De ruimte tussen de twee cinema's wordt het biologie klaslokaal na schooltijd , de gynaecologenstoel wordt de labtafel. Sunny is de strenge juf en ik de ondeugende leerling. In haar vooraf toegestuurde fantasie heeft Sunny vrij uitgebreid en gedetailleerd beschreven hoe het scenario verder gaat, maar nu laten we het gewoon gebeuren.Staand in de ruimte wordt Sunny door Shine en mij gezoend en gestreeld. Dan leggen we haar in de stoel en beginnen haar verder te liefkozen. Als ik te snel richting kutje wil gaan, fluit de juf mij terug. Dus begin ik bij haar borsten, die de juf graag stevig aangepakt wil hebben. Dus knijp ik er lekker in en bijt in haar tepels. Via een omweg langs buik en dijen beland ik toch bij haar supergladde kutje, waar ik voorzichtig aan begin te likken. Shine houdt zich intussen met de bovenkant bezig, maar heeft last van het feit dat de stoel te hoog is om Sunny zijn pik te kunnen laten pijpen. Ik ben er inmiddels vol voor aan het gaan. Ik laat mijn tong langs haar hele kutje gaan en steek m af en toe in haar gaatje, om daarna weer terug te keren bij haar steeds harder wordende clitoris. Met twee vingers verken ik de binnenkant en voel hoe ze lekker nat is, maar vooral hoe strak. We besluiten dan toch een nadere plek te zoeken met meer mogelijkheden. In de algemene ruimte en de heterocinema zijn de andere stellen bezig, maar de homocinema is nog helemaal vrij en heeft ook een bed.
Op het bed hervatten we onze geile bezigheden. Shine knielt nu bij het hoofd van Sunny en ze pijpt hem vol overgave, terwijl ik verder ga met beffen (daar moest ik immers voor nablijven

Ik was al heel geil, maar door het zalige pijpen word ik helemaal hitsig. Tijd om te gaan neuken. Ik ben er klaar voor. Ik neem plaats tussen de benen van Sunny en steek mijn pik er in 1 keer helemaal in. Ik bouw het tempo daarna rustig op, maar zit al gauw in een heerlijke kadans, die ik lang weet vast te houden, totdat de juf me tot bedaren maant. Na een tijdje langzamer aan te hebben gedaan, ga ik toch weer steeds sneller en harder. Ik stimuleer haar keiharde clit met mijn duim. Ik neuk en ik neuk totdat ik volkomen bezweet ben. Dan neemt Shine het over. Hij kruipt op Sunny en neukt haar heel intiem en dichtbij en weet daarbij precies het juiste plekje te raken, want Sunny verliest er behoorlijk wat sappen bij. Ik ga nog voor een volgende ronde, maar moet dan echt even gaan afkoelen en wat drinken.
Als ik een paar minuten later terug kom, heeft Sunny een vibrator te voorschijn gehaald die ze op haar clit heeft gezet. Shine stimuleert met zijn vingers heel voorzichtig haar gaatje eronder. Ze raakt volledig in extase en begint te squirten. Shine duikt weg om niet geraakt te worden dor de stralen, maar ik sta volledig in the line of fire en wordt vol geraakt. Niet dat ik het erg vind... integendeel, het wind me juist op. En het is nog niet afgelopen ook, want er volgt nog een hele reeks, waarbij ik keer op keer de volle laag krijg. Tegen de tijd dat ze ermee ophoudt ben ik zo geil dat ik snel weer tussen haar benen kruip en voor een eindsprint ga. Sunny knijpt haar strakke kutje samen en mijn pik wordt als het ware naar binnen gezogen en aan alle kanten gemasseerd. Met een luide brul kom ik klaar.
We moeten haasten om ons nog te kunnen douchen, voordat we eruit gegooid worden, want het is bijna sluitingstijd. Ik heb veel geleerd van de bijles. Vooral over hoe juf Sunny te laten genieten. En zelf heb ik met volle teugen van de les genoten. Sunny en Shine bedankt voor de heerlijke avond.