STRAF VOOR JUICY

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

STRAF VOOR JUICY

Bericht door Benno2 »

Juicy heeft vandaag haar langverwachte straf gekregen voor ongevraagd zoenen met een ander. Daar was Leukstebuurman namelijk niet blij mee en daarom heeft hij een straf bedacht die past bij het vergrijp. Om half 12 komen ze binnen in een helemaal niet zo drukke EC. Ik ben er dan al, samen met enkele anderen, waaronder Rogier en Coupleslover. Snel begroet ik Juicy met een kus... nu het nog kan. Ze kleed zich om in een mooi setje met kousen, maar geen slipje; ze doet haar halsband om en dan is het zover... Buurman haalt de ball gag tevoorschijn. Het is een zwarte bal (ter grootte van een pingpongbal) met een band eraan die achter het hoofd met klittenband vast wordt gezet. De bal is klein genoeg, zodat ze het puntje van haar tong nog naar buiten kan steken, maar zoenen en pijpen gaat echt niet lukken. En dat is precies Buurman's opzet.

Hij legt Juicy op haar rug op het bed en begint haar te likken. Ik ben helemaal klaar voor actie, dus ik neem plaats bij Juicy's hoofd en steek mijn stijve pik in haar... oh nee wacht, dat gaat dus niet. Hmmm, nou dan maar een beetje teasen rondom de ball gag. Haar ogen kijken mij aan met een blik van: "Ja hoor, wrijf het er maar extra in!" Juicy is namelijk dol op pijpen en ze baalt ervan dat ze dat nu niet kan doen. Intussen is Buurman wel hele lekkere dingen aan het doen tussen haar benen. Niet alleen likt hij haar kutje, hij heeft ook een doorzichtige dildo meegenomen, waarmee hij haar tijdens het likken neukt. De bal in haar mond voorkomt dat Juicy voluit kan kreunen en zuchten, dus het klinkt enigszins gedempt allemaal, maar genieten doet ze. Rogier is ook op het bed komen zitten en inmiddels heeft Juicy in elke hand een pik. Omdat ik haar mond niet kan kussen kus ik haar hals en wangen.

Uiteraard wil ik haar graag neuken en gelukkig duurt het niet lang voordat ik daar de kans toe krijg. Buurman laat haar knielen en ik steek mijn pik achterlangs in haar sappige kutje. Dat is lekker! Rogier zit aan de andere zijde en hij kijkt naar het gezicht van Juicy die (door omstandigheden stilletjes) geniet. Het liefst zou hij haar kussen, maar dat gaat dus niet. Na mij neukt Coupleslover haar uitgebreid en tussen door laat Buurman haar veelvuldig spuiten. Daarna neuk ik haar nog diverse keren in diverse standjes. Ook Buurman gaat een paar keer flink tekeer en spuit uiteindelijk zijn zak leeg over haar buik. Ergens tijdens dit alles komt Michel binnen. Als ik Juicy op een gegeven moment staand tegen de rand van het matras aan sta te neuken en even wil pauzeren, biedt ik hem mijn plek aan. Daar zegt hij geen nee tegen. Ook hij is erg gecharmeerd van deze extra small beauty.

Buurman laat Juicy plechtig beloven dat ze het nooit meer zal doen. Ze knikt en murmelt iets onverstaanbaar, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ze een f*cking bal in haar mond heeft. Nu ze dat beloofd heeft, pleit ik oor een generaal pardon, maar Buurman blijft onverbiddelijk. Juicy moet tot het eind van de strafexpeditie van vandaag de bal inhouden. Helaas pindakaas. Maar niet getreurd, want in plaats van haar mond kan ik uitgebreid zoenen met haar natte kutje. Dat is minstens zo lekker en geil. We eindigen met Juicy op haar rug liggend, op de rand van het matras. Michel neukt haar hard en daarna ga ik nog een laatste keer voordat het voor Buurman en Juicy tijd is om te gaan douchen en huiswaarts te keren. Net als ze onder de douche gaan arriveert Glenn, die natuurlijk baalt dat hij het allemaal heeft gemist.

Volgende keer weer lekker zoenen met Juicy. Gewoon eerst even aan Buurman vragen :D
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Re: STRAF VOOR JUICY

Bericht door xsjuicyxs »

​Met dubbele gevoelens rijd ik naar Amersfoort. Vandaag onderga ​ik ​een straf, maar wel een hele geile. Het idee dat ik niet kan en mag zoenen of geen geile pikken mag pijpen straks maakt me gek. Ik bedenk me dat buurman zelf dat wellicht ook niet volhoudt en ga er stiekem vanuit dat na tien minuten mijn ball gag eruit mag. Althans... Dat hoop ik natuurlijk.

We treffen elkaar na het parkeren en lopen samen EC binnen. Het is rustig, een man of 5/6 zit in de cruiser ruimte, Benno lopen we letterlijk tegen het lijf​. Ik kleed me om en laat mijn string alvast achterwege, die gaat toch altijd heeeel snel uit. Buurman staat klaar met de bal, duwt hem in mijn mond en maakt hem liefdevol ​vast. Ik ga liggen op het matras en Buurman begint mij gelijk te likken. Het is even wennen, zo'n bal in mijn mond, maar mijn aandacht gaat al vlug naar beneden wanneer ik voel hoe Buurman met zijn tong over mijn klitje likt. Dan ineens voel ik hoe hij een geile dildo in mijn kutje schuift. Hij is keihard en een beetje puntig en het voelt echt lekker.
Benno zit op zijn knieën naast mijn hoofd en het is nét alsof ik hem ga pijpen. Hij plaagt me door zijn pik over mijn mond en de bal te glijden. Vervelend!! Al vind ik een pik in de buurt van mijn mond en hoofd wel megageil. Links van mij zit/ligt Rogier. Hij lacht een beetje, maar zegt ook zacht 'we plagen je maar een beetje'. Ik trek zowel de pik van Benno als die van Rogier en voel hoe ze keihard in mijn hand worden.

Buurman likt me ontzettend lekker en ik draai mijn hoofd steeds richting de pikken van Benno en Rogier.. in gedachten bedenk ik me hoe ik het toch voor elkaar zou kunnen krijgen om.... ach laat maar.. lukt niet.
Ik sluit mijn ogen en laat het gevoel dat Buurman met zijn tong, de dildo en later zijn vingers veroorzaakt door mijn hele lichaam gaan.

Dan stopt Buurman en vraagt wie wij wil neuken. Benno was al in voorbereidende modus en staat klaar. Ik draai mij om op handen en knieën en voel hoe Benno zijn pik in mij glijdt en me gelijk lekker begint te neuken. Voor mij, naast mij, overal lekkere pikken. Ik wil ze in mijn mond, het zou alle geilheid compleet maken. Maar het kan niet. Ik word flink geneukt terwijl Rogier nog altijd heel dicht bij mij zit en met zijn hoofd en mond mij blijft teasen. Ik test of ik mijn tong langs de bal toch een beetje naar buiten kan steken.. yes, check! Buurman zit ook naast me en hij buigt een beetje over mij heen. Zijn eikel voel ik tegen mijn lippen en in een seconde heb ik het puntje van mijn tong langs de bal op zijn eikel.. mmmm.. toch stiekem even gelukt. Echter is het van korte duur, Buurman houdt m'n hoofd stevig op een afstandje.. er zit niets anders op dan gehoorzamen.

Benno pauzeert even. Buurman draait mij weer op mijn rug en vult de pauze op met zijn vingers en beweegt ze hard heen en weer in mijn kutje. Het vocht spat er uit en maakt het matras en mijn kutje lekker nat. Daarna staat Coupleslover voor me. Hij trekt me iets naar beneden zodat hij mij goed kan neuken. Hij neukt me in een fijn tempo. Even daarna trekt hij mijn benen steviger tegen zich aan en neukt me hard. Ik voel zijn pik in mijn kutje kloppen wanneer hij klaarkomt. Zooo geil!!!

​Tussen de wisselingen door is er altijd nog even Benno die mij lekker opvult voor een tijdje. Maar dan is het toch echt tijd voor mijn eigen lekkere Buurman. Hij komt op zijn knieën tussen mijn benen zitten, ​duwt zijn pik naar binnen en neukt me. Ik kijk hem aan, vinger mijn klitje tussendoor en geniet van de handen van Rogier en de andere mannen om me heen. Ook trek ik ondertussen de pik van iemand. Buurman neukt me zoals alleen hij dat kan. Hij haalt zijn pik uit mijn kutje en spuit zijn zaad over mijn buik. Benno grapt dat hij dat misschien beter over mijn mond en de bal had kunnen doen.. grrr.. Ik wrijf Buurman's zaad een beetje over mijn vingers en breng ze naar mijn mond. Een vinger met zaad krijg ik wel in mijn mond en ik proef zijn geile zaad toch nog op mijn tong.. heerlijk. Rogier dept mij lief droog, de schat!

Dan is Michel ook binnengekomen, een mooie grote man. Hij staat al een tijdje toe te kijken en maakt van de gelegenheid gebruik om mij ook flink te neuken. Tussendoor voel ik zijn vingers in mijn kutje, op mijn klitje.. te lekker. Hij wisselt het neuken af met Benno en ze lijken onvermoeibaar, heerlijk! Benno pleit ondertussen nog voor me en probeert meerdere keren Buurman over te halen de bal los te maken. Helaas, Buurman is inderdaad onverbiddelijk.

Helaas is de tijd om, maar fijn voor mij is dat de bal eruit mag. Onder de douche krijg ik een intense lekkere tongzoen van Buurman, eindelijk.
Couple lover
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Couple lover »

Mmmnmn wat een geil wijf ben je mmmmmmmm.
Heb zeer genoten en buurman ook bedank
Rogier
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Rogier »

Top verslag van beide en was zeer leuk om mee te maken

Buurman als ze nog een straf moet ondergaan ben ik er graag bij
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Of als Juicy Buurman een straf moet laten ondergaan :lol:
Glenn4U
Leeftijd: 47
Contacteer:

Bericht door Glenn4U »

Aahhh, was net te laat voor dit tafereel. Ik kwam binnen en zag een zeer knappe petite dame de douche in gaan.
Hopelijk lukt het mij een volgende keer erbij te zijn.
Honger en verlangen naar lust!
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

@Glenn: je moest donderdag even wachten maar je geduld werd uiteindelijk beloond, las ik
michel
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door michel »

Was een heerlijke middag, super om je zo te zien genieten.
Wel jammer dat de bal niet uit je mond mocht, ook daar had ik graag wat ingestopt.

juicy, je bent een heerlijke verschijning om te zien, voelen en proeven.
Je smaakt naar meer.

Groet Michel,
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast, masterandslut en 4 gasten