Hij legt Juicy op haar rug op het bed en begint haar te likken. Ik ben helemaal klaar voor actie, dus ik neem plaats bij Juicy's hoofd en steek mijn stijve pik in haar... oh nee wacht, dat gaat dus niet. Hmmm, nou dan maar een beetje teasen rondom de ball gag. Haar ogen kijken mij aan met een blik van: "Ja hoor, wrijf het er maar extra in!" Juicy is namelijk dol op pijpen en ze baalt ervan dat ze dat nu niet kan doen. Intussen is Buurman wel hele lekkere dingen aan het doen tussen haar benen. Niet alleen likt hij haar kutje, hij heeft ook een doorzichtige dildo meegenomen, waarmee hij haar tijdens het likken neukt. De bal in haar mond voorkomt dat Juicy voluit kan kreunen en zuchten, dus het klinkt enigszins gedempt allemaal, maar genieten doet ze. Rogier is ook op het bed komen zitten en inmiddels heeft Juicy in elke hand een pik. Omdat ik haar mond niet kan kussen kus ik haar hals en wangen.
Uiteraard wil ik haar graag neuken en gelukkig duurt het niet lang voordat ik daar de kans toe krijg. Buurman laat haar knielen en ik steek mijn pik achterlangs in haar sappige kutje. Dat is lekker! Rogier zit aan de andere zijde en hij kijkt naar het gezicht van Juicy die (door omstandigheden stilletjes) geniet. Het liefst zou hij haar kussen, maar dat gaat dus niet. Na mij neukt Coupleslover haar uitgebreid en tussen door laat Buurman haar veelvuldig spuiten. Daarna neuk ik haar nog diverse keren in diverse standjes. Ook Buurman gaat een paar keer flink tekeer en spuit uiteindelijk zijn zak leeg over haar buik. Ergens tijdens dit alles komt Michel binnen. Als ik Juicy op een gegeven moment staand tegen de rand van het matras aan sta te neuken en even wil pauzeren, biedt ik hem mijn plek aan. Daar zegt hij geen nee tegen. Ook hij is erg gecharmeerd van deze extra small beauty.
Buurman laat Juicy plechtig beloven dat ze het nooit meer zal doen. Ze knikt en murmelt iets onverstaanbaar, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ze een f*cking bal in haar mond heeft. Nu ze dat beloofd heeft, pleit ik oor een generaal pardon, maar Buurman blijft onverbiddelijk. Juicy moet tot het eind van de strafexpeditie van vandaag de bal inhouden. Helaas pindakaas. Maar niet getreurd, want in plaats van haar mond kan ik uitgebreid zoenen met haar natte kutje. Dat is minstens zo lekker en geil. We eindigen met Juicy op haar rug liggend, op de rand van het matras. Michel neukt haar hard en daarna ga ik nog een laatste keer voordat het voor Buurman en Juicy tijd is om te gaan douchen en huiswaarts te keren. Net als ze onder de douche gaan arriveert Glenn, die natuurlijk baalt dat hij het allemaal heeft gemist.
Volgende keer weer lekker zoenen met Juicy. Gewoon eerst even aan Buurman vragen