Vanmiddag lekker gebruikt worden
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Vanmiddag lekker gebruikt worden
Vanmiddag ga ik rond 12:30 uur weer naar erotica en hoop op wat geile sex na een lange vakantie. Ben neukbaar en vind het ook geil als je je zaad over me heen spuit. Word graag genomen in de sling of als ik vast sta in het schandblok. Draag straks alleen een zwarte jockstrap en doe een balstretcher of cockring om. Ben wat stevig en afwachtend maar daardoor niet minder geil. Wie komt er ook en gebruikt me. Graag wel condooms meenemen als je me wil neuken. Hoop op veel actie vanmiddag
-
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Vanmiddag lekker gebruikt worden
Ik ga vanmiddag ook maar zal pas wat later zijn rond 1500-1600 uur. Als je klaarzit in de stoel of sling of bok dan heb je wellicht kans dat ik de gelegenheid grijp om mijn zaad door mijn pik richting jouw te laten vloeien. Wie weet dus!!
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Vanmiddag lekker gebruikt worden
Sorry voor degenen die vanmiddag van plan waren te komen om mij te gebruiken maar helaas door omstandigheden kom ik niet vandaag. Heb wel enorme zin om gebruikt te worden dus ik kom nu morgenavond (dinsdag 25 augustus).
Sorry maar het loopt allemaal even anders op het laatste moment dus als je wil en kan kom dan morgenavond.
Sorry maar het loopt allemaal even anders op het laatste moment dus als je wil en kan kom dan morgenavond.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten