gepijpt worden

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Harry
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

gepijpt worden

Bericht door Harry »

de 19e september weer eens naar de naaktdag geweest in de hoop dat er ook vrouwen en of stellen waren, maar helaas alweer niet, ik kom blijkbaar altijd op de verkeerde tijden of dagen, geil als ik was toch maar naakt gegaan zoals het dan hoort en met cockring om pik en ballen naar een gloryhole gegaan en heb mijn ballen en pik erdoor gehangen zonder te weten of er iemand op dat moment in de darkroom was en dan maar afwachten of er wat gebeurt, alleen dat verhoogd de geilheid en stijfheid al, en net toen ik me begon af te vragen of er überhaupt wel wat zou gaan gebeuren voelde ik iemand aan mijn pik zitten en het duurde niet lang voordat ik een warme tong over mijn ballen voelde gaan en op het moment mijn pik in een warme zachte mond verdween kwam er ook iemand per ongeluk mijn hokje binnen en die heb ik maar meteen erbij gehouden, gepijpt worden aan de ene kant van de wand en een pik aan deze zijde die tegen je billen duwt is soms teveel van het goede en ik kwam zinderend klaar in de mond van de pijper, dit is voor herhaling vatbaar maar ik hoop toch om meer vrouwen te zien in de EC in Hilversum
driekeerpotent
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: gepijpt worden

Bericht door driekeerpotent »

wel een heerlijke geile pik om te pijpen,maar helaas ik ben geen vrouw en pijp alleen safe.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten