Hoi mannen,
Ik ben vorige week dinsdag voor de eerste keer naar EC Hilversum geweest. Ik vond het erg spannend.
Ik ben naar de darkroom geweest en waren kerels bezig bij de sling. Ik heb aangesloten en werd betast door een paar kerels, toen heb ik mijn kleren uitgetrokken en als de sling weer vrij was, ben ik op gaan liggen met mijn benen wijd. Er kwam lekker kerels erbij en toen werd ik weer betast, lekker gevingerd en op eens een geile kerel begon mij te neuken ( wat is dat geil en spannend!) tegelijk heb ik een kerel gepijpt en heeft hij zijn lading op mijn gezicht gespoten! Wat een feest.....Mijn fantasieën kwamen eindelijk tot realiteit!
Na deze ervaring, wil ik nog meer mee maken! Ik ben ma,di,wo a.s vrij en wou weer komen naar EC Hilversum Ik kan alle 3 dagen van 13.00 uur tot 16.30 uur.
Stuur mij een reactie of PB als je ook erbij wil zijn. Afhankelijk van de reacties zal ik aangeven welke dag ik zal aanwezig zijn.
Hoop weer op een geile middag!!! ik hoor het wel
Geile groetjes
Julien bottom
heerlijk ervaring!
-
- Geaardheid: homo
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
Re: heerlijk ervaring!
denk dat de trans travestiedag dan een heerlijke verrassing voor je zal brengen
gr jack
gr jack
-
- Geaardheid: homo
- Leeftijd: 48
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: heerlijk ervaring!
ik hoop het ook!, maar betekend dat ik in lingerie aan moet? is naakt ook goed? Ik had niet gezien dat een thema dag is. Ik heb wel lingerie dus laat mij graag even weten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten