Girls wanna have fun

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Ellen
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Girls wanna have fun

Bericht door Ellen »

Bij de zwarte cross goed opgewarmd. De diversiteit van de aanzoeken is verbluffend. Van o.a. huwelijksaanzoeken, naturabetalingen,goaj met brommers kieken tot het tongen van het grootste gaatje van het kassaruitje toe.

Gelukkig had Rick woensdag al tijd om me te laten voorgloeien voor vandaag. Maar ik had ook een plannetje. De voorpret werd minder na het openen van de vibrations beetje klein. Verpakking was groot genoeg! Even testen tegen mijn klitje. Ach kan misschien best wat worden.

Snel omkleden in de ec en op naar het bed. Er zijn een paar toeschouwers die ik nog ken van vorige week. Voor de verassing doe ik Rick kort de blinddoek voor en doe de vibrations om zijn stijve pik. Aanzetten en ik laat mijn kutje over zijn pik glijden. Blinddoek af. Het trilt inderdaad een beetje. We wisselen ik nu onder. Zo en ik kom me even 2x klaar maar niet van de vibrations. Ik huil en krijg een enorme explosie. Volgens mij klem ik me als een buidelaapje aan Rick vast. Na deze shock vingert hij me tot hij het waterpijl heeft geraakt.

Op de bank rusten we wat uit maar die pik moet ik toch altijd pijpen. Ik kan er niet vanaf blijven. Rick stelt voor naar de sling te gaan. Wow wat is die man tussen mijn benen toch lekker op dreef en ik wil het niet maar ik hield het niet meer tegen. Ik drukte hem uit mijn kutje inclusief squirtvocht. Mijn genotstranen werden netjes afgedroogd door een kijker.

Dan tijd voor de challange....
Beide hebben wij nog nooit gefist. Maar ik had zijn handen al eens bekeken terwijl ze om mijn cup E zaten en ik wil toch alles ervaren. Busje glijmiddel en Rick aan het werk gezet. Hij was wel even stil :roll: het is me gelukt! Met heel veel gevoel proberen we het. Mijn hoofd wordt nog vastgehouden door een nieuwsgierige kijker. Ik ben echt volledig ontspannen Rick komt een heel eind maar ik durf niet verder. Het voelt zo vol. Nu nog steeds het gevoel dat er iets inzit. Rick vingert nog even door met gevaar voor z'n kapsel. Heeft enige nieuwe gel nu. Het verbaast mij ook nog steeds met welke kracht je kunt squirten.

Eerst maar weer even pijpen. Machtig wat een heerlijke pik. Ik laat hem steeds dieper in mijn keel zakken tot ik voel dat hij klemt. Achter mij wordt mijn kutje gevingerd en gelikt. Als Rick me begint te neuken stromen de tranen over mijn wangen. Ik laat ze nu maar gaan en druk mijn hoofd in zijn nek. Ik voel het bij hem ook komen. Ik knijp volledig samen en voel hoe zijn ademhaling versnelt. Heerlijk spuit hij over mijn buik en bovenkant kutje.

We grappen en knuffelen wat na. Hij gaat even wat drinken en komt daarna heerlijk tegen me aan staan terwijl ik op de matras zit. Beetje swaffelen en hij is er weer klaar voor. Ik vraag of ik op hem mag zitten. Zeker is zijn antwoord. Dat vind ik inmiddels heel lekker om te doen. Diep en soms achterover zodat mijn tieten meehopsen in het ritme. Ik zit even stil en dan neemt hij het ritme met mijn billen in zijn handen komen er weer tranen in mijn ogen. Ik bepaal het ritme weer en beweeg me op het puntje van zijn pik. Ik zie voel en merk dat dit het juiste effect heeft. Binnen 10 minuten voel ik hem nog eens klaarkomen. Wat heerlijk.

Tijd om te douchen. Mijn handdoek krijgt een eigenwijs plekje :P We zepen elkaar in en lachen. Over wie de beste douchedweiler is gaan we nog in discussie. Jij mag het doen van me hoor. Kijk ik wel naar je heerlijke billen.

Ondeugende kanjer ik weet niet of ik het een week ga volhouden. Mijn kutje klopt door onze poging en wil meer.
Stefan-NF
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Girls wanna have fun

Bericht door Stefan-NF »

Om 11.02 reed ik met mijn auto langs EC terwijl de medewerker de reclameborden buiten aan het zetten was. Net open dus, 2 minuten. Ik parkeerde mijn auto in de garage en wandelde terug naar EC. Binnengekomen rekende ik af en liep met een handdoekje naar binnen (donderdag naaktdag, handdoek verplicht). Tot mijn stomme verbazing werd Ellen op het matras in het hetero-zaaltje al stevig geneukt door Rick. Het was pas 11.15! Snel uitkleden dus maar. Kleding in de locker, koffie komt straks wel. In de hetero-zaal kreeg ik gelijk een keiharde pik. Wat neuken die twee toch lekker. En wat heeft Ellen weer een sexy setje aan! Deze keer duidelijk meer ketsen dan kletsen. Na een tijdje even bijkomen in de cruising ruimte en dan de dark room in. Een keer eerder in de sling? Dat zei je toch Ellen? Snel kwamen er meer mannen bij staan toen Rick zijn Ellen weer stevig doorneukte. En Ellen kwam weer zalig klaar. De make-up liep weer uit, hmmm... Daarna nog de door Ellen beschreven actie op het matras. Wat een lekker eind van de ochtend en begin van de middag...
Ellen
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Girls wanna have fun

Bericht door Ellen »

Stefan vaste toeschouwer :lol: wat leuk dat je reageert. Lekker ook om jouw rectie te lezen. Best bijzonder!

De eerste keer dat Rick en ik elkaar troffen tijdens een gangbang in de ec heeft Rick me 3x geneukt waarvan de 2e keer in de sling was. Onze match was zo bijzonder dat we als stel door gaan. Al die tijd niet meer samen de sling gebruikt. Was heerlijk schommelen vandaag. Ik geniet ook steeds meer. En Rick wil me best delen maar ben ik vrij of maakt niemand aanstalten dan grijpt hij z'n kans weer.

:roll: de make-up zit weer goed
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 6 gasten