en als 1e en voor de 1e keer gloryhole wat zowel voor mijn lover en mij een bijzondere ervaring was.
Geheel annoniem en je weet toch dat het waarschijnlijk een de mannen was in de darkroom ...

Willen jullie nog meer horen over hoe ik het ervaren heb let us know... Ook voor andere stellen/ dames. Spannend hoor in je eentje tussen zoveel mannen maar een beetje girlpower aan mijn zij is niet verkeerd. En volgens mij ken ik geen enkele man die een lekkere girl on girl actie kan weerstaan.
Maar begrijp uit de reacties dat we as zaterdag in Amersfoort verwacht worden maar dat zal niet lukken. We begrepen dat Amersfoort een ruimere opzet heeft maar is voor ons ook stukje verder weg... Dat staat dus wel voor een volgende keer op de agenda...

Liefs en lust lady B
hunglatino
Leeftijd: 29
Contacteer:

Bericht door hunglatino »

I was one who fucked lady b. And she had a great oral technique and tight wet pussy that handled my cock very well. I was guaranteed an orgasm. I'd like to try more.
Frinz
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Frinz »

Hey Butterfly,

Dat leest lekker weg hoor, dat verhaal van je. Van mij mag je nog veel meer vertellen hier. Spannend!
Ik begrijp dat je morgen weer in Hilversum bent. Heb je enig idee hoe laat ongeveer?

Frinz (altijd zin om mee te doen)

Een pb-tje mag natuurlijk ook.
Student
Geaardheid: bi
Contacteer:

Bericht door Student »

Hmm, ik hoor ook graag meer. Het begin is veelbelovend van je verhaal... Jammer dat ik er niet bij was.
19jaar
Leeftijd: 19
Contacteer:

Bericht door 19jaar »

heey butterfly.

ik was er die erotische dag ook bij. heb heerlijk van je genoten.
vond het vooral lekker om aan je borsten te zitten en lekker oraal verwend te worden door je.
hoop dat jij er ook van genoten had en ik hoop dat ik je binnenkort weer tegenkom in hilversum.

groetjes 20 jaar
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten