Dit verhaal gaat over 12 apostelen of waren het er meer vandaag? De condoom op mijn hoofd tussen de krullen heeft vast gezorgd voor onbevlekte ontvangenis.
Het is gelijk al druk als Rick en ik als eersten naar binnen gaan. We laten er samen geen gras over groeien en zetten samen de bloemetjes even flink buiten. Ik was eigenlijk best romantisch gestemd voor mijn doen. Heart zong dingen als lonely boy en we made magic that night. Ook werd me nog een cadeautje aangeboden vanwege een misverstand maar deze trut neemt niets aan sorry.
Terwijl Rick me weer op alle mogelijke manieren neukt wordt mijn stemming al geiler. In de auto zong Robbie Williams Let me entertain you en dat wou ik ook wel even. Al die mannen entertainen wow. De hitte en mijn lichaam lieten vandaag niet meer toe. Ik hoop dat voor sommigen kijken ook lekker was. Maar dan C wat een geil wijf. Top heerlijk zoals je van je liet horen. Een sirene is er niets bij. Deze huilende Maria is jaloers.
Van de heterozaal naar de bank. Waar ik Blacko en Rick om de beurt verwen. Op naar de sling waar Rick en Blacko mij even flink neuken met time-outs voor mijn squirtvocht. Blacko je bent gepromoveerd vandaag. Ranking op te vragen
Dan een lekkere BBW, Benno's Bekende Wip terwijl ik Rick pijp. Plumberjack was met C en we hadden elkaar al kort gezien. Ik had uitgedaagd dus tijd voor mijn straf. Rick ging liggen en jack voorzichtig in mijn kont. Nou ja....het heeft hem een pets gekost. Het is maar goed dat ik er niet goed bij kon. De volgende keer huur ik een sleuteltje voor die zweep en krijg jij je straf plumberjack compleet met butplug O ja vergeef me soms mijn botte uitspraken ik ben niet altijd even tactisch. Meneer met grijze haren vatte het gelukkig goed op.
Met Rick lekker mijn beurse kont douchen. En die handen om mijn tieten in dat blauwe licht. Omg... nog een keer, nog keer
Afzakker dacht ik in de gloryhole te hebben met Rick maar er kwam een maar al te bekende pik door het gat. Ik moest even schakelen tussen 2.
Op naar huis...nee nog een kort afzakkertje. Plumberjack zet C en mij naast elkaar voor het laatste zaad. Dat vind ik altijd geil helaas was de tijd op.
Iedereen bedankt voor de geile ochtend. In de auto zingt Melissa Etheridge Like the Way I do. Iets met electrify en rcok you en mijn gedachten dwalen al weer af na een volgende rendez vous.
En reageer hier als je dat leuk vindt. Ik vind het heerlijk om de andere kant te horen.
Stoute Ellen
Ze daagde me al een poosje uit , met foto’s van de buttplug die ik haar een keer gegeven heb
En dat het lang geleden was dat ze er een pik in gehad had .
Ik zei haar nou , dat komt donderdag wel goed , regel het maar met Rick
Nu weet ik dat Rick helemaal niets met anaal heeft , dus Rick moet dan maar onder met de dp .
Je moet toch wat over hebben voor je sletje Rick .
Christy een Dane uit het oosten , had de fantasie om eens een keer het middelpunt van een gangbang te zijn , kan jij dat regelen Jack vroeg ze .
Ja natuurlijk hoor geen probleem , al een paar weken contact gehad met haar en de 26e had ze tijd
Om 11 uur zou ze bij EC zijn , de dag ervoor even gebeld met elkaar , om even elkaars stem te horen
En wat dingen door te nemen .
Ze was best gespannen en nerveus vertelde ze , ik zei maak je niet druk , ik nodig leuke spontane mannen uit , en er komen nog 3 dames .
Leuk zei ze , ben gek op dames
Even over 11 uur heb ik kluisjes geregeld , en kom ik Christy tegen in het toilet
Een dame van eind 40 stevig met een mooie gezellige kop erop en diverse tatoages
We maken kennis , en neem haar mee naar de kluisjes
Ze kleed zich om in het toilet , trekt een rood zwart lingerie setje aan
En komt naar het bed , al snel zit ze op haar knieën , en pijpt me
Al snel komt er een man of 3 bijstaan , Benno komt binnen , en Blackco er strak achteraan
Eddie eagle is er al
Ze pijpt heerlijk , zachte mond , en probeert zo diep als mogelijk , dat moet beter zeg ik haar
Handen weg , en mond open , zachtjes druk ik door , maar ze proest hem gelijk weer uit
Ik pijp al vanaf Mn 14e zegt ze , dat kan ik echt niet
Rustig aan maar , je leert het echt wel
Ze pijpt alle mannen om de beurt , heerlijk zegt ze zoveel lekkere pikken
Blackco pakt haar hooft en probeert het nog eens een keer
Staand tegen het bed wordt ze eerst geneukt door Benno , dan nog 2 mannen en dan Blackco
Op haar knieën op het bed , terwijl ze weer iemand pijpt neuken we haar om de beurt flink in haa kutje
Ze gilt het uit , Blackco keert haar om , ze ligt nu op haar rug met haar kutje naar de rand , Blackco neukt haar staand , haalt zn pik eruit , en ramt hem tussen haar schaamlippen door
Ze begint te gillen , en spuit alles onder , de hele vloer is zeiknat
Even rust zegd ze , en wat drinken , Patricia heeft flessen gekoeld water neer gezet , buiten is het 35 graden en binnen is het ook flink warm , ondanks de airco die voluit draait
Op de bank zittend pijpt ze ons weer hard , ze is gek op pijpen , en pik
Al snel ligt ze weer op het bed , met haar hooft over de rand , en pijpt ze ons
Benno neukt haar stevig , daarna ik en nog wat mannen
Kom zeg ik tegen haar , we gaan naar de sling
Ellen zit met Rick op de bank en kijkt toe hoe Christy geniet van haar gangbang
Als ze in de sling ligt , wordt ze keihardgeneukt door mij , Blackco , Benno en nog wat mannen
Drijfnat van het zweet zijn we allemaal , maar ze geniet , O wat lekker , O wat lekker zegt ze continu
Vandaag ven je onze neukslet zeg ik tegen haar
Ja zegt ze , ik ben jullie slet , neuk me
Blackco neemt het over , en neukt haar keihard , de kettingen rammelen , en ik hoor haar , als ik even bij Ellen kijk roepen , ja neuk me , neuk me
Ellen gad ik beloofd vandaag een dp te doen met haar
Ze pijpte Rick hard , en ging op het grote bed boven op hem zitten met Rick zn pik diep in haar
Ik smeerde wat glijmiddel op haar sterretje , en klom op het bed achter haar
Voorzichtig hoor zei ze , is zo lang geleden
Zachtjes zette ik Mn pik tegen haar ster , die ze goed geoefend had met de grote RvS buttplug
Soepel gleed hij het eerste stuk naar binnen , rustig aan zei ze even wennen , langzaam drukte ik hem door tot hij er helemaal inzat , ze zei niets maar ik voelde dat ze er moeite mee had
Ik wachte even , en toen gaf ik een kort plaag stootje .
Ze vloekte , en sloeg gelijk met haar handen naar achteren , en probeerde me een paar meppen te geven
Heerlijk zei ik tegen haar , een vrouw die me slaat , dat vind ik heerlijk , weerstand moet ik hebben
Ze ontspande zich , en liet Mn pik lekker in haar kont zitten , ze drukte hem zelfs naar achteren .
Ik pakte haar bij haar nieuwe kapsel , en trok haar zo naar me toe .
Nu kon ze hem hebben , en volgens mij vind ze het heerlijk , zo n grote dikke pik in haar kontje
Na de dp , wilde iedereen er een eind aanmaken , Ellen moest richting huis , en Christy was totaal gesloopt , in haar eerste gangbang
Ze wilde nog wel een bukake .
Ellen stond al met haar kleding aan , hè zei ik doe je niet mee , we gaan het zaad verdelen .
Binnen 5 seconden had ze haar kleding weer uit , en zat ze naast Christy op de vloer
Mond open tong eruit , en een stuk of 8 rukkende kerels
Ik spoot als eerste grote stralen in de open mond van Christy , gulzig slikte ze het weg , ben gek op zaad zei ze de volgende lading zat al op haar tong en kin
Ellen slurpte naast haar de pikken leeg , wat een lekkere sletten , genieten voor ons mannen
Een man met tatoeages wilde douchen met Christy , prima zei ik , was jij dit sletje maar eens
We hebben nog wat gedronken daarna , en zijn naar huis vertrokken
Het was weer geil en gezellig
Christy zei , ik ga zo verslag uitbrengen bij Mn vriendin , die zal jaloers zijn , en dit zeker ook eens een keer willen meemaken .
Iedereen die erbij was bedankt voor de leuke geile uurtjes
Ellen en Rick en Christy bedankt
Patricia voor de goede zorgen
Ja, het ging er heet aan toe donderdag. Buiten was het 36 graden en binnen nog heter.
Heerlijk weer eens geneukt met Ellen. Dat was al veel te lang geleden.
En uitgebreid kennis gemaakt met Christy.
Overigens al de tweed keer deze week dat Jack een nieuw sletje mee bracht naar EC.
Maandag had hij Peter en Sandra op bezoek uit Zeeland. Hij heeft ze eerst mee de vrije natuur ingenomen en daarna nog naar EC
Ik kon eerder op de dag niet, dus sloot ik aan bij de namiddagsessie in EC.
Jack en ik hebben Sandra volledig uitgewoond. Op het laatst lag ze zo'n beetje voor pampus in de sling en kon geen pap meer zeggen.
Toch kreeg ze onze pap nog gevoerd, even later met haar hoofd op de rand van de bank.
Zo en nu nog even een verslag van vanmiddag schrijven
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief