Gelukkig had Rick woensdag al tijd om me te laten voorgloeien voor vandaag. Maar ik had ook een plannetje. De voorpret werd minder na het openen van de vibrations beetje klein. Verpakking was groot genoeg! Even testen tegen mijn klitje. Ach kan misschien best wat worden.
Snel omkleden in de ec en op naar het bed. Er zijn een paar toeschouwers die ik nog ken van vorige week. Voor de verassing doe ik Rick kort de blinddoek voor en doe de vibrations om zijn stijve pik. Aanzetten en ik laat mijn kutje over zijn pik glijden. Blinddoek af. Het trilt inderdaad een beetje. We wisselen ik nu onder. Zo en ik kom me even 2x klaar maar niet van de vibrations. Ik huil en krijg een enorme explosie. Volgens mij klem ik me als een buidelaapje aan Rick vast. Na deze shock vingert hij me tot hij het waterpijl heeft geraakt.
Op de bank rusten we wat uit maar die pik moet ik toch altijd pijpen. Ik kan er niet vanaf blijven. Rick stelt voor naar de sling te gaan. Wow wat is die man tussen mijn benen toch lekker op dreef en ik wil het niet maar ik hield het niet meer tegen. Ik drukte hem uit mijn kutje inclusief squirtvocht. Mijn genotstranen werden netjes afgedroogd door een kijker.
Dan tijd voor de challange....
Beide hebben wij nog nooit gefist. Maar ik had zijn handen al eens bekeken terwijl ze om mijn cup E zaten en ik wil toch alles ervaren. Busje glijmiddel en Rick aan het werk gezet. Hij was wel even stil

Eerst maar weer even pijpen. Machtig wat een heerlijke pik. Ik laat hem steeds dieper in mijn keel zakken tot ik voel dat hij klemt. Achter mij wordt mijn kutje gevingerd en gelikt. Als Rick me begint te neuken stromen de tranen over mijn wangen. Ik laat ze nu maar gaan en druk mijn hoofd in zijn nek. Ik voel het bij hem ook komen. Ik knijp volledig samen en voel hoe zijn ademhaling versnelt. Heerlijk spuit hij over mijn buik en bovenkant kutje.
We grappen en knuffelen wat na. Hij gaat even wat drinken en komt daarna heerlijk tegen me aan staan terwijl ik op de matras zit. Beetje swaffelen en hij is er weer klaar voor. Ik vraag of ik op hem mag zitten. Zeker is zijn antwoord. Dat vind ik inmiddels heel lekker om te doen. Diep en soms achterover zodat mijn tieten meehopsen in het ritme. Ik zit even stil en dan neemt hij het ritme met mijn billen in zijn handen komen er weer tranen in mijn ogen. Ik bepaal het ritme weer en beweeg me op het puntje van zijn pik. Ik zie voel en merk dat dit het juiste effect heeft. Binnen 10 minuten voel ik hem nog eens klaarkomen. Wat heerlijk.
Tijd om te douchen. Mijn handdoek krijgt een eigenwijs plekje

Ondeugende kanjer ik weet niet of ik het een week ga volhouden. Mijn kutje klopt door onze poging en wil meer.