Wat een middag en wat een mooie dame !!!

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
EC addict
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Squirting
Contacteer:

Wat een middag en wat een mooie dame !!!

Bericht door EC addict »

Vanochtend besloten om het werk even het werk te laten en naar de EC te gaan in de hoop daar een stel of dame te treffen. Het was heerlijk weer dus gedurende de rit naar de EC werd mijn verwachting langzaam minder. Met dit weer gaan de dames liever buiten zitten om een mooi kleurtje op te doen.... Aangekomen bij de EC om 11 uur stipt blijkt het ook nog eens fetish dag te zijn met glow in the dark als thema. Nu verwachte ik zeker geen dame meer, maar alleen heren en daar kom ik dus niet voor. Toch naar binnen omdat ik er nu eenmaal ben en we zien wel wat gebeurt.
Na een uurtje komt er een ouder stel binnen, leuke mensen en zien er goed uit maar toch niet zo mijn ding. Nog geen kwartier later komt er een jong stelletje binnen waarvan de dame een dusdanig mooie verschijning is dat ze zich voor mij niet eens hoefde uit te kleden om opgewonden te raken, maar blij dat ze dat toch deed :lol:
Een voor een gingen de kleding stukken uit, het T-shirt, de schoenen, het hemdje en de heel korte spijkerbkroek. Daar stond ze in alleen een mooie slip en bh. Ik was helemaal verkocht. Petit, leuk gezicht, prachtige lange blonde haren, mooie borsten en een ongeloofelijk lekker kontje. Ze gingen nu eerst even roken en kwamen daarna terug, waarna ook de laatste twee kledingstukken verdwenen. Deze dame was zo mooi dat iedereen er stil van werd... Ze gingen als eerste naar de tussen ruimte in een gloryhole met zijn tween even opwarmen. Ik stond aan de andere kant en kon door het gat alles mooi volgen en mocht haal zelfs vingeren door de hole, Wat een lekker lijf een ongelofelijk strak kutje. Vervolgens gingen ze naar de hetero zaal en begonnen in de stoelen wat met elkaar te spelen. De mannen bleven op afstand kijken en niemand durfde dichterbij. Waarschijnlijk bang dat het schouwspel dan snel afgelopen zou zijn. Ik ging naast haar staan en vroeg beleefd of ik mee mocht doen. Het antwoord: als jij dat wil had ik niet verwacht, maar klonk als muziek in mijn oren. Ik begon haar heerlijke malse borsten te wrijven en likte voorzichtig aan haar tepeltjes. Samen met haar vriend die haar lekker vingerde verwenden we haar. Vorvolgens ging ik op mijn knieen en zette mijn mond op dat kleine glad geschoren kutje. Wat smaakte dat heerlijk zoet. Hier zou ik vandaag geen genoeg van krijgen en ik werd spontaan jaloers op haar vriend. Na haar lkeer gelikt en gevingerd te hebben verhuisden ze naar het matras alwaar haar vriend haaar weer goed vingerde. Ik nam het snel over zodat zij heb diep kon pijpen. Daarna ging har vriend haar neuken en probeerde ik of ze ook mij wou pijpen, maar dat deed ze niet, ze pakte zelfs geen andere pik dan die van haar vriend vast. Al snel werd het toch te warm voor de jongen en stond hij zijn plaats om te neuken af. En wie stond er klaar met een condom om? Deze ongelofelijke geluksvogel. Ik duwde mijn pik langzaam ik haar gladde kutje en merkte direct dat dit wel heel strak was. Ik moest moeite doen om er niet uitgeduwd te worden. Na haar even geneukt te hebben stond ik mijn plaats af aan anderen die ook van al dit moois wilden genieten. Echter de meesten vielen al snel af en niet veel later waren we nog met ons drieen. Het was tijd om de oververhitte motoren van vocht te voorzien en er werd even pause genomen. Eeven wat drinken, het mooie o nderbroekje weer aan handdoek om de borsten waardoor haar kontje nog steeds te zien was gingen ze even roken om niet veel later terug te keren voor de volgende ronde. Nu werd de dark room (die vandaag echt dark rook was) het volgende strijdtoneel. Eerst heb ik haar naast de gloryholes gevingerd, waarbij ze lekker nat werd. Ze wilde graag in de sling en daar hebben we haar bij toerbeurt heerlijk geneukt, gelikt, gevingerd (zelfs bijna een hele hand kreeg ik er op een gegeven moment in zo nat was ze). Ik heb haar een paar keeer goed hard geneukt, maar het was zo warm in de EC dat er nog maar weinig zuurstof in de lucht zat en er weer vocht bijgevuld moest worden. Weer werd er een pause ingelast. Ondertussen kwam er nog een slank stel Binnen waarvan de vrouw een mooie body met een open kruis aandeed, nadat ze haar jurk had uitgedaan, waaronder geen ondergoed zat :o . Ook zij was een zeer mooie verschijning, maar zij heilden zich meer met elkaar bezig, hoewel zij ook met grote interesse naar de mooie jonge dame keek. Zou mooi geweest zijn als ze met elkaar hadden gespeeld, maar dat is er helaas niet van gekomen. Wel heb ik de slanke dame nog Mogen vingeren en haar gladde kutje Mogen likken. Wat voelt dat raar als je een dame vingert terwijl ze een buttplug inheeft.
Ondertussen kwam het jongestel weer in de darkroom en werd de volgen ronde in de sling ingezet. Ik heb haar afwisselend met haar vriend en een paar andere geluksvogels nog een aantal keer heerlijk hard geneukt.
Ondertussen proberen te achterhalen of ze vaker in de EC kwamen, maar het bleek pas hun tweede keer te zijn. De eerste keer was afgelopen zaterdag en volgens mij heft Benno ze toen proberen over te halen mee te doen, volgens zijn verhaal, maar is dat toen niet gelukt (Nu was ik de geluksvogel). Toen ik vroeg hoe ze heetten wilden ze het laten bij E en S.
Dus mooie prachtige, lieve, heerlijke, geile, lekkere jongedame mochten jullie nog een keer gaan stuur me een PB. Ik wil graag weer uitgebreid van jou genieten. En jij jongeman; wat ben jij toch een ongeloofelijke bofkont met zo'n lekkkere mar vooral ook geile dame aan je zijde.
Ik hoop jullie snel weer te zien. Dikke kus van mij.
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Wat een middag en wat een mooie dame !!!

Bericht door Benno2 »

Hi EC addict (zou mijn naam kunnen zijn overigens :lol: ),

Wat ben ik jaloers!!!

Als het inderdaad hetzelfde stel is, dan ben je echt een geluksvogel.
Ik zat afgelopen zaterdag de hele tijd te kijken naar haar en hoopte dat ze mee zouden willen doen met de actie.
Als dat er vandaag toch van is gekomen, dan hebben ze kennelijk de snaak te pakken gekregen en komen ze hopelijk vaker terug.
Goed verslag overigens. Ga zo door.

Groet,
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 5 gasten