Waanzinnig geile ervaring gisteravond heerlijke vrouw

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
kierkok
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 sep 2010 22:27
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Waanzinnig geile ervaring gisteravond heerlijke vrouw

Bericht door kierkok »

Ik kom wel vaker in EC maar vandaag gebeurde er iets supergeils was er rond 17u rustig binnen , wat ouder stel was bezig in de swing en wat leuke mannen aanwezig.
stond te kijken in de hertero cinema en een jongen sprak me aan voelde wat en voor dat ik het weet was ie me aan het pijpen heerlijk. vrij snel kwam ik grommend klaar en leegde mijn veel te volle zak in een condoom. dat was pas een goed begin. na wat bij te komen onder het genot van een kopje koffie kwam er een 2e stel binnen duidelijkvoor de eerste keer bij EC na een gedegen rondleiding van het personeel genoot ik van hun voorspel in de hetero cinema. het oudere stel was vertrokken zowaar kwam er nog een stel binnen. dit keer een jonge extreem sensuele vrouw en een jonge vent heerlijk elkaar opgeilend op de bank deed mijn lust weer oplaaien.
na hun geile voorspel gezien te hebben ging de vrouw op het bed in de dark room liggen. vrij snel erna volgde een heerlijke donkere jongen ernaartoe die ik al een paar keer verlekkerd had aangekeken maar blijkbaar hetero was. Ik volgde hem naar de dark room en zag die geile jonge vrouw op het bed liggen. de donkere jongen gin met haar zoenen en vingerde haar spuitend klaar een paar keer byzonder geil om te zien hoe die vrouw genoot van de sex terwijl haar man welke ook duidelijk genoot naast haar stond. Al neukend kermde ze om meer van de donkere jongen die vervolgens zijn lading aan haar gaf.
Zeker niet uitgeput riep ze me ben je alleen een kijker of wil je ook zei ze. ik naderde haar en begon haar kletsnatte vagina te strelen en vingerde,befte haar tot wederom een spuitend hoogtepunt MEER riep ze en ze greep mn lul die inmiddels weer aanwas getreden condoom om en ze begon me heerlijk te pijpen.
Een tweede toeschouwer maande ze ook te komen en na haar samen in de sling te hebben gehesen begon hij haar heerlijk te neuken terwijl ze mijn lul in haar mond had.
Ze kwam wederom spuitend klaar, deze vrouw kreeg er geen genoeg van heerlijk geil om mee te spelen. ik werd zo lekker gepijpt dat ik het niet meer hield en mn lading spoot. heerlijk strelend haar een dank kus gegeven en uiterst voldaan met een voldaan leeggespoten zak naar huis gegaan.

Hierbij wil ik het onbekende stel, en de onbekende donkere jongen bedanken voor een onwijs geile ervaring en een fantastische sex avond.

xxx kierkok
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Fuzzie en 18 gasten