hoi
man hier 40 jaar. lijkt me heerlijk om mijn pik voor een lekker pijp beurt aan te bieden, liefst door een vrouw..stel//man
wie haal me over om in werkelijkheid uit te voeren..
wil wl, durf niet...
- jason31
- Geaardheid: homo
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 31
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: wil wl, durf niet...
Ik denk dat je het gewoon moet doen, niemand kan je overhalen, of je wil, of niet.
Ik zeg, ga gewoon een keer, en wie weet wil je daarna niet meer anders! anyway, Good luck!!
Ik zeg, ga gewoon een keer, en wie weet wil je daarna niet meer anders! anyway, Good luck!!
- nijntjestout69
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Het is zo meega geil dat je niet weet wie je verwen of door wie je verwent word.
Dan richt je je meer op gevoel (puren geilheid).
persoonlijk heb ik meerderen orgasme mee gemaakt waarvan ik niet weet wie me klaar vingerde
En vind het zelf heerlijk om alles uit te schakelen en me te vergrijpen en concentreren op een heerlijke stijve pik.
En iedereen komt daar voor sex!
En nee is nee
Veel succes nijntjestout69
Dan richt je je meer op gevoel (puren geilheid).
persoonlijk heb ik meerderen orgasme mee gemaakt waarvan ik niet weet wie me klaar vingerde
En vind het zelf heerlijk om alles uit te schakelen en me te vergrijpen en concentreren op een heerlijke stijve pik.
En iedereen komt daar voor sex!
En nee is nee
Veel succes nijntjestout69
musmiles,
ga gezellig naar die speciale dag in hilversum en bied hem in de gloryhole aan, weet zeker dat je er geen spijt van zal krijgen.
ga gezellig naar die speciale dag in hilversum en bied hem in de gloryhole aan, weet zeker dat je er geen spijt van zal krijgen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten