MIDDEN IN DE MEUTE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

MIDDEN IN DE MEUTE

Bericht door Benno2 »

We hebben donderdag om 13.00 uur afgesproken in EC en als ik binnenkom is het erg druk. Zo druk, dat alle lockers bezet zijn en een tas noodzakelijk. Enfin, meteen de kleren erin. Ik heb afgesproken met Ellen en Rick en met Roos en Mich. Eigenlijk ook nog met een nieuw stel (Wolkjesmv), waarmee ik uitgebreid heb gesproken via kik, maar die het zonder verder wat te zeggen laten afweten. Jammer, maar helaas. Wij vermaken ons ook wel zonder hen. Het enige lastige is dat het erg druk is, vooral oudere, nogal opdringerige mannen (waarvan ik de meeste niet ken).

We kletsen eerst en de beide stellen maken kennis met elkaar. Daarna gaan Roos en Mich eerst roken, terwijl ik met Ellen aan de slag ga. Zij en Rick waren er al wat vroeger en zijn al even uitgebreid bezig geweest. Ik voel al snel dat Ellen lekker nat is en vinger en lik haar tot ze nog natter wordt. Dan ga ik haar lekker neuken. Ellen heeft haar kutje zodanig getraind dat ze er hard mee kan knijpen, hetgeen een geil gevoel geeft. Alsof je pik rondom gemasseerd wordt. Over rondom gesproken... rondom het grote bed staat een flink aantal mannen best dichtbij te staren naar wat er op het bed gebeurt.

Roos en Mich voelen zich er ook ongemakkelijk onder. Ze gaan op de eerste rij in de heterocinema zitten. Roos kijkt schichtig om zich heen naar al die toeschouwers. Ellen en Rick nemen plaats op het bed onder het scherm en gaan daar lekker met elkaar bezig. Ik voeg e bij hen, maar Roos en Mich besluiten toch nog maar even buiten te gaan roken. Op het bed in de heterocinema hebben we het best naar ons zin, maar de hele zaal is gevuld met toeschouwers en het voelt alsof we een show opvoeren voor publiek. Toch maar weer verder op het grote bed, waar ik Ellen op z'n hondjes neuk, terwijl zij Rick pijpt. Het ritme van mijn stoten bepaalt de snelheid waarmee haar mond over zijn pik gaat. Daarna gaat Rick zijn meisje neuken en komt ze zeer heftig klaar. Intussen is Senn gearriveerd en hij is naar het rookhok gegaan om kennis te maken met Roos en Mich.

Roos en Mich hebben nu toch besloten om zich niet meer door de omringende meute te laten tegenhouden. Ze komen bij ons op het bed. Mich is met haar aan het vrijen en wenkt mij erbij. Ik lik het lekkere kutje van Roos en ga haar dan neuken. De mannen rondom het bed staan kwijlend te kijken. naar de actie op het bed. Sommigen kunnen hun handen niet thuis houden en moeten af en toe teruggefloten worden. Zelf voel ik ook op een gegeven moment een lul tegen mijn kont aan. Daar ben ik niet van gediend. Een andere man staat praktisch tegen Rick aan terwijl hij met Ellen bezig is. Weer anderen steken zomaar een hand uit om een borst of been van een van de dames vast te pakken. Gelukkig volstaat het om er op rustige toon wat van te zeggen.

Senn heeft zich bij ons gevoegd en terwijl ik Roos neuk, worden hij en Rick door haar gepijpt. Als ik aan een pauze toe ben vraag ik of 1 van hen het wil overnemen. Rick wil wel, maar dan hebben de dames een ander plan. Roos begint met de borsten van Ellen te grijpen en dan ontspint zich een werkelijk bloedgeil spel tussen hen. Allebei hebben ze ervaring met andere dames en die ervaring wordt nu ten volle ingezet om elkaar te verwennen. Het is prachtig om te zien hoe de nog heel jonge Roos (21) het voortouw neemt. Ze vingert en likt en kneedt en streelt en ze kijkt er bijzonder geil bij. Ellen geeft aan dat ze precies de juiste plekjes weet te raken. Hoewel het verleidelijk is om gebruik te maken van het achteruitgestoken kontje van Roos, weet ik mij te bedwingen. Samen met Rick en Mich houden we in de gaten dat niemand er aan zit en dat de dames volledig de ruimte hebben voor hun geile spel.

Daarna laat Mich Roos even flink spuiten. Ik ben inmiddels zo opgewonden dat ik vervolgens met hernieuwde energie bovenop Roos duik en haar zeer uitgebreid en lang neuk. Roos kronkelt heerlijk onder mij en geniet zienderogen. Dat geldt ook voor mij en ik sluit de sessie dan ook af met een schreeuwend orgasme. Ergens tijdens deze momenten komt er nog een nieuw stel binnen gewandeld, maar aangezien ik vrij snel daarna verrek heb ik daar niet veel meer van meegekregen. Ook Ellen En Rick moeten vertrekken. Ik laat de taak van een oogje in het zeil houden over aan Senn en neem afscheid.

Tip aan de heren: ga niet ongevraagd aan de dames zitten. Vraag het of wacht tot je wordt uitgenodigd. Kijken mag natuurlijk altijd, maar liever van iets verder weg dan 20cm (of minder dan dat... ) ;)
Laatst gewijzigd door Benno2 op 24 aug 2018 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
wijstel9774

Re: MIDDEN IN DE MEUTE

Bericht door wijstel9774 »

Donderdag naaktdag. Via Benno ontvangen we een uitnodiging om samen met één of meerdere stellen een feestje te bouwen. Wij geven aan graag te zullen komen. Er is een nieuw stel waarmee Benno contact heeft en hij brengt ons ook met hen in contact. Het contact verloopt wat stroef en over en weer zijn er twijfels over de echtheid van het stel. Wij besluiten ondanks alles om toch te komen. Bij binnenkomst zitten Ellen en Casanova al op de bank. Wij kleden ons om en ondertussen komt Benno ook binnengelopen. We begroeten elkaar en ik stel Roos voor aan Ellen. Zelf maak ik ook kennis met Casanova en hij dus ook met Roos. Dan even kort bijpraten. Ellen, Casanova en Benno bijten het spits af op het grote bed. Wij moeten nog even acclimatiseren en lopen even de hetero filmzaal in. Hier praten we nog wat en komt Benno er even bijzitten. Dan komen Ellen en Casanova binnen en gaan op het bed voor onze neus verder met waar ze blijkbaar gestopt waren in de centrale ruimte, heerlijk om te zien hoe die twee van en met elkaar genieten! Benno mengt zich ook weer in de feestvreugde maar wij zijn nog niet zover. Wij gaan vlot even een peukkie doen en ontmoeten tijdens ons rokertje LelySem. Eenmaal terug in de centrale ruimte leg ik Roos op het grote bed en begin haar tepels te verwennen. Roos reageert hier altijd heerlijk op en in no time is ze heerlijk geil. Dan geef ik Benno die al verlekkert zit te kijken opdracht Lassie aan het werk te zetten. Vlot het setje uit en gaan met die tong. Benno heeft blijkbaar andere ideeën en zet Ellen aan het werk. Heerlijk om te zien hoe dames van en met elkaar genieten. De tong van Ellen doet het heel goed en ik merk aan mijn blonde schone dat ze het heerlijk vind. Zo likt Ellen er lustig op los en genieten we met elkaar van elkaar. Dan neemt Benno het over. Aan het hoofdeinde zitten Casanova en ik. Ik bied mijn pik aan die Roos maar wat graag haar mondje in ziet verdwijnen. Haar hand dirigeer ik naar de pik van Casanova. Die laat het zich gewillig overkomen en ondertussen wisselt Roos haar pijpkunsten op ons beide af. Aan het voeteneinde ontdek ik LelySem die het schouwspel op gepaste afstand opneemt. Vlug vraag ik Roos of ik hem in het feestje mag betrekken waarop een geil "ja" nog net uit haar keeltje komt. Benno heeft inmiddels zijn tong vervangen voor zijn pik en neukt de schone blonde in hoog tempo. Ik maak ruimte voor LelySem en laat hem weten zijn pik aan te mogen bieden. Ondertussen geef ik hem opdracht de tepels van Roos stevig te bewerken. Iet wat onwennig laat hij het gebeuren en ik kan nu rustig even de tijd nemen om "de meute" op afstand te houden. Er zijn diverse heren die ondanks onze duidelijke afwijzingen blijven proberen een graantje mee te pikken. Wij kiezen echter wie we wel en niet betrekken in onze feestjes … Benno heeft helaas niet heel veel tijd meer en neukt zich tot een luid hoorbaar hoogtepunt en draagt het stokje over aan Casanova. Ellen ligt inmiddels naast Roos en samen spelen ze een beetje met elkaar. Heerlijk om twee dames zo van elkaar te zien genieten. Roos vind het heerlijk om met een dame te spelen dus die neemt het ervan. Heerlijk uitgebreid neemt ze de tijd de borsten van de mooie slanke brunette te verwennen en speelt ze met haar vingers en tongetje heerlijk met de natte zoete gleuf … Ellen geniet hoorbaar en is onder de indruk getuige haar opmerking dat het voor een dame blijkbaar makkelijker is omdat ze het vrouwenlichaam gewoonweg goed kent … We laten de dames even met rust en staan zo met een man of 15 rondom het bed. LelySem bijt nu het spits af en vraagt of hij ondertussen een beetje met Ellens borsten mag spelen. Dit wordt toegestaan mits hij ze niet teveel afleid, haha. Dan help ik Roos terwijl ze volop bezig is met het beffen van Ellen naar een spuitend hoogtepunt, zeker niet het laatste hoogtepunt van de dag. Ellen komt nu in beweging en wil ook nog even van de blonde schoonheid genieten. Hierdoor komt ze wel heel mooi voor mij te liggen en vlot grijp ik mijn kans om ook even de heerlijke zoete nectar van haar te proeven. Het was even geleden dat ik je getroffen heb Ellen, maar foei wat ben je toch een lekkertje. Helaas aan al het goede komt een einde. Benno is inmiddels vertrokken en ook Ellen en Casanova geven aan weg te moeten .Inmiddels is er een nieuw stel binnengekomen. We maken even kennis en praten kort wat met elkaar. Dan gaan Roos, LelySem en ik nog weer even van een rokertje genieten. Terug in de centrale ruimte leg ik Roos op het matras. Even voelen hoe het met haar geilheid is? Ze blijkt nog heerlijk vochtig. LelySem heeft al subtiel laten weten ook wel even van de zoete nectar van Roos te willen proeven dus geef ik hem opdracht zijn kunsten op haar uit te leven. LelySem laat het zich zeker geen twee keer zeggen en valt aan alsof zijn leven ervan af hangt, haha. Zelf geniet ik van het schouwspel en bied ik mijn pik aan Roos om haar heerlijke mondje te mogen voelen. Ze pijpt er heerlijk op los. LelySem heeft daar blijkbaar ook zin in en komt aan de andere kant van Roos haar hoofd zitten. Ik voel even of hij zijn werk goed gedaan heeft. Snel twee vingers in het kutje van de schone blonde en ja hoor binnen de kortste keren komt ze enorm squirtend klaar. Het bed is nat, maar goed dat er een plastic laken overheen ligt, haha. Ook de pijpkunsten van Roos missen hun uitwerking niet en LelySem heeft blijkbaar zijn hoogtepunt bereikt wanneer hij zijn kostbare zaad op de borsten, buik en nek van Roos loost, wat een genot. We genieten nog even van en met elkaar na op het grote bed, wanneer er nog een stel binnen komt lopen. Vlot even vragen of het toevallig het stel is dat misschien zou komen maar ook dit stel blijkt voor het eerst in Amersfoort te zijn en niet aangekondigd. Ik heet ze welkom en ga terug naar het grote bed om nog even na te genieten. De stellen lopen wat rond en genieten zo te zien van alle aandacht. Ook voor ons is er een tijd van komen en gaan en de tijd van gaan is gekomen. Vlot even douchen maar niet na nog even van een showtje van het nieuwe stel onder de douche te hebben kunnen genieten, waarbij de dame in haar shirt onder de douche ging staan en zich spuitend heeft laten klaar vingeren.

Benno, Ellen, Casanova, LelySem en natuurlijk mijn eigen blonde schone bedankt voor de geweldig geile middag weer! EC Amersfoort bedankt voor jullie gastvrijheid. Top dat er nog even een paar koffiemunten gebracht werden ook!
Ellen
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Ellen »

Lekker Benno
Heerlijke actie's. Geslaagde middag.

Kortom.....ik wil nog wel een keer rondom de grote matras.
casanova22
Contacteer:

Bericht door casanova22 »

Wat een heerlijke verslagen van een erg aangename middag. Leuk om Roos en Mich te ontmoeten.. leuk en lekker stel!
En ja, ben het helemaal met jullie eens.. doe het graag nog eens over. Iets meer ruimte en zonder ongevraagde aanrakingen zouden hierbij wel fijn zijn.

Liefs Rick
Jonge jongen met sportief lichaam en lekker groot geschapen staat open voor leuke avonturen.
Bi stel dev
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door Bi stel dev »

Je word soms gek van die oudjes sommige zijn nog net de wandel stok vergeten en soms ook doof ook en ze denken ben 80 dus willen me wel pffff ga dan op speciale dagen daar zijn die vrouwen dan voor
genieter
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door genieter »

hoi ja de oudejes zijn soms nest wel erg net of dames daar op wachten. Heb een keer in hilversum wat mee gemaakt met een oude man die dacht dat de dames op hem zaten de wachten en hij probeerde ook steeds aan ze te zitten ongevraagd oook nog een en opdringerig. Doen die weg ging was het helemaal erg dat ze zo iemand binne laten hij kreeg zijn broek amper aan en zijn schoen leukte hellemaal niet. dus moesten helpen niet ect op windend en ja hilversum een trap daaar moest die ook nog mee gehopen worden. Ik denk dat die zelf zijn rolaater ergen had neer gezet niet gezien.
Gr genieter
sletje bi stel dev
Contacteer:

Bericht door sletje bi stel dev »

Wat is oud ben zelf 55 jr ..en tot 55 zijn ze welkom bij mij ..en inderdaad er sta ook wel eens een oudere meneer iedereen is toch welkom daar ..gewoon op afstand houden en ik voel me nog niet oud hoor
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ja, jij bent ook gewoon lekker! Heb vanmiddag nog even van je kunnen genieten, net voordat jullie weggingen.
Maar vorige week waren er een hele horde 65+ers, die hun handen nauwelijks (of eigenlijk niet) thuis konden houden.

sletje bi stel dev schreef:Wat is oud ben zelf 55 jr ..en tot 55 zijn ze welkom bij mij ..en inderdaad er sta ook wel eens een oudere meneer iedereen is toch welkom daar ..gewoon op afstand houden en ik voel me nog niet oud hoor
sletje bi stel dev
Contacteer:

Bericht door sletje bi stel dev »

Oooh jij was dus Benno de snelle wipper hihi ...ja klopte wat oudere wilde wel eens aan me zitten die m,n partner dan netjes vroeg of ze even ruimte wilde maken
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Beste Wildestamper,

Sinds je je bent aangemeld heb ik gezien dat je een behoorlijke hoeveelheid negativiteit op het forum spuiy.
In reacties, maar ook in de chat. Kennelijk ben je teleurgesteld in wat je tegenkomt.
Misschien had je je wat anders bij EC voorgesteld... of misschien kijk je alleen maar op het forum en ben je niet geïnteresseerd in wat er in werkelijkheid gebeurt binnen de muren va deze spannende plek.
Echter, nu keer je je persoonlijk tegen mij en daar voel ik me door aangesproken.
Ik kan je verzekeren dat wat ik hier op het forum schrijf allemaal op waarheid berust en dat er niets van is verzonnen.
In tegenstelling tot wat jij met jouw opmerking lijkt te beweren ben ik juist een man van actie... en daarna pas van woorden.
Van wat ik in EC meemaak schrijf ik verslagen op het forum en daarbij probeer ik zo goed mogelijk in woorden te vatten wat er is gebeurd.
wildestamper schreef:de man met woorden en verder niks...pffff
Laatst gewijzigd door Benno2 op 31 aug 2018 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten