4 juli naaktdag hilversum

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Hilversum
Rubindream
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 jan 2018 18:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Noord holland
Contacteer:

4 juli naaktdag hilversum

Bericht door Rubindream »

Mijn geilste ervaringen heb ik tot nu toe op de donderdagen in Hilversum gehad. Kan me herinneren dat ik een jaar geleden opgewonden de cinema inliep en me bij de locker begon uit te kleden terwijl er op de bank een kerel met een enorme erectie langzaam werd afgetrokken door een dame waar hij zachtjes mee zat te praten, bloedgeil en naakt de darkroom ingelopen waar het druk was rondom het bed. Was me iets te druk maar nam mijn kans bij de glory holes en stopte m’n pik vanuit de darkroom in het gat. Ik werd gelijk heerlijk afgezogen en kon niks anders dan me tegen de wand aan te drukken met mijn armen omhoog en mijn handen tegen de balk. Mijn genieten was niet onopgemerkt gebleven en het stel van de bank was achter me komen staan en zij pakte mijn ballen van achter stevig vast. Ik deed mijn benen wat verder uit elkaar en ze pakte me bij mijn stam beet terwijl mijn eikel vanaf de andere kant van het schot nog steeds werd gepijpt. De man pakte me bij mijn schouder en draaide me om. Zij Had mijn lul losgelaten en draaide haar kont snel naar me toe. De man had voor ik het wist mijn pik vast en duwde mij bij haar naar binnen. Terwijl ik haar zo neukte viel het me op dat het aardig druk rondom ons geworden was. De vrouw was allang niet meer met mij alleen bezig. Wat een geil stoer gezicht, ze had een pik in elke hand en haar vriend of man zat diep n haar keel. Terwijl ik haar diep tegen mij aan trok kwam ik diep in haar klaar. Hoop dat het morgen weer zo’n hete ervaring in Hilversum !
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten