JAY'S NIEUWE SLETJE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

JAY'S NIEUWE SLETJE

Bericht door Benno2 »

Tegen 2 uur kom ik binnen en krijg meteen een tas mee. Het is druk blijkbaar. Inderdaad zie ik bij binnenkomst best veel heren rondlopen. Vanuit de darkroom klinkt geluid van rammelende kettingen en de kreten van een genietende dame. Ik ga meteen even kijken. Er ligt een BBW in de sling die verwend wordt door haar partner. Er staat een groepje mannen omheen. Ik zie Rogier staan en vraag of hij weet wie het zijn. Dat weet hij niet, maar hij heeft wel een had tussen de benen van de dame :D
Ik ga me uitkleden en kom terug naar de darkroom. Daar neemt de heer net een pauze, na zijn dame goed geneukt te hebben. Ik vraag of ik haar ook mag neuken, maar ze wil alleen haar eigen partner.

Terug in de algemene ruimte komen eerst Blacko en Jack1 en daarna Plumberjack en E binnen. Binnen de kortste keren lig ik met E op het bed en is ze mij aan het pijpen. Er staan zeker 20 man bij te kijken, wat best een vreemde ervaring is. Maar met E voel ik me zo vertrouwd dat dit geen enkel probleem is. Ook niet als ik haar even later op z'n hondjes ga neuken. Dicht bij de rand van het bed zodat E de haar aangeboden pikken kan pijpen. Ik pak E bij haar lekkere billen, waarop een oudere heer, die naast het bed staat zegt: "Oh, ik wou dat ik 1 zo'n bil had". Waarop Jack1 zegt: "2 is toch handiger". Ik lach me letterlijk slap en moet dus even stoppen. Gelukkig zijn er genoeg kandidaten om het over te nemen. Blacko bijvoorbeeld, die E ongenadig hard neemt, terwijl ze de lange pik van Plumberjack naar binnen hapt. Daarna gaat Plumberjack haar neuken terwijl ze mij pijpt. Ik moet haar stevig tegenhouden, zodat ze niet van het bed valt. Hij neukt haar alsof zijn leven er vanaf hangt.

Dan komt eindelijk Jay binnen met zijn nieuwe sletje. Een prachtig meisje van (ik denk) Antilliaanse afkomst. Hij loopt meteen met haar door naar het achterste gloryhole hokje in de darkroom, waar ze zich ontkleed. Ze begint hem te pijpen, zie ik door een hole. Het ziet er geil uit. Jack1 steekt zij pik door een hole en aan zijn blik te zien wordt hij verwend. Dan komt Blacko. Hij kijkt eerst nog neutraal en als ik hem vraag of ze lekker pijpt, zegt hij: "ze doet haar best". Dan begint hij steeds enthousiaster te worden en moedigt hij haar door de wand heen aan: : "neem hem langzaam helemaal in je mond, doe het rustig aan... oh ja zo ja!" Ook Plumberjack probeert de gloryhole uit en is zeer tevreden over de pijpkunsten van de niewkomer.

Jay vraagt of ik misschien een condoom heb en ik geef hem die van mij en haal snel een nieuwe. Als ik terugkom is hij zijn sletje i het hokje aan het neuken. Ik besluit stand by te blijven voor je weet maar nooit. Mijn geduld wordt niet lang op de proef gesteld, want na een tijdje mag ik het overnemen. Ze staat voorover met haar mond bij een gloryhole, war volgens mij alweer de pik van Blacko doorheen zit. Ik neuk haar staand en hou haar stevig vast zodat ik goed hard kan stoten. Ze heeft een heerlijk zacht lijf en een lekker nat kutje. Ik wil eigenlijk veel langer doorgaan, maar Jay zegt terecht: "Laat iemand anders ook". Jack1, Blacko en Plumberjack neuken haar ook. Daarna laat Jay haar op haar knieën op de grond zitten en moet ze ons pijpen. Dat doet ze inderdaad goddelijk. Vervolgens leggen we haar in de sling en neuken we haar daar. Ik ga een tijdje op volle kracht zo lang als ik kan en zo hard als ik kan. Het is een bloedhete dag en als ik uiteindelijk stop ben ik volkomen oververhit. Terug naar de algemene ruimte om uit te blazen. De anderen gaan verder het lekkere meisje in de sling te neuken en aan de geluiden die uit de darkroom komen te horen geniet ze er met volle teugen van.

Op het grote bed word ik intussen weer zalig gepijpt door E, terwijl zij door Dave geneukt wordt. Om het af te maken gaat E nog even in standje 69 bovenop me liggen en begraaf ik mijn gezicht in haar kutje om de kreten van mijn orgasme te smoren. Als ik even later uit de douche kom, is Rogier net bezig om E te laten squirten. "Rogier is ook aan het douchen", merk ik op, want de spetters vliegen hem om de oren. In de darkroom staat een groepje mannen om het sletje van Jay en komen in haar mond.

Het was druk maar gezellig en vreselijk geil vanmiddag. Dank aan alle aanwezigen, vooral aan de fantastische, lekkere dames.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: JAY'S NIEUWE SLETJE

Bericht door Benno2 »

E vroeg of ik haar reactie wilde plaatsen. Dus hierbij:

Het was zeker een fantastisch geil gebeuren vandaag. Ben nog even gebleven nadat de meeste waren vertrokken onder het wakende oog van Rogier. Er kwamen nog een paar mannen binnen druppelen. En ach.....Ik ben de beroerdste niet. Dus hup weer vol aan de bak voor de laatste geile sessie van de middag. Ik ben nog nooit zo leeg geweest. Er kwam een leuke e kerel binnen die na jack gedproken te hebben maar even moest gaan kijken of ik er nog was. Deze aardige meneer heeft me al squirtend alle hoeken van het matras laten zien. Waarna ik hem op mijn beurt ook heerlijk leeg heb mogen maken. Heb zelfs nog even in de swing gehangen maar was daar redelijk snel weer uit aangezien ik niet bij de omringende pikken kon. Haha. Door mijn hurken in de darkroom dan nog maar even. En vlug weer terug naar het matras. Nog eentje dan....... Zat om 5 uur leeg maar zeer voldaan in de auto.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten