Wie komt er 18 mei rond 18:00 naar de Bios??
Ik biedt mijn frisse geschoren lul (19cm) en ballen aan.
Graag pijp ik jou ook tot het einde.
Ik hoor het graag.
Groetjes
Lekker pijpen!!
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 27
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Lekker pijpen!!
Apart dat je vorig jaar nog zei dat je 62 was (zie oude berichten van je op het forum) en nu een lekkere mid-dertiger volgens je profiel.. Wees allemaal hier open en eerlijk 

-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Zo zie je maar, inderdaad niet eromheen draaien als je wat ouder bent...er zijn altijd oplettende Sherlock Holmes-detectives onder ons zoals bttmboy..die meteen alles open en bloot leggen. Maar aan de andere kant: het zou ook een onbenullig tikfoutje geweest kunnen zijn. Die heb je snel gemaakt. Zo bestelde ik eens online 'kip' en tikte in de haast verkeerd om en had ik 'pik 'besteld. Stond iets later een besteller voor de deur en ik moet zeggen: zijn pik smaakte lekker! Het leek wel een 'plof'pik....zo explodeerde hij.
Maar goed .... qua kalenderleeftijd is het inderdaad een verschil (62 of 36), maar kijk deze rubriek is genaamd: gloryholes". Nooit gemerkt dat de pikken, die erdoorheen gebracht werden, 36 of 62 waren. Ze spoten op een gegeven moment allemaal!!!!
Dus bij een oproep in gloryholes mag je -bij leeftijdsvermelding- er wat mij betreft wel een paar jaartjes naast zitten.... Wellicht is het een goed idee om eens een wedstrijd te houden. "Hoe oud is deze pik?". B.v. aan de hand van een foto waarbij de staande paal door een gloryhole te zien is. Wedden dat het vreselijk moeilijk is.
Tenslotte: koning, keizer, admiraal: spuiten doen ze allemaal!!!
Groetjes allemaal!! En misschien tot ziens.........
Maar goed .... qua kalenderleeftijd is het inderdaad een verschil (62 of 36), maar kijk deze rubriek is genaamd: gloryholes". Nooit gemerkt dat de pikken, die erdoorheen gebracht werden, 36 of 62 waren. Ze spoten op een gegeven moment allemaal!!!!
Dus bij een oproep in gloryholes mag je -bij leeftijdsvermelding- er wat mij betreft wel een paar jaartjes naast zitten.... Wellicht is het een goed idee om eens een wedstrijd te houden. "Hoe oud is deze pik?". B.v. aan de hand van een foto waarbij de staande paal door een gloryhole te zien is. Wedden dat het vreselijk moeilijk is.
Tenslotte: koning, keizer, admiraal: spuiten doen ze allemaal!!!

Groetjes allemaal!! En misschien tot ziens.........
-
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Snel afspreken dan maar?
Snap echt niet waar deze jongen het over heeft. Welk bericht dan?
Zal inderdaad wel een tikfout geweest kunnen zijn.
Ik zie trouwens echt geen reden om te jokken over mijn leeftijd.. Maar ja je hebt altijd mensen die snel een situatie negatief kunnen benaderen.
Laten we anders afspreken? Kun je wellicht zien of ik er als iemand in de 30 uitzie of als iemand van ergens in de 60
Snap echt niet waar deze jongen het over heeft. Welk bericht dan?
Zal inderdaad wel een tikfout geweest kunnen zijn.
Ik zie trouwens echt geen reden om te jokken over mijn leeftijd.. Maar ja je hebt altijd mensen die snel een situatie negatief kunnen benaderen.
Laten we anders afspreken? Kun je wellicht zien of ik er als iemand in de 30 uitzie of als iemand van ergens in de 60
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten