Slet is 15.9 in de darkroom
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Lesbisch
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Slet is 15.9 in de darkroom
k
Laatst gewijzigd door oprekkontje op 05 dec 2015 19:03, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Slet is 15.9 in de darkroom
[Hmmmm, misschien ga je me voelen!
quote="oprekkontje"]Morgenmiddag 15.9 ben ik weer als naakte slet in de darkroom. Zoals ik de afgelopen weken daar vaker ben geweest.
Vorige week maandag 7.9 ben ik daar door m'n pooier lang op het bed geneukt en moest van hem pikken leegzuigen...2 spoten hun lading in m'n mond en over me heen..
Daarna werd ik door een mooie travo aan het kruis vastgezet en ze heeft m'n ballen incl ballstretchers hard onder handen genomen, terwijl een aantal mannen toekeken en zich begonnen af te trekken. Helaas spoot maar 1 man z'n lading over m'n pik en pijnlijke ballen.....
Het was een top middag en voelde me een heerlijke slet.
Morgen ben ik er zonder pooier om mannen klaar te zuigen en om geneukt te worden. Ik mag door iemand aan het kruis vastgezet worden, met m'n kont naar de zaal: voor de liefhebbers![/quote]
quote="oprekkontje"]Morgenmiddag 15.9 ben ik weer als naakte slet in de darkroom. Zoals ik de afgelopen weken daar vaker ben geweest.
Vorige week maandag 7.9 ben ik daar door m'n pooier lang op het bed geneukt en moest van hem pikken leegzuigen...2 spoten hun lading in m'n mond en over me heen..
Daarna werd ik door een mooie travo aan het kruis vastgezet en ze heeft m'n ballen incl ballstretchers hard onder handen genomen, terwijl een aantal mannen toekeken en zich begonnen af te trekken. Helaas spoot maar 1 man z'n lading over m'n pik en pijnlijke ballen.....
Het was een top middag en voelde me een heerlijke slet.
Morgen ben ik er zonder pooier om mannen klaar te zuigen en om geneukt te worden. Ik mag door iemand aan het kruis vastgezet worden, met m'n kont naar de zaal: voor de liefhebbers![/quote]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten