Komende vrijdag wil ik graag mijn eerste gloryhole ervaring opdoen in Hilversum en lekker pijpen. Dit doe ik alleen met condoom (die heb ik genoeg bij me, geen zorgen ). Zijn er mensen die interesse hebben om lekker gepijpt te worden? Eventueel wil ik ook wel lekker over mijn gezicht of lijf gespoten worden, als daar veel interesse in is
Ik kom regelmatig naar de ec om te pijpen en ik doe het altijd safe. Vorige week nog in afoort geweest en drie mannen klaargezogen. Heerlijk!
ik ben een onderdanige tv (pijp)slet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik speel natuurlijk alleen safe! dus alleen met condoom.
tvpijper schreef:Ik kom regelmatig naar de ec om te pijpen en ik doe het altijd safe. Vorige week nog in afoort geweest en drie mannen klaargezogen. Heerlijk!
Hoop jou keer tegen te komen
De meeste haken af als je condoom er om wil doen
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Ik reik altijd het condoom aan en de mannen doen hem zelf erom
ik ben een onderdanige tv (pijp)slet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik speel natuurlijk alleen safe! dus alleen met condoom.