EERSTE KEER VOOR MR DENNY EN EVY

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

EERSTE KEER VOOR MR DENNY EN EVY

Bericht door Benno2 »

Een nieuw stel ontmoeten is altijd leuk. Al geruime tijd heb ik contact met Mr Denny die met zijn vriendin Evy eens langs wil komen om haar door een paar mannen onder handen te laten nemen. Ze zijn zelf niet al te oud (begin dertig, schat ik) en willen ook graag niet te oude mannen, die een beetje goed gebouwd zijn. Dus ik vraag wat mannen die daaraan voldoen en we spreken af voor vandaag. In de weken voorafgaand bespreken we de details. Ik beantwoord al hun vragen. Ellen heeft ook gezegd te zullen komen met Casanova.
Zelf heb ik vandaag helaas vreselijk weinig tijd in verband met werk, maar ik wil toch wel heel graag even kennismaken. Denny heeft gezegd dat ze wat eerder dan de afgesproken tijd van 12.00 uur zullen komen, dus ik ga ook al om half 12. Als ik binnenkom, zie ik Ellen en Casanova al lekker bezig op het grote bed. Na ze gedag te hebben gezegd en te hebben uitgekleed ga ik op zoek naar het stel. Denny staat in de gang. Evy is zich op het toilet aan het omkleden. Als ze in een mooi lingeriesetje met jarretels en alles naar buitenkomt heb ik even een WOW-moment. Evy is een lange, slanke vrouw met heel lang blond haar. Ze heeft een werkelijk fantastisch lichaam met prachtige vormen, waar het bloed sneller van gaat stromen. In mijn geval vooral richting mijn pik die zich meteen opricht, klaar voor actie. Maar zover is het nog niet, want Evy is best zenuwachtig voor haar eerste bezoek. Ook al hebben we het nog zo goed voorbereid, als het dan allemaal echt gebeurt, is het toch wat anders. Ik probeer haar wat op haar gemak te stellen en ook Ellen draagt daar aan bij door heel relaxt met haar te praten. Ellen is inmiddels zo gewend aan EC, dat ze zich volkomen ontspannen kan gedragen. Een totale metamorfose vergeleken met haar eerste bezoeken, slechts enkele maanden geleden. Toch blijven bij Evy de zenuwen nog even de overhand hebben en ze trekt zich nog even terug op het toilet.

Inmiddels zijn Sem en Eddie binnengekomen, twee van de genodigden. We vermaken ons op het grote bed met Ellen. Ze daagt me uit om mijn squirt-vaardigheden te demonstreren en als ik dat doe, complimenteert ze me. Ik heb inderdaad veel bijgeleerd, zegt ze. Ze pijpt me heerlijk en we neuken een tijdje lekker. Sem neukt haar ook en moet moeite doen om niet al klaar te komen. Hij is afgelopen tijd druk geweest met een verhuizing en heeft weinig tijd gehad voor seks. Het zit kennelijk nogal hoog bij hem. Ik ga eens kijken of Evy al wat gewend is.

Evy komt het toilet uit en stelt aan Denny voor om te gaan douchen. Ze doet haar lingerie en schoenen uit en samen gaan ze de douche in. Dankzij het grote raam kunnen we alles zien en de mannen verlekkeren zich aan het prachtige naakte lichaam van Evy, terwijl zij en Denny beginnen te vrijen onder de douche. Na het douchen gaan ze naar de heterocinema. We laten ze even samen en gaan daarna kijken. Achter de achterste stoelen staat Denny. Evy zit op haar hurken en pijpt hem. Het ziet er vreselijk geil uit. Denny wenkt mij dichterbij en stuurt Evy's mond van zijn pik naar de mijne. Het voelt meteen al zalig. Terwijl ze me pijpt verken ik - voor zover ik er bij kan - haar lichaam. Haar borsten hebben lekkere grote tepels en ze heeft een prachtige kont, die mooi rond naar achteren steekt, terwijl ze zo op haar hurken zit. Als ze Sem gaat pijpen streel ik die mooie rondingen en laat ook een vinger tussen haar schaamlippen glijden. Ik bewerk zachtjes haar clit. Ze gaat staan en ik hou haar van achteren vast bij haar borsten en kneed ze in mijn handen. Ze gooit haar hoofd naar achteren en in haar oor zeg ik: "Mag ik je neuken?"
"Dat moet je aan mijn meester vragen", zegt ze.
"Mag ik haar neuken?", vraag ik aan Denny.
De heterocinema is wat druk geworden, dus stelt hij voor om naar de sling te gaan. Geen slecht plan. In de darkroom spring Evy gelijk in de sling en we helpen haar lange benen in de beugels. Ze ligt helemaal open voor me en haar kutje ziet er zo heerlijk uit, dat mijn mond er als vanzelf naartoe getrokken wordt. Met mijn tong verken ik Evy's clitoris en de opening daaronder. Dan doe ik razendsnel een condoom om en begin haar te neuken. Heel even doe ik nog een beetje rustig aan, maar het tempo versneld al gauw als mijn geilheid stijgt. Met mijn duim stimuleer ik haar clit, terwijl ik met woeste stoten tekeer ga. Ik ben me ervan bewust dat er een aantal andere mannen staan te popelen om dit ook met Evy te gaan doen, maar tegelijk weet ik ook dat ik over niet al te lang weg moet om op tijd te zijn voor mijn werkafspraak. Dus neuk ik door en door. Het uitzicht op deze prachtige vrouw die in volle glorie voor me ligt te genieten van haar eerste EC-bezoek, maakt dat ik alles geef wat ik in me heb om haar lang en stevig te neuken. Om kracht bij te zetten hou ik Evy bij haar heupen vast. Met een brul kom ik in haar klaar.

Meteen daarna neemt Sem het van me over. Hij stond al op springen en kan het nu bijna niet meer houden. Hij probeert dat nog wel, maar Evy zegt: "Maakt niet uit. Mag je straks nog een keer". Wat een heerlijke vrouw.
Ik fris me op en kleed me aan. Als ik afscheid kom nemen is het net tijd voor een pauze. Evy klimt uit de sling. Ik geef Denny een hand en kus Evy gedag.
"Ik kwam bijna", zegt ze "en dat gebeurt niet zo gauw".
"Dat doen we de volgende keer nog eens over", zeg ik.
Hopen dat die gelegenheid zich gauw voordoet, want Evy is heel erg lekker.
Ik hoor later van de andere mannen dat het ook daarna nog heel fijn is. Misschien kunnen jullie meer vertellen, Dave, Henry, Sem, Eddie en de anderen die er bij waren. Een verslag van Denny en Evy zou ook leuk zijn.

Ellen en Casanova zie ik bij het weggaan bezig met een ander stel in de homozaal.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Ellen
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: EERSTE KEER VOOR MR DENNY EN EVY

Bericht door Ellen »

Voor het eerst als echt setje met Rick naar de ec:

Mijn pret begint al in de auto. Radio aan. Nick&Simon zingen pak nu maar mijn hand, stel niet teveel vragen. Mijn fantasie gaat naar de hand van Rick die me bij binnenkomst gelijk voelt en ik had mijn slippers net op tijd uit om ze droog te houden.

Denny en Evy krijgen een rondleiding en Evy heeft even tijd nodig. Rick weet inmiddels wat ik even nodig heb even in de hetero zaal kedeng kedeng. Wat een heerlijke seks kan ik toch met hem hebben. Ik kom direct klaar als hij in me is. Ik huil deze hele mambo in stilte door.

Het wordt drukker en met Sem even getest of ik nog diep kan pijpen. Ik proefde al iets en om hem niet leeg te zuigen voor Evy stop ik. Benno voor jou:

Benno begint zijn tocht,
Op zoek naar vocht.
Zijn diploma is geen bluf,
Hij vingert zich nu suf

Tja nou kan ik voor Rick natuurlijk niet achterblijven:

Je ogen en je lekkere kop,
Maakt dat ik binnen een minuut sop.
Ligt voor de hand wat rijmt op Rick,
Maar wat ben ik verlieft op je pik.

Op de matras heb ik even een double-date met 2 van die lekkere palen. Eddie die me neukt met z'n brede pik en Rick pijp ik lekker. Dat vind ik echt genieten. De lekkere Wehkamp-boy was er ook. Jou wou ik nu wel eens voelen en je boekt vooruitgang. Volgende keer zal ik je kort pijpen :D

Met Rick maak ik hand in hand een wandeling. Zie Benno ik ben best romantisch. En we kletsen met ander stel. Ik zit met mijn rug lekker geleund tegen Rick en...
Tja wat gebeurt me nu...
Rick had me al eens laten weten dat hij iets geil zou vinden. En geloof me ik was er even stil van. M (vrouw) stelde voor een 1e ervaring vrouw/vrouw. Bij haar mannetje zag ik ook de ogen twinkelen. Ik werd gelikt door M en vond het bijzonder. Ik voelde wel in mijn rug iets groeien wat me afleidde :roll: toch Rick?
Ik stelde voor dat M ging liggen en we likten elkaar in 69. Met pixie iets ervaring op gedaan maar nu werd het echt. Ik weet dat ik mezelf kan laten squirten en ook bij M kon ik het plekje makkelijk vinden. Maar likken en zuigen was lekkerder. Nooit geweten dat dat naar meer smaakt. Ik snap jullie nu mannen. Ik zal me ook overgeven aan jullie tong een volgende keer.

Hier beland ik op het punt dat ik zo geil ben dat ik de volgorde kwijt ben. Ik merk dat Evy actief is geworden volgens mij en ga met Rick naar de darkroom daar mag ik kijken hoe Rick Evy neukt aan het kruis. Ik kan mijn ogen niet van die lekkere voetbalbillen af houden. Man ik loop weer flink te soppen wanneer Rick me zoent wil ik hem weer. Op naar de matras. Maar daar zijn M en D ook bezig. Ach we gaan lekker met z'n vieren geil doen. Op de vraag of M samen met mij Rick wil pijpen zegt ze ik hou niet van blank maar vooruit. Hihi je was niet moeilijk over te halen. Haar mannetje likte mij en toen ze vroegen of ik wel van donker hield kon ik het niet laten nee te zeggen. Haha have fun. Kleurtje maakt niks uit. Dolle pret en bizar geil gekust met M terwijl ze mij net gelikt had en Rick me weer even goed inwendig inspecteerde.

Wat hebben we toen gedaan? Volgens mij weer geneukt in de hetero zaal. Kedeng Kedeng mijn tieten in jouw gezicht. Maar ik had zo'n zin in the final countdown en fluisterde in je oor dat ik je zaad wou. In een gloryhole vertelde je me dat je al bijna klaar kwam toen ik op je reed. Maar o wat is het toch ook een heerlijk intiem momentje om je daar even voor terug te trekken. Wat ken ik jouw pik al en ik pijp je lekker klaar. Tot de laatste druppel over mijn tong verdwijnt.

We namen afscheid en ik moest me erg in houden in de auto. In mijn eigen auto maar een handoekje eronder gelegd. Alles flitste door me heen terwijl Q music foute uurtjes muziek heeft dacht ik terug aan deze foute uurtjes. Voules vous zingt lady Marmelade.

Onderweg kleine opstopping en ik kon het niet laten om mijn blote pussy te laten zien aan de chauffeur van een Landini. Laat de zon in je hart klinkt er uit mijn radio. Dat past niet meer mijn hart zit vol met de ervaringen van vandaag en met Rick.

Iedereen bedankt voor weer een hele geile middag. En inderdaad leuk om verhalen te lezen uit andere perspectieven.
Ellen
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Ellen »

Lekker hoor deze nieuwe weg...

Merel ik doe het graag een keer nog beter over. Je smaakt heerlijk. Moet je wel even je status hetero aanpassen :lol:

Maddy het lijkt mij ook met jullie een heel leuk feestje worden. Cassanova en ik komen graag wat fantasieën ontdekken samen.

Ik ben nog (fist) maagd dus...ik voel ook daar een uitdaging aankomen.

Lieve ec vrouwen wat is het fijn om je uit te leven en wat hebben ook lekkere mannen die ons laten genieten.
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Michael beschrijft hier het einde van het bezoek van Denny en Evy:
viewtopic.php?f=22&t=36720
casanova22
Contacteer:

Bericht door casanova22 »

Leuk om de andere verslagen terug te lezen.. iedereen heeft immers zijn enige belevenis. Hierbij hoe ik het heb beleefd.

Keek er al een aantal dagen naar uit om Ellen weer te zien. De klik die tussen ons is ontstaan is geweldig.. kan geen genoeg van je krijgen. Daarnaast zouden mr Denny en Evy komen en een aantal extra mannen. Kortom het belooft weer een leuke middag te worden.. en dat was het!

Lopend naar de EC kregen Ellen en ik had al wat warmer.. de lust kwam direct naar boven. Eenmaal in de EC dan ook direct even bij Ellen voelen en ja hoor.. binnen de kortste keren stroomt het vocht alweer rijkelijk. Ellen kleed zich om en komt terug in een erg sexy nieuw pakje. We verplaatsen ons naar de heterozaal waar Ellen even de druk eraf wilt.. vrij snel nadat ik in haar zit voel ik haar trillen en een lekker heftig momentje beleven.

In de tussentijd zijn er de nodige mannen binnengestroomd en ook een nieuw stel Denny en Evy (wat een mooie, lange, slanke dame is dat zeg) die even moeten acclimatiseren zodat ze al die (nieuwe) indrukken een plekje kunnen geven. Gelukkig krijgen zij de tijd hiervoor.. compliment naar de aanwezigen.

Ellen daarentegen begint net.. Benno, Sem, Eddy en ik nemen haar heerlijk onderhanden in verschillende posities. Op een gegeven moment is ze zelfs met alle 4 de pikken tegelijk bezig. Nadat Eddy en ik met haar bezig waren geweest even pauze & uitrusten.

Lopend naar de Bios komen we echter Merel en vriend tegen.. terwijl we samen op het matras gaan zitten vertellen zij over de fantasie om eens vr-vr sex te hebben. De positieve reactie van Ellen hierop was niet tegen dovemansoren gericht want Merel bedacht zich niet en richtte zich meteen op het kutje van Ellen. Super geil om te zien hoe zowel Ellen als Merel hiervan zichtbaar genoten en helemaal in elkaar opgingen.. helemaal toen ze in 69 belanden. Volgens mij smaakte dit naar meer..;-)

Vervolgens samen naar de darkroom waar we Evy aan het kruis zagen staan. Mr Denny vroeg of ik met haar wilde spelen wat ik uiteraard wilde. Ik kwam strak achter haar staan en voelde haar borsten en kutje.. wat was ze nat. Kreeg toestemming om haar heerlijk staand aan het kruis te neuken.. dat ging er hard aan toe en voelde super. Goed om te zien dat jullie, na even acclimatiseren, opbloeide en zichtbaar genoten!

Van rust was geen sprake want Ellen had trok me meteen weer mee naar het grote matras. Daar lagen Merel en vriend al waar wij ons bij voegde. Ik was Ellen echter al snel weer kwijt aan Merel die het voorgaande nog eens wilde overdoen.. haha gelijk heeft ze. Geweldig moment volgde waarbij Ellen en Merel mij tegelijk pijpte (ondanks ik niet donker ben ;-)).. wat een beeld is dat om twee mooie vrouwen tegelijk met jou pik te zien bezig te zijn. De vriend van Merel kon natuurlijk niet achterblijven en kreeg hetzelfde voorgeschoteld.

Uiteindelijk waren we alweer een aantal uren in EC.. even een rustig moment voor Ellen en mij in de heterozaal waarbij zij bovenop kwam zitten. Heel intens gingen wij helemaal in elkaar op..wat is het toch lekker om jouw prachtige borsten iedere keer in mijn gezicht te krijgen. Uiteindelijk Ellen een toetje gegeven.. heerlijke afsluiting. In de darkroom samen met Ellen nog even afscheid genomen van de andere stellen, die nog volop bezig waren. Het was weer een geweldige middag.. smaakt naar meer! ;-)
Jonge jongen met sportief lichaam en lekker groot geschapen staat open voor leuke avonturen.
Evy
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Evy »

Dankjewel Benno, voor het schrijven van je verslag, en uiteraard ook de anderen voor hun verslag.
Ik voel me zeer gevleid door je woorden (bloos)

Jammer dat je weg moest Benno, we hebben het nog heel leuk gehad nadat ik kon ontspannen..
Dank voor je relaxte houding!
Ik zal morgen ook een verslag proberen te schrijven. Dat gaat helaas vandaag niet meer lukken..
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Hi lieve Evy,
Ik kijk er naar uit om jouw belevenissen en ervaringen te lezen.
Volgens mij was het een gedenkwaardig eerste bezoek. Hopelijk volgen er meer...
XXX Benno
Dave is oke
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Hey Benno,

Jij hebt de aftrap gemaakt voor het schrijven van verslagen van de heerlijke donderdag middag, natuurlijk wil ik daar graag een steentje aan bijdragen.

Toen ik rond 13.00 uur ongeveer binnen kwam, later dan gewenst door mijn werk kwam ik je tegen onderweg naar de uitgang. Af en toe een dingetje dat werken, bekend probleem bij iedereen. Ik had een tas gekregen van Patricia vanwege de drukte maar ik kon jouw locker gebruiken, jammer ik had liever de tas gebruikt....

Eerst wat rond gekeken en kwam al snel bekende tegen. Sem gesproken en een tijdje niet gezien door zijn verhuizingen later met Eddy bijgepraat.
Ondertussen zag ik Ellen en Rick ook genieten van alle activiteiten. Daarna ben ik naar de darkrooms gegaan en zag daar een prachtige blonde vrouw aan het kruis staan. Ik zag Sem haar heerlijk neuken en genieten van alles. De meester bepaalde het spel. Vondt het heerlijk om te zien hoe Sem en Eddy en andere mannen haar neukte waar ze zichtbaar van genoot. Op een gegeven moment gaf de meester toestemming dat we overal aan mochten zitten. Ik heb genoten van haar prachtige borsten en heb haar toen heerlijk gevingerd. Even later wenkte de meester en ik mocht haar ook neuken. Wat een geil gevoel, ze deed haar kutje wat lager zodat het gevoel nog beter was, perfecto. Even later vond de meester het genoeg en werdt het spel verlegd naar het matras. Daar kreeg ze de opdracht zichzelf klaar te vingeren. Ik zat heerlijk op de bank te genieten, er stonden aardig wat mannen om het matras maar het was muisstil.
Je zag haar tepels steeds groter worden en haar kutje natter worden en niet veel later heeft ze zichzelf klaargevingerd, iedereen was onder de indruk van dit geile gezicht. Na een kort rust momentje mocht ze 3 heren uitkiezen van de meester. Dit waren Eddy, Michael43 en een voor mij onbekende man, deze mocht ze klaarpijpen. Het pijpen was voor de heren van korte duur, alle credit voor de dame.

Mr Denny en Evy, bedankt voor de geile momenten en heb genoten van hetgeen wat jullie op het matras hebben laten zien. De mooie woorden van Benno kan ik niet beter omschrijven over jullie.......

Beste EC vrienden, deze middag was perfecto.

Groeten,

Dave
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Hoe meer ik lees en hoor over wat er allemaal nog gebeurd is nadat ik ben vertrokken, hoe meer het mij spijt dat ik niet langer kon blijven :?
EddieEagle
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door EddieEagle »

Ook ik was een van de gelukkigen die een uitnodiging kreeg van Benno om het evenement met Mr. Denny en Evy bij te wonen.

Als ik binnenkom, zijn Mr. Denny en Evy nog even aan het acclimatiseren in de darkroom met Ellen, dus ik laat ze nog maar even met rust en wacht bij het grote bed. Ellen en Casanova komen de darkroom uit en we gaan met Sem en Benno Ellen verwennen, die weer een mooi setje aanheeft. Ik neuk Ellen kort terwijl ze op haar rug ligt; even later zit ze op haar knieen en neuk ik haar langdurig doggystyle terwijl ze Casanova pijpt, die haar hoofd stevig om zijn lange lul heen trekt. Ze heeft zo'n heerlijk knijpkutje en knijpt er goed mee in deze positie, maar mij eruit knijpen lukt vandaag lekker niet ;) Tijd voor een korte pauze.

We zijn even bang dat Mr. Denny en Evy het misschien voor gezien gaan houden, maar in de douche lijkt de geilheid het te gaan winnen van de zenuwen. Als ze na de heterozaal de darkroom opzoeken met Sem en Benno, sluit ik ook aan en bekijk het spel. Drie mannen worden uitgenodigd om Evy in de sling te neuken en ze gaan helemaal uit hun dak. Evy wordt vervolgens aan het kruis gezet. Wauw, ze is sowieso aantrekkelijk, maar het is ook bijzonder geil om te zien hoe ze met haar heupen staat te draaien en hoe ze haar kont mooi naar achteren steekt om haar kutje aan te bieden. En dan dat heerlijk lange haar!
Weer worden mannen een voor een uitgenodigd om Evy te gebruiken in deze heerlijke positie.
Ik word op den duur ook gevraagd door Mr. Denny en ga op de uitnodiging in. Mijn eerste condoom werkt #*$%! niet mee, maar het tweede gelukkig wel. De spanning heeft nu ook duidelijk zijn uitwerking op mij, want ik vind het gaatje even niet en mik wat te hoog. Na wat hulp van Evy vind ik uiteindelijk haar warme strakke kutje en ik glijd naar binnen het paradijs in. Mijn nog halfharde lul groeit snel tot oorlogssterkte in deze stimulerende omgeving. Ik pak Evy bij haar haren en heupen en neuk mezelf in korte tijd tot een heerlijk hoogtepunt!

Ook de afsluiting is mooi. Met een groep mannen om het grote bed heen, toekijkend, stimuleert Evy haar clitoris terwijl Mr. Denny haar vingert. We moeten even geduld hebben (geen probleem om lang naar dit schouwspel te kijken overigens) en ineens komt Evy schokkend keihard klaar. Evy selecteert twee mannen en ook mij om nog over haar klaar te komen. Uiteindelijk kunnen we niet helemaal aan deze opdracht voldoen: we komen alledrie in Evy's lekkere mond klaar!

Ellen, Mr. Denny en Evy, super dat jullie er waren en hopelijk vinden jullie de ec voor herhaling vatbaar.
Andere mannen (Benno, Sem, Dave, etc.) ook bedankt voor de gezelligheid.

Groetjes, Eddie
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast, PretPat en 13 gasten