Diamant van Nielson zit in mijn hoofd. Je lippen zijn zacht
Durf ik wel/durf ik niet, wel,niet,wel,niet. Ja ik doe het toch op mijn eigen manier. Op vrijgezellenfeestjes deed ik niet mee met paaldanstrainen. Ik vond de drank destijds betere tijdsbesteding. Erg gracieus,elegant en stijvol ben ik ook niet. Maar Rick heeft een striptease a la Ellen gekregen met happy end.
Ik neem hem mee naar de darkroom. Hij gaat er lekker voor zitten. Ik kijk naar hem en zie dat zijn pik al reactie vertoont op mijn actie. Tergend langzaam uitkleden is aan mij niet besteed maar toch probeer ik het. Mijn rokje, mijn hemdje dan draai ik mijn billen op zijn pik en maak ik mijn BH los. Ik draai me kort om en daarna volgt mijn string die ik vandaag voor deze speciale gelegenheid aan heb gedaan. Ondertussen kletsen we lekker. ACDC maakt mijn act niet erg sensueel. Maar Nielson zingt in mijn hoofd verder. Ben mezelf niet meer door jou,ga helemaal op in jou. Ik trek mijn kousen, gordeltje en hakken aan.
Ik maak het me gemaklelijk in de sling en begin mezelf te strelen en te vingeren. Wow wat een reactie van je pik naast me. Maar ik ga door tot ik mezelf laat squirten. En dan moet er toch wat in. Echt gelukkig had Rick zeker genoten en nam me gelijk lekker hard en diep. Nielson zong over die roze wolk van binnen nou die heb ik vandaag gevoeld. Of beter vele geile wolken inculsief regen en bliksem.
Jij weet ook precies waar ik van hou zingt Nielson maar dat weet jij ook Rick. Jouw ritme jouw tempo. We verhuizen naar de grote matras waar ik je eindelijk lekker kan pijpen. Ik voel me top vandaag dus even lekker op jou rijden. Ik zie en voel dat je je beheersing bijna niet kunt houden. Dat is echt zo'n geil gezicht. Toch lukt het je. Je wilt dat ik op m'n rug ga liggen en door het uitzicht van jouw pik in en uit komen er bij mij weer geile wolken. Door mijn klaarkomen kun jij je beheersing ook niet meer houden en spuit over mijn buik. Ik lepel met mijn vinger je zaad in mijn mond en ik zuig de laatste drupjes uit je. Zo lekker smaak je.
Even rusten op de bank wordt al snel pijpen en ik ga weer op je zitten. Mijn tieten swaffelen dan in je gezicht. Daar krijg je heerlijke pretoogjes van. Nog even naar de heterozaal knuffelen en neuken voor we leker gaan douchen.
Je handen zijn warm , je lippen zijn zacht je adem zo heet klinkt het nog steeds door mijn hoofd.
Striptease voor mijn lekkertje
- nylons lover
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Pegging
- Contacteer:
Re: Striptease voor mijn lekkertje
50 Shades of Ellen.............
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Lieve, lekkere en mooie Ellen wat was het weer heerlijk gisteren.
Waren er als eerste waardoor jij (op je gemak?;-)) jouw striptease act kon doen.. wat een leuke verrassing. Kreeg al meteen erg veel zin in je en dat heb je gemerkt volgens mij. Van jou in de sling kan ik uren genieten.. hij lijkt wel voor ons gemaakt haha. En je bleef ook maar klaarkomen volgens mij.. nieuw record?
Gelukkig hebben we de sling niet lang hoeven missen en konden we hem vandaag nog maar eens testen. Weliswaar met veel meer toeschouwers was het wederom super.
Ellen je bent heerlijk.. we gaan nog lang van elkaar genieten!
Waren er als eerste waardoor jij (op je gemak?;-)) jouw striptease act kon doen.. wat een leuke verrassing. Kreeg al meteen erg veel zin in je en dat heb je gemerkt volgens mij. Van jou in de sling kan ik uren genieten.. hij lijkt wel voor ons gemaakt haha. En je bleef ook maar klaarkomen volgens mij.. nieuw record?
Gelukkig hebben we de sling niet lang hoeven missen en konden we hem vandaag nog maar eens testen. Weliswaar met veel meer toeschouwers was het wederom super.
Ellen je bent heerlijk.. we gaan nog lang van elkaar genieten!
Jonge jongen met sportief lichaam en lekker groot geschapen staat open voor leuke avonturen.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Contacteer:
Ellen!! Ik zie het gewoon helemaal voor me, super beschreven 

- Ellen
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Dankjewel juicy. Ik hoop je snel weer eens te zien
Rick wat lekker. Ik ben gek op jouw maniertjes van mij verwennen. En wat heb ik toch een spontane grappige verrassing gehad.
Vandaag was het een beetje druk en benauwd. Net of ik geen frisse lucht kon krijgen. Na wat flinke neukbeurten en pijpen dacht ik lekker op het grote bed te gaan liggen. Heerlijk streelden jij en hete donder mij. R was bij mijn kutje en ik sloot mijn ogen en gaf mij over aan jullie handen en monden. Tot ik mijn ogen los deed en wijsletje tussen mijn benen zag likken. Wow zo geil. En wat lachten jullie allemaal om mijn blik toen ik er achter kwam. Ze werd geneukt door Patrick666 en ze zoog zich vast aan mijn klitje. Iedere beuk van Patrick met haar neus dieper in mij. Niet alleen ik vond het geil. Niemand keek meer naar de bioscoopfilm.

Rick wat lekker. Ik ben gek op jouw maniertjes van mij verwennen. En wat heb ik toch een spontane grappige verrassing gehad.
Vandaag was het een beetje druk en benauwd. Net of ik geen frisse lucht kon krijgen. Na wat flinke neukbeurten en pijpen dacht ik lekker op het grote bed te gaan liggen. Heerlijk streelden jij en hete donder mij. R was bij mijn kutje en ik sloot mijn ogen en gaf mij over aan jullie handen en monden. Tot ik mijn ogen los deed en wijsletje tussen mijn benen zag likken. Wow zo geil. En wat lachten jullie allemaal om mijn blik toen ik er achter kwam. Ze werd geneukt door Patrick666 en ze zoog zich vast aan mijn klitje. Iedere beuk van Patrick met haar neus dieper in mij. Niet alleen ik vond het geil. Niemand keek meer naar de bioscoopfilm.
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
helemaal met je eens dat het zo verrassend heerlijk geil was.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten