Hey,
Ik een slanke lekkere openminded bi-man zal 20 februari met alleen boxer aan aanwezig zijn in de darkroom. Ik zou graag een heerlijke slet willen uithangen in de darkroom en de gloryholes. Lekker flink wat pikken afzuigen,neuken en sperma ontvangen. Ook van dames kan ik genieten, dus stelletjes ook welkom. Houd ook van BDSM dus ook op dat vlak is veel mogelijk
Ik ben dan aanwezig van 18:00 tot 21:00 geil aanwezig!
let op: ik kom alleen als je even meld hieronder als je komt en waar je wel voor in zou zijn
Gezocht speelmaatjes 20/02/2015
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 21
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 19
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Gezocht speelmaatjes 20/02/2015
Heey,
ik ga er voor zorgen dat ik 20 feb. er ook bij ben. ik ben 21 jaar en hou er van om lekker gepijpt te worden terwijl iedereen toekijkt. je kan me lekker deepthroaten als je wil. verder ben ik voor alles in. laat maar weten wat je nog meer geil vind om te doen!!
Groetjes,
21 jaar
ik ga er voor zorgen dat ik 20 feb. er ook bij ben. ik ben 21 jaar en hou er van om lekker gepijpt te worden terwijl iedereen toekijkt. je kan me lekker deepthroaten als je wil. verder ben ik voor alles in. laat maar weten wat je nog meer geil vind om te doen!!
Groetjes,
21 jaar
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 21
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Gezocht speelmaatjes 20/02/2015
Ja ik vind veel geil, van bukkake tot keihard anaal gebruikt te worden. Het lijkt me echt heerlijk om uren lang pikken af te zuigen en ongegespoten te worden.19jaar schreef:Heey,
Groetjes,
21 jaar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast