Pijpsletje

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Brett1970691
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2019 10:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Pijpsletje

Bericht door Brett1970691 »

Gisteren mijn aller eerste bezoek aan de erotic cinema. Was erg nerveus, maar na betalen met handdoek naar beneden. Meteen een geile gast die lekker zat te rukken... Maar hoe leg ik nu contact. Waren 4 mannen, 1 oudere man die naakt was. Volgens mij probeerde hij wel contact te leggen, maar was geenmatch. Die gozer die zat te rukken wel.... geile pikook.. maar... wil hij wel...
Eeerst maar even rondlopen, twee zaaltjes, niet zulke geile films, maar de geluiden des te geiler.
En dan even naar de darkroom... Nu dark was het.. zag geen hand voor ogen. maar even blijven hier, wennen mijn ogen wel aan het donker. en ja hoor steeds meer deatails, sling, bed, en wat zijn dat gloryholes... Maar wacht eens. een pik door de gloruyhole... damn...
Op mijn knieen en ku, haalt hij zijn pik weg... mar gelukkig komt hij weer terug. Op mijn knieenen zuigen.... ik voel die pik hard worden in mijn bek.... goed zuigen, ik denk 16/17 cm... na niet veel tijd hoor en voel ik dat hij gaat komen.. spuit zo mijn bek vol... trekt zijn pik terug, ik hoor nog wat gestommel en weg is hij... jammer... ben megageil... Nog maar ff blijven, wie weet komen er meer...
Helaas, blijft bij deze gast.
De gozer op de bank zit nog steeds keihard te rukken, en de ander zit er nu naast, ook te rukken.... als ze nou maar iets van bevestiging deden zoals: zuig me eens leeg slet..... Dan zou ik dant meteen doen...
Maar misschien de volgende keer...
Brett1970691
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2019 10:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Pijpsletje

Bericht door Brett1970691 »

vergeet ik helemaal erbij te zetten: als er iemand is die eenkeer afgezogen wil worden ik hoop veel reacties te krijgen!!!!
Gebruikersavatar
Slover
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 jun 2016 15:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Pijpsletje

Bericht door Slover »

Wat een lekker geile belevenis!
xlikx
snellejelle
Berichten: 278
Lid geworden op: 17 apr 2014 19:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Pijpsletje

Bericht door snellejelle »

Jammer dat ik deze gemist heb , ik hoop tot snel een andere keer

X Jelle
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten