Hallo, gisteren was ik voor de tweede keer in de EC te hilversum.
Vond het allemaal erg spannend. Het was ook redelijk druk.
Was er rond 15u. Na wat moed verzameld te hebben ben ik in een hokje gaan staan bij de gloryholes.
Daar werd ik meteen gepijpt door iemand in de darkroom. Erg lekker maar durfde niet klaar te komen, wist niet of dit de bedoeling was of gewaardeerd werd. Na een tijdje kwam er nog een tweede man in de darkroom die ook werd afgetrokken en gepijpt door de 1e persoon. Na een paar min drukte de 2e persoon zijn piemel door het gat mijn kant op. Hij had een comdoom om en was al een keer klaar gekomen, maar dat deed niets onder voor de potentie. Hij was erg hard en het was een enorme joekel van een penis, dik ook. Na voorzichtig aftrekken heb ik hem toch heel ff gepijpt. Paste nauwelijks in mijn mond. Toen hield ik het niet meer en kwam ik klaar. Toen ben ik eigenlijk vrij snel daarna weg gegaan. Zag op de bank nog een vrouw zitten, was dit een travestiet? Net toen ik de deur uit wou lopen kwam er een stel binnen met een enorme mooie lange blonde vrouw. Helaas moest ik er vandoor. Was toen rond 16u. Kan/wil iemand mij misschien vertellen wat er daarna nog is gebeurd? Met dat stel bv. Blijf er de hele tijd aan denken en spijt dat ik weg ben gegaan. Ook zou ik het leuk vinden wat van de andere in de darkroom te horen.
Al met al een erg goede en leuke ervaring voor de 2e keer dat ik er was.
Gr
zaterdag 3 november
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 28
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten