LUXEPROBLEEM

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

LUXEPROBLEEM

Bericht door Benno2 »

Als ik om kwart voor 12 binnen kom zit er alleen een ouder stel in de heterocinema. Verder is het helemaal uitgestorven. Ik klets wat met ze totdat E binnenkomt. Terwijl we bijpraten en uitkleden komen er misschien nog 1 of 2 heren binnen, maar die zien we niet meer terug. We beginnen met een eerste ronde pijpen, 69-en en langdurig op z'n hondjes neuken. Dan komt er een meisje binnen, dat meteen naar de toiletten verdwijnt en daar vervolgens lang blijft. Uiteraard heb ik haar herkend. Het is kinkysletje A.
Tegen E zeg ik: "Zal ik even op de deur gaan kloppen? Kijken of alles oké is"
E zegt: "Dan zal ik je even helemaal attent pijpen. Dan kun je met je pik op de deur kloppen"
En daar heeft ze mijn pik alweer in haar mond. Na ruim een kwartier komt A dan toch het toilet uit. Ze is gekleed in een spannend netpakje dat haar helemaal bedekt, maar ik kan me voorstellen dat het even duurt om aan te krijgen. Vandaar dus...
Er zijn nog steeds geen andere mensen in EC. Dus nu heb ik E en A alleen voor mezelf. Wat een luxeprobleem

Ik ga naast A op e eerste rij van de heterocinema zitten. Ze zegt: "Ik wil even nog geen seks".
Dat is nou toch jammer denk ik. "Ik wil eerst even wennen. Het is toch nog wel erg spannend elke keer om hier te komen", zegt ze.
Ik kus haar op de mond en streel haar mooi verpakte lichaam. Dan strek ik mijn armen naar haar uit en nodig haar non-verbaal uit om te komen staan, mee te lopen naar het matras, waar ik haar achterover op neerleg.
"Je mag me wel neuken", zegt ze nu. Gelukkig is ze van gedachten veranderd, want ik heb erg veel zin in haar.
We kussen en ik daal af naar beneden. Haar kutje is al kletsnat. Als ik haar begin te likken, kreunt ze: "Oh fuck!" Dat blijft ze veel zeggen, terwijl ik haar verder lik en ook als ik haar daarna uitgebreid neuk. A geniet er van en laat haar nagels over mijn rug gaan... net iets te hard volgens mij, maar goed in het heetst van de strijd. Het is lekker en ik ben erg geil. Bijna moet ik klaarkomen, maar ik stop net op tijd. Tijd voor een pauze.

In de algemene ruimte lig ik even later weer met E op het matras. Er komt een man binnen die Gio heet en die eenmaal uitgekleed vrij snel kennis maakt met A, die op de bank zit. E is mij op dat moment aan het pijpen en ik vinger haar kutje. Het lukt me om haar in deze positie te laten squirten, vlak voor de ogen van Gio en A. Die gaan vervolgens naar de andere ruimte. "We hebben ze weggejaagd", zeg ik tegen E. We besluiten de sling maar eens op te zoeken. E is er dol op en als ie op de goede hoogte hangt is het voor mij ook ideaal. Je staat er goed voor en hebt je handen vrij. Aangezien de sling precies goed hangt, neuk ik E er keihard in, tot ik buiten adem ben. Dan ga ik naast haar staan en steek twee vingers in haar kutje en laat haar een paar keer de grond onder spuiten. Er is nog een nieuw binnen gekomen man bij komen staan, maar die maakt geen aanstalten, dus gaan we terug naar de algemene ruimte voor pauze en water.

Op het grote matras is Gio bezig met A. Hij laat weten dat hij mijn hulp wel kan gebruiken en aangezien er nog steeds geen andere actieve mannen zijn... enfin, luxeprobleem...
Na even uitrusten speel ik eerst nog verder met E op het matras. Daarna gaat Gio met A naar de sling en daar wil ik wel even bijzijn. Samen helpen we haar erin en dan gaat hij haar eerst neuken. Als hij is gekomen, neem ik het over. A is inmiddels steeds meer los gekomen. Was ze bij een eerder bezoek nog wat verlegen, nu praat ze al veel meer en ze durft ook meer. Terwijl ik haar neuk pakt ze wat pikken van mannen die naast de sling staan (er zijn er inmiddels toch zowaar een paar bijgekomen) en ze leunt uit de sling om ze te kunnen pijpen. Tegelijkertijd neuk ik haar hard en lang. "Oh ja, neuk me!", roept ze. Nou, dat doe ik. Mijn krachten beginnen af te nemen als A een zucht slaakt en zegt: "Ik wist niet dat een man me zo lang kon neuken". Uiteraard zet dat me aan om nog net even een tandje bij te zetten en nog wat langer door te gaan. :D

Ik help A uit de sling en we gaan pauzeren. E ligt op het grote matras en ik ga bij haar liggen. Ze knielt tussen mijn benen en begint me serieus te pijpen. En dan bedoel ik echt serieus, zoals zij dat kan. Tijdens het pijpen wordt ze twee keer afgeleid omdat er omstanders zijn die haar beginnen te neuken. Eerst 1 die vervolgens klaarkomt en dan een tweede. E probeert haar aandacht zo goed mogelijk te verdelen tussen wat er in haar kutje gebeurt en de pik in haar mond. Bij de tweede neuker, concentreert ze zich even helemaal op mijn pik en die reageert erop door in haar mond te exploderen. Ik schreeuw het uit.

Na gedoucht te hebben en nog even te hebben nagepraat, is het tijd om te vertrekken. Ik kus E gedag en loop richting uitgang. In de heterocinema wordt A inmiddels verwent door een paar heren. Ik geef haar een kus en wens haar nog veel plezier. Ik wil nog even benadrukken dat ik het ontzettend stoer vind dat een mooie meid van 23 zomaar alleen naar EC komt om er te genieten. Blijf vooral komen A!
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: LUXEPROBLEEM

Bericht door Benno2 »

Ik probeer met A in contact te komen via PB of KIK.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 304
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: LUXEPROBLEEM

Bericht door arnhemse teaser »

Benno
Mooi avontuur weer
Top verslag
Hoop dat A reageert....geile donder
Gr Sem
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: LUXEPROBLEEM

Bericht door Benno2 »

Dat komt vast goed ;)
arnhemse teaser schreef:Benno
Mooi avontuur weer
Top verslag
Hoop dat A reageert....geile donder
Gr Sem
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten