Plasdrinker

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
yellowpeeboy
Berichten: 34
Lid geworden op: 05 aug 2008 02:16
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Plasdrinker

Bericht door yellowpeeboy »

Stond vorige week in het laatste hokje richting darkroom met mijn leuter door het gat. Eigenlijk moest ik enorm pissen maar wachtte even af. Er kwam een man van in de 50 en die bukte zich en wreef mijn pik lekker hard..... ik moest nog steeds maar vond dit te spannend. Hij nam mijn op barsten staande pik in zijn mond en verwachtte een enorme straal zaad... maar ik gaf hem een lading pis, ik kon niet anders. Hij slikte gewillig en mompelde lekker heb je nog meer? Met ferme stralen spoot ik wat achter in zijn keel.... hij dronk alles op... na mijn laatste straal pis spoot het zaad er achteraan.... mmmm hoorde ik alleen. Wie was die man? Of zijn er meer mannen die dit lekker vinden? Ik kijk nu al uit naar donderdagmiddag 20/1 of er drinkers zijn... reageer anders even voor de voorpret!
Life is a movie
erictantra
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jun 2010 15:35
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 64
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Plasdrinker

Bericht door erictantra »

nee hoor er zijn meer mannen die heerlijk vinden.... Hangt af ook van de smaakb soms is heerlijk soms iets minder... Ik durfde het nooit op te drinken ,bang dat erg vies zou zijn... Bij toeval kwam ik er achter dat erg heerlijk is... Ik pijpte een prachtige jonge negergoser die door zijn vrindin nooit gepijpt was hij genoot intens van mijn gulzige tong. Zo verloor hij op gegeven moment de controle over zijn prachtige donkere pik .... zonder zelf door te hebben plaste hij me in de mond... Ik dacht ohhhh wat heerlijk is dit... ik dacht aan voorvocht sperma ,maar het was zuiver pis... Toen was ik er door heen vind heerlijk om in mijn gezicht mond of face gepist te worden iemand te zuigen terwijl hij loosd... Helaas vind ik Erotica daarvoor minder geschikt tenzij onder de douche afspeelt... Ik hoor graag of meer liefhebbers zijn... ERIC
Gebruikersavatar
yellowpeeboy
Berichten: 34
Lid geworden op: 05 aug 2008 02:16
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Plasdrinker

Bericht door yellowpeeboy »

he die Eric, ik ken dat gevoel.... voorheen kwam ik veel bij Marilyn (nu niet meer ik vind EC leuker) maar daar had ik bijna een fan. De man wachtte totdat hij bijna zag dat mijn blaas vol was en hing dan gelijk al in de darkroom achter een hole klaar voor mijn vocht. Geregeld loosde ik daar een volle blaas (nam zelf te drinken mee) en ook geregeld stroomde het zaad er achter aan... wauw wat is dat lekker!. Ik vind het heerlijk als mannen over me heenspuiten en dan is het lekker als ik eerst mijn buik en borst insmeer met wat lotion... dan een klein straaltje pis er over en dan zie je het zaad, als ik het krijg, over mijn body lopen... veel mannen vinden het wat beschamend dat ze over me heen spoten maar ik lig dan nog kronkelend van geilheid te genieten van de witte klodders.... mmmm
Bijlagen
cum.png
cum.png (120.15 KiB) 5512 keer bekeken
Life is a movie
Gebruikersavatar
yellowpeeboy
Berichten: 34
Lid geworden op: 05 aug 2008 02:16
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Plasdrinker

Bericht door yellowpeeboy »

maar eh, zijn er nog echte zaaddragers die het lekker vinden over me heen te spuiten? Zou wel eens lekker druipend van jullie zaad op het bed willen liggen... vrijdagmiddag doe ik een latex broekje aan en dan maar hopen dat we natte spelletjes kunnen spelen! Wie doet er mee?
Bijlagen
Naamloos.jpg
Naamloos.jpg (3.79 KiB) 4738 keer bekeken
Life is a movie
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten