pijp en neuk bottom de 24e vrijdag
- bottom
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 60
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
pijp en neuk bottom de 24e vrijdag
ik bottom 45 jaar lang haar ben vrijdag de hele dag beschikbaar in darkroom of de cinemas of bij de glory holes
ik heb een halsband om en pols en enkelboeien en ben verder geheel naakt,en je kunt me us ongevraagd overal heerlijk betasten,en gebruiken
kom ook geile mannen en laat je heerlijk geil endiep door dit bioscoopsletje pijpen,neuken mag je me ook wel veilig dan mmm
tot vrijdag
ik heb een halsband om en pols en enkelboeien en ben verder geheel naakt,en je kunt me us ongevraagd overal heerlijk betasten,en gebruiken
kom ook geile mannen en laat je heerlijk geil endiep door dit bioscoopsletje pijpen,neuken mag je me ook wel veilig dan mmm
tot vrijdag
-
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: pijp en neuk bottom de 24e vrijdag
nou, misschien kom ik je wel even stevig doorneuken....
- bottom
- Contacteer:
sorry ik geef het op ik ga niet meer wat een rotdorp hilversum
ikzoek al de hele dag hoe ik er moet komen ,alles is eenrichting daar en ook duur parkeren
ik kom van de zomer wel eens op de motor
deze vrijdag zoek ik wel iets in Amsterdam daar weet ik de weg tenminste pffft
ikzoek al de hele dag hoe ik er moet komen ,alles is eenrichting daar en ook duur parkeren
ik kom van de zomer wel eens op de motor
deze vrijdag zoek ik wel iets in Amsterdam daar weet ik de weg tenminste pffft
-
- Leeftijd: 56
- Contacteer:
Kom vrijdag middag.naar amersfoort, kun je lekker lang met mijn pik spelen.
-
- Leeftijd: 42
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Deze bttm is rond een uur of twee voor het eerst in hilversum, ben straks lkkr naakt en gebruiksklaar!hopelijk zijn er een paar tops die me willen gebruiken!!
- bottom
- Contacteer:
he he ik heb een manier gevponden om in hilversum te komen en te parkeren
ik ben al een paar keer geweest nu
jammer genoeg nog niet echt druk geweest en soms aardig druk maar toch een beetje tam soms daar
ik hoop op wat meer actie een volgende keer
wat ik zoek zijn hele grote groep top mannen die mij beneden dus in bios darkroom etc,gewoon betasten en goed neuken,zodat ik naar huis kan als een lekker goed doorgeneukte teef mmm
ik ben naakt met halsband pols en enkelboeien om dan een hele dag aanwezig,voor ieder beschikbaar
ook Dominante dames,vriendinnen stellen zijn zeer welkom,ik wil dan ook zeker minstens een of 2 keer per week,daar aanwezig zijn,zodat ik ook een lokkertje kan worden voor wat meer actie op zulke dagen
de dagen kunnen mischien in overleg met de leiding vastgezet worden
ik hoop dat er animo voor is ik hoor het graag
ik ben al een paar keer geweest nu
jammer genoeg nog niet echt druk geweest en soms aardig druk maar toch een beetje tam soms daar
ik hoop op wat meer actie een volgende keer
wat ik zoek zijn hele grote groep top mannen die mij beneden dus in bios darkroom etc,gewoon betasten en goed neuken,zodat ik naar huis kan als een lekker goed doorgeneukte teef mmm
ik ben naakt met halsband pols en enkelboeien om dan een hele dag aanwezig,voor ieder beschikbaar
ook Dominante dames,vriendinnen stellen zijn zeer welkom,ik wil dan ook zeker minstens een of 2 keer per week,daar aanwezig zijn,zodat ik ook een lokkertje kan worden voor wat meer actie op zulke dagen
de dagen kunnen mischien in overleg met de leiding vastgezet worden
ik hoop dat er animo voor is ik hoor het graag
- bottom
- Contacteer:
?? geen tekst??
- bottom
- Contacteer:
zo over een uurtje ben ik in biosxoop naakt en beschikbaar voor iedere top of stel ik hoop dat er veel komen,ik blijf tot sluitingtijd
- bottom
- Contacteer:
mmmm vorige week was ik rond 15 uur tot ongeveer 2130 in de bios
wasweer heerlijk
toen ik in de sling hing kwam een vrouw nog even met me praten heel aardig
ik ben door wat mannen betast ook daar
later bij het bed ook nog een man die precies wist hoe mijn tepels te bewerken,mmmm ik wist niet dat ik daar zo gevoelig voor was,even later neukte hij me ook nog even heerlijk,nou dat mag een volgende keer weer hoor heerlijke beurt gaf hij me,ik kwam klaar doordat hij me neukte mmm
in de cruise ruimte bij het andere bedje werd een vrouw even lekker geneukt door meer mannen,ik had wel mee willen neuken,maar ik en nietzo snel,met zelf gaan,moet echt gevraagd worden aan me,ik dring niet graag mezelf op,en ben niet zo zelfverzekerd als de meeste mannen
maar wie weet,ook nog even gezien dat die vrouw daarna weer terug was,en nog eens met een paar bezig ging,heerlijk om te zien hoor
ze zei tegen de mannen iets van gelder2011 gelders 2011?
jammer ik weet het niet schijnt hier ook te zitten,dus dame als je dit leest laat maar weten waneer je weer eens gaat,het was echt geil weer alles bij elkaar
ook anderen laat maar weten of je daar wilt afspreken hoe meer hoe geiler vind ik
wasweer heerlijk
toen ik in de sling hing kwam een vrouw nog even met me praten heel aardig
ik ben door wat mannen betast ook daar
later bij het bed ook nog een man die precies wist hoe mijn tepels te bewerken,mmmm ik wist niet dat ik daar zo gevoelig voor was,even later neukte hij me ook nog even heerlijk,nou dat mag een volgende keer weer hoor heerlijke beurt gaf hij me,ik kwam klaar doordat hij me neukte mmm
in de cruise ruimte bij het andere bedje werd een vrouw even lekker geneukt door meer mannen,ik had wel mee willen neuken,maar ik en nietzo snel,met zelf gaan,moet echt gevraagd worden aan me,ik dring niet graag mezelf op,en ben niet zo zelfverzekerd als de meeste mannen
maar wie weet,ook nog even gezien dat die vrouw daarna weer terug was,en nog eens met een paar bezig ging,heerlijk om te zien hoor
ze zei tegen de mannen iets van gelder2011 gelders 2011?
jammer ik weet het niet schijnt hier ook te zitten,dus dame als je dit leest laat maar weten waneer je weer eens gaat,het was echt geil weer alles bij elkaar
ook anderen laat maar weten of je daar wilt afspreken hoe meer hoe geiler vind ik

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten