Ik heb Rick ooit turbo-tje genoemd en dat past nog steeds met de juiste curve weet hij mij altijd goed te raken. Ooit een uitspraak gedaan dat ik er wel een ruzie voor over had voor een nachtje met Lewis Hamilton. Ik ga deze uitspraak herzien in Rick. Wat een energie! Volgens google is Lewis ook 1,74 dan ben ik met hakken groter en een man moet mij wel baas kunnen.
Na een valse start,ons afspraakje van woensdag kon niet door gaan was de zin omgeslagen in pure kletsnatte lust. We hebben er ook weinig tijd over gedaan om op het bed in de hetero zaal te belanden. Sletje bi stel dev en vriend waren er ook. Ivm hun aankondiging best al wel wat mannen voor hun. Door deze toeschouwers bij ons duurde mijn explosie toch iets langer als de laatste 2x. Rick moest er dus flink wat energie in pompen. Spuit ik hem ook nog eens het gezicht onder. Hij had toch al goed inwendig onderzoek gedaan

Sletje bi stel dev hing aan het kruis. Van kijken werd ik zo geil dat ik Rick weer even opgewarmd heb en staand hebben we heerlijk geneukt onder de genotskrijsen en kletsen van de andere kant. Één van mijn favourite standjes. Gebukt en genomen...zo diep gaat die pik dan in mij.
Even de pitstraat in voor wat water en wat onderhoud. Jarretelles en kousen weer netjes doen op de bank. Zodra Rick begon over de klok dacht ik aan wat anders. Heb mijn mond weer lekker aan het werk gezet. Kon me niet meer beheersen en heb hem bereden waar ik nu nog heerlijke spierpijn van in mijn billen heb. Mijn tieten gingen weer alle kanten op maar nu ik weet dat jullie mannen daarvan genieten laat ik ze ook maar hun eigen weg zoeken. Ik zie Rick op z'n lip bijten wat mij doet denken aan 50 tinten grijs. En ik weet wat die blik betekend inmiddels. Hij pakt mijn tieten heerlijk vast en zo rijd ik mijn race nog net niet helemaal tot de eindvlag

Ondertussen nog een stel binnen M en G. Daar gaan wij even kijken. Vanaf het bed in de heterozaal kunnen we heerlijk zien hoe M pijpt. Wat doet ze dat lekker. Ik draai me ook om naar de lekkerste pijppik. Ik ben zo geil geworden dat ik mijn handdoek constant tussen mijn benen heb. Maar snel heb ik Rick daar weer die door het pijpen weer topstijf was. De hele bios was vol. Alle stoelen bezet toen ik stiekem keek. Sletje bi stel dev maakte zeer veel geil geluid in de gynacologenstoelruimte en zo grappig om te zien daar gingen veel mannen

Poleposition was constant voor Rick maar hij zat op mij met z'n pik tussen mijn tieten daardoor had ik geen zicht op mijn kutje maar oei wat voelde ik daar een tong en vingers. Hmmmm geil bedankt leuke knaap en later Ron1001 voor jouw warme tong. Ik werd even goed gesmeerd.
We naderen de finishvlag en ik zie aan Rick dat hij me weer even alleen wil. In de gloryhole kussen we eerst heel intiem en ik laat mij op mijn knieeen zakken om hem tot de laatste drup leeg te pijpen. Heerlijk is dat momentje om elkaar die speiale aandacht te geven.
Inmiddels is de motor weer onderhouden. De benzine weer getankt voor de volgende race. Ik hoop dat deze voor circuit Duitsland is. Misschien nog wel vaker. Deze doorsmeerbeurten maken me geil gelukkig. Dus Rick...wanneer is onze volgende race?
Nav mijn vorige verhaal bedankt voor jullie leuke reacties. Ik heb vooral veel pb of persoonlijk per kik gekregen. Erg lief van jullie. En ik blijf schrijven hoor! Soms tijd zoeken. Maar reageer ook op mijn verhaal of wanneer ik er ben. Vind ik gezellig. Ik ben daar ook niet om te leren punniken.