Mooi Wark

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Ellen
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Mooi Wark

Bericht door Ellen »

Mijn voorpret begon alweer in de auto. Gabriella zong nothing sweet about me....sloeg dat op mij? Daarna was er geen lekker nummertje dus cd erin. Nou is mijn smaak qua muziek heel divers. Het werd Mooi Wark. Het Drentse Normaal bekend van: in de blote kont. Deze even hard aanzetten en ik vergat helemaal te schakelen. Reed ik 90 in de derde versnelling.

In Amersfoort zie ik direct mijn date mr.turbo van het feestje enkele weken geleden. Nu ik hem vandaag onder boven in en op me heb gehad en weet dat hij op het forum cassanova heet past deze naam beter. Waar toen geen tijd voor was hebben we vandaag elkaar heerlijk verkend. Man hoe heet dat ook al weer....(gewoon geil)werd ik van zijn tongzoenen. Normaal word ik snel ongeduldig van zoenen, er moet wat in, maar nu niet. Ik heb nog nooit zo veel gezoend. Herhaling gewenst en de rest ook.

Er kwam nog een bekende kop binnen maar wie is dat nou? Nou welkom Hetedonder het was donders lekker met je. Ik voelde je ogen naar mijn kontje kijken terwijl ik cassanova neukte. Toen ik onderop lag mocht ik jouw heerlijke pik pijpen. Lucky me vandaag mooie grote pikken die oa mijn mond goed vulden. Wat klets jij ook lekker een eind weg. Je vond mijn taaltje grappig. Zelf hoor ik dat natuurlijk niet. Tijdens het pijpen merkte ik wel dat je gevoelig was. Bepaalde bewegingen met mijn tong en zuigen prikkelen jou aardig. Maar stugge volhouder :lol: Wat was het heerlijk jou op mij te zien zitten je pik tussen mijn borsten en jouw zaad dicht voor me. Soms raakte mijn tong je eikel. Zo lekker.

Ondertussen zag ik naast mij nog een nieuwe kop voor mij staan. Hij stelde zich voor als Rogier of was dat nadat je me 1,2,3 (tel kwijt) liet squirten. Het gevoel in mijn kutje zei nee maar het bleef maar stromen. Tijdens staande neuk/pijpbeurten liet Hetedonder zijn been ofzo onderstromen met mijn squirt. Wat geil met cassanova en hetedonder liep ik tijdens het neuken zelfs nog leeg. Bedankt jongens dat wordt nog wat in een normaal bed zonder zeiltje met mij. :oops:

Van Rogier mocht ik niet zoveel praten. Hij zorgt wel voor de ondertiteling in welk gaatje hetedonder zat en hij bewaarde heel schattig mijn gevonden voorwerpen. Tja als ik niet mag praten dan maar pijpen. Goed geoefend op cassanova plumberjack! En hetedonder tot aan de ballen met het tongetje naar buiten. Maar ik speelde vals...hij was toen nog niet op oorlogssterkte maar dat was later in de gloryhole . Couple heeft ook weer pretoogjes gekregen en kon ook weer met lege zak de dag vervolgen. Ik moet altijd zo lachen hoe hij achter me zit. Genietend van het uitzicht.

Ah daar kwam de liktijger ook nog. Eerst maar even kort douchen na eh...ontelbaar veel squirtvocht te hebben verloren. B heeft mij liggend knikkende knietjes bezorgd met een halve dag baardje. Hetedonder wou mijn hoofd over de rand en neukte mijn mond tot ik mijn mond vol slijm had. B heeft heerlijk mijn mondje nog vol gespoten terwijl ik geneukt werd.

Ergens heeft hetedonder mijn kontje nog geneukt terwijl hij netjes vroeg of ik het harder kon hebben. Met de pik van cassanova in mijn mond heb ik geen idee of hij me heeft verstaan maar ik voelde iets meer en iets dieper. Toch heb ik daar geen klaarkomknopje. Gek toch? Of valt daar nog meer te halen?

Tijd om in de gloryholes afscheid te nemen van mijn super turbo tongzoenende cassanova. Heerlijk privé momentje achter het gordijn wat smaakt hij toch lekker. Zou hem uren kunnen pijpen. Heerlijk zijn zaad op mijn tong. Ik liet hem dat nog even zien. Geen idee of hij dat door had in het donker want hij kuste me gelijk weer. Zo lekker.

Ergens mis ik even een stukje want hetedonder had zijn kleren weer aan en later ook weer uit? Die kon er ook geen genoeg van krijgen dus even de andere gloryhole uitgeprobeerd. Ik kan geen genoeg krijgen van pijpen en ik hoor niemand klagen dus ga ik daar lekker mee door. Ik voelde een hand op mijn rug door een gat en zag een meekijker door een ander gat. Erg ontnuchterend waren wel de witte sokken in een paar nette zwarte schoenen en daarboven blote benen toen ik door het gat naar buiten spiekte.

Tijd om te gaan. Even nog lekker lepeltje lepeltje gezeten met B. Wat een lol met die man. Zegt ie vandaag toe laat je kutje eens zien aan die mannen. Dus ik op mijn onbehouwen manier de benen wijd in de lucht klettert die toch even met zn kolenschop op mijn kutje. Nieuwe werkwoord gemaakt tietswaffelen. Pakt ie mn rokje en zegt ie daar moet geen string onder aan dus rokje aan string uit lopen we naar de auto. Daar pakt hij nog kort mijn overgevoelige kutje en ik moet hem laten stoppen al snel want het loopt alweer langs mijn been omlaag. Staat ie bij de uitgang nog te controleren of mijn rokje hoog genoeg zit. Nou B...onderweg heb ik met 160 km per uur nog even naar de plietsie gezwaaid. Ze stonden toch verkeerd om om me te volgen. :D

Onderweg naar huis haal ik een cabrio BMW Z4 in met 2 blonde dames. Jaloers jaloers jaloers tot ik me bedacht wat die lekkere mannen mij vandaag verwend hebben. Van top tot voet (of niet hetedonder) en alles wat er tussen zit heeft aandacht gekregen.

Ik was bijna 2 weken niet geweest. Ik snap nu pas waar die irritante kriebel van de afgelopen week van overgaat....
En uit de radio komt I feel like a Woman. Yes I do!
Laatst gewijzigd door Ellen op 31 mei 2018 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Rogier
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Mooi Wark

Bericht door Rogier »

Het was zeker MOOI WARK huisvrouwtje ;) na 7e x ben ik gestopt met tellen schat
Dave is oke
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Hey Ellen,

Leuk dat je weer een mooi verslag heb geschreven over een paar geile uurtjes bij EC.

Als het niet heel druk is, kun je tot een hoger geil niveau komen en extra van elkaar genieten, is gebeurt zo te lezen....

Ik had met je afgesproken er rond 12.00 uur er te zijn. Zat met een sloep in Loosdrecht op het water. Kon niet tijdig terug varen door onweer en harde regen. Hierdoor viel voor mij het feestje met jouw letterlijk en figuurlijk in het water.

Volgende keer gaan we het inhalen Ellen.....

Groetjes Dave
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

Kanjer
Hetedonder21
Leeftijd: 34
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Hetedonder21 »

Oooh wauw dames.....
Wordt er een beetje stil van ,
maar liever maak me wild en kreunen van genot
Mijn dank is groot voor deze intense ontmoeting
X X X
En ook t fijne kleine meisje en haar vriend bedankt dat jullie zo dapper waren ondanks dat t zo spannend was
Volgende keer weer iets losser ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten