We kletsen eerst en de beide stellen maken kennis met elkaar. Daarna gaan Roos en Mich eerst roken, terwijl ik met Ellen aan de slag ga. Zij en Rick waren er al wat vroeger en zijn al even uitgebreid bezig geweest. Ik voel al snel dat Ellen lekker nat is en vinger en lik haar tot ze nog natter wordt. Dan ga ik haar lekker neuken. Ellen heeft haar kutje zodanig getraind dat ze er hard mee kan knijpen, hetgeen een geil gevoel geeft. Alsof je pik rondom gemasseerd wordt. Over rondom gesproken... rondom het grote bed staat een flink aantal mannen best dichtbij te staren naar wat er op het bed gebeurt.
Roos en Mich voelen zich er ook ongemakkelijk onder. Ze gaan op de eerste rij in de heterocinema zitten. Roos kijkt schichtig om zich heen naar al die toeschouwers. Ellen en Rick nemen plaats op het bed onder het scherm en gaan daar lekker met elkaar bezig. Ik voeg e bij hen, maar Roos en Mich besluiten toch nog maar even buiten te gaan roken. Op het bed in de heterocinema hebben we het best naar ons zin, maar de hele zaal is gevuld met toeschouwers en het voelt alsof we een show opvoeren voor publiek. Toch maar weer verder op het grote bed, waar ik Ellen op z'n hondjes neuk, terwijl zij Rick pijpt. Het ritme van mijn stoten bepaalt de snelheid waarmee haar mond over zijn pik gaat. Daarna gaat Rick zijn meisje neuken en komt ze zeer heftig klaar. Intussen is Senn gearriveerd en hij is naar het rookhok gegaan om kennis te maken met Roos en Mich.
Roos en Mich hebben nu toch besloten om zich niet meer door de omringende meute te laten tegenhouden. Ze komen bij ons op het bed. Mich is met haar aan het vrijen en wenkt mij erbij. Ik lik het lekkere kutje van Roos en ga haar dan neuken. De mannen rondom het bed staan kwijlend te kijken. naar de actie op het bed. Sommigen kunnen hun handen niet thuis houden en moeten af en toe teruggefloten worden. Zelf voel ik ook op een gegeven moment een lul tegen mijn kont aan. Daar ben ik niet van gediend. Een andere man staat praktisch tegen Rick aan terwijl hij met Ellen bezig is. Weer anderen steken zomaar een hand uit om een borst of been van een van de dames vast te pakken. Gelukkig volstaat het om er op rustige toon wat van te zeggen.
Senn heeft zich bij ons gevoegd en terwijl ik Roos neuk, worden hij en Rick door haar gepijpt. Als ik aan een pauze toe ben vraag ik of 1 van hen het wil overnemen. Rick wil wel, maar dan hebben de dames een ander plan. Roos begint met de borsten van Ellen te grijpen en dan ontspint zich een werkelijk bloedgeil spel tussen hen. Allebei hebben ze ervaring met andere dames en die ervaring wordt nu ten volle ingezet om elkaar te verwennen. Het is prachtig om te zien hoe de nog heel jonge Roos (21) het voortouw neemt. Ze vingert en likt en kneedt en streelt en ze kijkt er bijzonder geil bij. Ellen geeft aan dat ze precies de juiste plekjes weet te raken. Hoewel het verleidelijk is om gebruik te maken van het achteruitgestoken kontje van Roos, weet ik mij te bedwingen. Samen met Rick en Mich houden we in de gaten dat niemand er aan zit en dat de dames volledig de ruimte hebben voor hun geile spel.
Daarna laat Mich Roos even flink spuiten. Ik ben inmiddels zo opgewonden dat ik vervolgens met hernieuwde energie bovenop Roos duik en haar zeer uitgebreid en lang neuk. Roos kronkelt heerlijk onder mij en geniet zienderogen. Dat geldt ook voor mij en ik sluit de sessie dan ook af met een schreeuwend orgasme. Ergens tijdens deze momenten komt er nog een nieuw stel binnen gewandeld, maar aangezien ik vrij snel daarna verrek heb ik daar niet veel meer van meegekregen. Ook Ellen En Rick moeten vertrekken. Ik laat de taak van een oogje in het zeil houden over aan Senn en neem afscheid.
Tip aan de heren: ga niet ongevraagd aan de dames zitten. Vraag het of wacht tot je wordt uitgenodigd. Kijken mag natuurlijk altijd, maar liever van iets verder weg dan 20cm (of minder dan dat... )