JOHANNA'S EERSTE BEZOEK

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

JOHANNA'S EERSTE BEZOEK

Bericht door Benno2 »

Onlangs zag ik een post van een nieuw forumlid, genaamd Johanna. Ik stuurde haar een bericht en kreeg niet veel later bericht terug. Al snel verplaatste het gesprek zich naar kik en een afspraak werd gemaakt. (Dank hierbij ook aan Ellen, die ook contact had met Johanna en zo aardig was om mij bij haar aan te bevelen :D ). Vandaag was het zover.

Om iets na 1 uur ontmoeten we elkaar in de winkel met een drietal kussen, waarna we naar binnen gaan. Ik heb Eddy en Rogier gevraagd erbij te zijn en die zijn al aanwezig. Daarnaast ook een hele hoop mannen en Stel74. Het eerste wat Johanna hoort zijn de genotskreten van Kiana die stevig genomen wordt door HeteDonder op het bed in de heterozaal. "Zo gaat het er aan toe hier", zeg ik tegen haar. In de algemene ruimte begroeten we de aanwezige bekenden en kleden ons uit, waarna ik Johanna een rondleiding geef door alle ruimtes. We eindigen in de darkroom, waar ik haar omhels en kus. Johanna is een leuke blonde meid met mooie ronde vormen, geweldige tieten en een prachtige kont. Tijdens de rondleiding kon ik het al niet laten om af en toe aan haar te zitten, maar nu gaan mijn handen overal over haar lichaam heen. Zij doet hetzelfde bij mij en hert duurt niet lang voor ze mijn stijve pik te pakken heeft. Ze gaat naar beneden op haar knieën en begint me te pijpen. En dat terwijl er zo'n 8 mannen omheen staan te kijken. Ze pijpt ronduit heerlijk. Ik heb zin om ook van dichtbij kennis te maken met haar natte kutje, dat ik zojuist even heb gevoeld. Ik neem haar mee naar de heterozaal, waar het bed inmiddels vrij is gekomen.

Ik leg Johanna dwars op het bed en trek haar rode slipje uit. Terwijl ik haar kutje ga likken komen Eddy en Rogier aan weerszijden van haar liggen. Ze zoent hen afwisselend terwijl ik haar oraal onder handen neem. Daarna ga ik haar neuken, lekker lang. Als ik aan een pauze toe ben neemt Eddy het over en ga ik naast haar liggen. Ik trek nu ook haar laatste kledingstuk uit, een rode bh, waardoor haar grote ronde tieten beter bereikbaar zijn voor strelingen en meer. Eddy neukt haar lekker door totdat hij klaar komt. Daarna neem ik het weer over. Aan Johanna is nauwelijks te merken dat ze voor het eerst in EC is. Er staan talloze mannen om ons heen, maar ze geniet zonder zorgen (of zo lijkt het in elk geval). We hebben afgesproken dat we met een klein clubje met haar bezig zouden zijn, dus jammer maar helaas voor de andere mannen (behalve een enkele geluksvogel).

We veranderen van positie. Johanna gaat op haar knieën zitten en pijpt Rogier, terwijl ik haar van achteren neuk. Zoals gezegd heeft ze een prachtige kont en tijdens het neuken kan ik er niet van afblijven. Op een gegeven moment komt ze overeind en pak ik haar van achteren vast en zoen haar in haar nek en pak haar tieten vast. Heerlijk geil is het. Eddy wisselt mij af en neukt zich een tweede keer naar een hoogtepunt. Daarna ga ik weer verder, totdat we allemaal even willen pauzeren (behalve Rogier, die zich nog wel door wil laten pijpen haha). Op het grote matras in de algemene ruime gaan we niet veel later door. Ik neuk Johanna nu terwijl zij op haar rug ligt en de eerder genoemde geluksvogel begint te pijpen bij de rand van het bed. Johanna vindt dat het een mooie pik is en wil een positie waarbij ze hem beter kan pijpen. Dat wordt dus op haar knieën, en dus neuk ik haar verder op z'n hondjes. Ik zet mezelf in de hoogste versnelling en neuk mezelf naar een brullend hoogtepunt. Daarna mag de geluksvogel het overnemen. Ik ben volledig bezweet en ga me douchen.

Als ik uit de douche komt zie ik dat Johanna weer lekker met Eddy bezig is. Ik maak een praatje met J. Terwijl ik voorover met hem sta te praten krijg ik opeens een harde klets op mijn kont. Als ik me omdraai staat Kiana triomfantelijk te lachen. Eerlijk is eerlijk, ik heb totaal geen aandacht aan haar besteed vanmiddag, dus het is volkomen verdiend. Al mijn aandacht ging vanmiddag naar Johanna die naar mijn mening een spectaculair debuut heeft gemaakt in EC. Ik moet hierna helaas vertrekken, maar volgens mij heeft Johanna er nog een lekkere middag van gemaakt. Dat mag ze zelf vertellen...
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: JOHANNA'S EERSTE BEZOEK

Bericht door Benno2 »

NAMENS JOHANNA DIT BERICHT:

Lieve Benno. Dat heb je echt voortreffelijk verwoord. Ik ben bang dat ik het niet zo goed kan. Maar zal een poging wagen.

Bij vertrek van Benno had hij de taak van het beschermen overgedragen aan Rogier en Eddie. Dit ging prima. Door het vertel was het even, hoe nu verder. En ik vond het een mooi moment om even te roken. Tijdens het roken had ik contact met Sen en Hete Donder. Hete donder dacht ik te herkennen van ons contact kort ervoor op Kik (ook door mijn oproepje op het forum). Maar omdat hij op de achtergrond bleef (en er zoveel mannen waren dat ik toch wat overdonderd was, dacht ik hier niet te lang over na). In het rookhok kreeg ik ook een leuke klik met Sen. En ik heb hem gevraagd of hij ook mee wilde doen.

Na het roken even een kort vrouwenmomentje met Kiana in het toilet. Voelde ook gelijk vertrouwd, leuke meid. Gingen we naar de Love Swing. Aangezien Kiana even rust nam, was het wel extreem druk om mij heen. En ik zei hier iets van, waarop de drukte gelukkig behoorlijk afnam. In de Swing werd ik verwend door Sen, Eddie, Rogier en nog een lekkere man (hij heeft later op het matras in de heteroruimte zijn naam in mijn oor gefluisterd, maar er gebeurde die middag zo veel, vergeef me lekkertje). Vanaf de Swing dus door naar het bed in de cinema. Ik hoopte eigenlijk ook Hete Donder nog te zien, maar helaas. Daar werd ik heerlijk onder handen genomen. Sen werd helaas afgeleid door een ongewenste mannenhand op zijn kont, die bleef terug komen (foei, denk aan de regels, heterozaal). Voor mij mocht dat de pret niet drukken.

Ik merkte dat ik nog volop zin had, maar mijn poesje dacht daar anders over. Ik dacht nog even roken, en wie weet hoe wat waar daarna weer kan. Maar ik merkte dat het echt over en uit was daar beneden. Helaas de stoel nog niet geprobeerd. En ondanks dat ik zeker geen klagen had, mijn fantasie van 3 man tegelijk in mij ook nog niet. Ik ging samen met Sen douchen. Rogier deed lief het scherm Naar beneden. Kiana kwam even vlug douchen. En ook Hete Donder wilde even kort erbij om te spoelen. Hierna hadden Sen en ik het rijk alleen. Ook dat voelde heerlijk vertrouwd. Elkaar lekker zepen en verwennen. Hoewel ik echt even niets meer beneden wilde hebben, ging ik wel nog even op mijn knietjes voor Sen. Heerlijk gewoon. Ook dat is gewoon lekker, even een op een genieten van elkaar en elkaars lijf.

Het was een fantastische ervaring. Zeker ook dankzij mijn ‘beschermers’. Ik denk dat ik anders gillend weg was gerend bij zoveel mannen die er wel overheen willen. Mochten er dames zijn die ook interesse hebben, zorg idd voor een wingman. Iemand die weet wat je wel of niet wilt. En weet dat je echt altijd nee mag zeggen. Het blijft jou lijf en jou keuze.
Met dank aan Ellen, Benno, Eddie, Rogier en Sen voor de goede zorgen. En ook geluksvogel en lekkere man voor dat extra beetje genot.

Johanna
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: JOHANNA'S EERSTE BEZOEK

Bericht door EddieEagle »

Mmmm... wat was het heerlijk om hierbij aanwezig te mogen zijn :)
De verslagen van Benno en Johanna maken het hele verhaal al compleet en ik heb daar weinig aan toe te voegen.

Het was geweldig om met Johanna kennis te maken en om met haar te genieten. Je hebt me helemaal gesloopt en ik heb nu flinke spierpijn in m'n kuiten, haha. Spannend trouwens om te lezen dat je ook nog eens 3 mannen tegelijk in je wilt. Dat kan zeker geregeld worden ;)
Mijn complimenten voor hoe je je tijdens je 1e bezoek zo hebt kunnen laten gaan.

Groetjes, Eddie
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: JOHANNA'S EERSTE BEZOEK

Bericht door Benno2 »

Ik blijf het stoer vinden dat er telkens weer vrouwen zijn die de stap durven te maken om alleen naar EC te komen.
Inmiddels heb ik dat al zo vaak meegemaakt, dat ik weet dat het geen uitzondering is.
Op dezelfde dag als het bezoek van Johanna was in Hilversum Joyfull voor het eerst en ook zij heeft er een positieve ervaring gehad.
Door verslagen van deze kanjers waarin zij hun ervaringen beschrijven worden wellicht ook weer anderen over de streep getrokken.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 304
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: JOHANNA'S EERSTE BEZOEK

Bericht door arnhemse teaser »

Benno/ eddy
Dank voor de mooie weergave
Jolana
Mooi om te lezen dat je genoten hebt
Geniet nog ff van het mooie weer
Tot snel
Groet Sem
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten