JUBILERENDE JUICY

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

JUBILERENDE JUICY

Bericht door Benno2 »

Vandaag een jaar geleden komt Juicy voor het eerst in EC met Leukstebuurman. Ze heeft er al veel over gehoord en gelezen en is erg benieuwd. Buurman geeft haar een rondleiding en ze hebben samen een geil samenzijn, maar daar blijft het bij.Twee weken later is de echte vuurdoop. Daar heb ik voor het eerst mogen genieten van de heerlijk sappige Juicy (Zie: viewtopic.php?f=22&t=33578&p=94595#p94595). Er zouden gelukkig nog vele keren volgen.

Om haar 1 jarig jubileum te vieren plaatst Juicy een oproep om het heugelijke feit met haar te komen vieren in EC vandaag vanaf een uur of 11. Zoals te verwachten valt is het al druk als ik binnenkom en in afwachting van de kleine geile Juicy zie ik het steeds verder volstromen. Nog net op tijd reserveer ik een kluisje voor haar en Buurman.

Juicy komt alleen binnen en ik begroet haar hartelijk. De glimlach op haar gezicht maakt me altijd blij. Drie weken geleden ben ik geopereerd en ondanks dat ik 6 weken moet hertellen van de nogal zware operatie, voel ik me al best goed en durf ik het aan om me te mengen tussen de andere naakte lijven. Om de littekens een beetje te bedekken draag ik een zwarte band om mijn middel. Het is weliswaar naaktdag, maar dat mag vast wel. Als Juicy zich heeft omgekleed in een mooi lingeriesetje, vraagt ze of ik mee ga film kijken. Ongeveer 20 man volgt naar de heterozaal. We gaan zitten, maar 1 seconde later zegt Juicy: "Laten we maar volop gebruik maken van de tijd". Ze gaat op het matras zitten en pakt een doorzichtige dildo, die ze heet meegenomen. Om eerlijk te zijn kan ik niet van haar afblijven, maar ze maant me nog even geduld te hebben. Te midden van een grote meute naakte mannen begint ze een showtje met de dildo, die ze in haar mond steekt om m te bevochtigen en m daarna over haar kutje beweegt en vervolgens erin. Daarna steekt ze de dildo weer in haar mond om haar eigen sappen te proeven.Diverse handen gaan inmiddels over de benen van Juicy. Ook ik kan me niet beheersen. Mijn mond en tong worden als het ware naar haar kutje toegetrokken.

Dan gaat Juicy van het matras af, knielt op de grond en neemt mij pik in haar mond. Ze pijpt e heerlijk waarbij ze geil omhoog kijkt naar mijn genietende gezicht. Vervolgens draait ze zich om en begint Gerrit (dacht ik) te pijpen, waarbij ze haar kontje verleidelijk in mijn richting steekt. Snel een condoom om en hoppa, ik zit er al in, in dat sappige gulzige spleetje van Juicy. Aangezien ik nog aan het herstellen ben van de eerdergenoemde operatie, wist ik vooraf niet tot hoeveel ik al in staat zou zijn, maar dat blijkt reuze mee te vallen. Er zijn van die dingen die je niet verleerd.

Als ik na een tijdje mijn plaats afsta aan Henry en een stap achteruit doe, zie ik achter een ruitje naar de tussenruimte het gezicht van Buurman. Ik geef hem een hand door de gloryhole heen en praat even met hem bij. Hij houdt het tafereel op het matras onder het filmscherm van een afstandje onopvallend in de gaten. Vanaf de positie waar hij staat zien we alleen een hele kluwen blote ruggen. Juicy zit daar ergens tussen, maar is niet echt meer zichtbaar. Ik ga maar weer even van dichtbij kijken en zie hoe ze geneukt wordt door Geerit. Als ze me ziet pakt ze mijn pik. In haar mond zit een andere pik en in haar andere hand nog een. Het is erg druk en benauwd. Ze vindt het tijd om richting het grote matras te gaan.

In de gang met de hele meute als een optocht erachteraan voegt ook Buurman zich nu bij het gezelschap. Hij gaat voor haar staan en ze zoenen elkaar. Hij is nog volledig gekleed, dus ze begint hem de keren van het lijf te rukken, zodat ze zijn pik kan beetpakken. Dat gaat verder bij de lockers, waar ze hem al op haar knieen aan het pijpen is, terwijl hij zijn leren nog verder uit moet trekken. Ik help daarom even de keren in een locker weg te stoppen, waarop Buurman vervolgens Juicy op het grote matras legt en tussen haar benen duikt. Hij likt en vingert er op los en het duurt niet lang voordat de eerste spetters in het rond vliegen. Ik sta erbij met een alweer kloppende pik. En als Buurman zijn plek tussen Juicy's benen afstaat schuif ik m snel in haar druipende kutje. Uiteraard zijn er meer gegadigden...

Daarna naar de sling, waar Juicy verder geneukt wordt door diverse mannen, waaronder vrij langdurig door mij. Als ze haar klitje met haar vingers gaat bewerken, neuk ik haar in een constant tempo rustig door, totdat ik begin te voelen dat het tijd is om te rusten. Het is heerlijk om terug te zijn en weer mee te kunnen doen, maar ik ben echt nog niet helemaal hersteld. Buurman laat Juicy de vloer van de darkroom onder squirten.

Terug in de algemene ruimte zegt Buurman dat hij vindt dat het iets te druk is om Juicy heen met al die blote mannenlijven. Dus dat Juicy er een paar (3 of 4) mag uitkiezen en dat de rest afstand moet houden. Vervolgens vraagt hij haar om vooral ook hem te kiezen, hahaha. Dat doet ze en daarnaast nog Berry, Gerrit en nog iemand. Ik geef aan dat ik even rust nodig heb na de laatste sessie. De mannen gaan met Juicy aan de slag op het grote matras. Op een gegeven moment gaat Juicy bovenop de pik van Berry zitten en berijdt hem vakkundig. Een megageil gezicht. Zo geil dat het bloed weer begint te stromen... toevallig ook richting mijn pik, die kloppend aangeeft dat ie nog wel in is voor een laatste ronde. Hmmm, hoe ga ik dat aanpakken? Ondanks dat Buurman heeft gezegd dat iedereen afstand moet houden, zijn veel mannen toch weer benauwend dichtbij gekomen, dus hij waarschuwt nog een keer en iedereen doet een stapje achteruit. Berry is van onderliggende partij overgegaan op doggystyle en neukt er op los. Als hij aan een pauze toe is, zie ik mijn kans schoon. Me stevig vasthoudend aan Juicy's lekkere kleine kontje, neuk ik me naar een brullend hoogtepunt.

Hierna moet ik me echt gewonnen geven. Ik heb de grens opgezocht van wat ik aankan, maar ik heb met volle teugen genoten van de jubilerende Juicy. Nadat ik ben aangekleed en vertrokken gaat het feestje nog even door, dus Juic', ik ben benieuwd naar jouw verslag. Buurman en alle andere heren, het was gezellig en geil.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Re: JUBILERENDE JUICY

Bericht door xsjuicyxs »

Benno, wat fijn dat je weer 'terug' bent. Ten eerste; 'petje af' voor hoe fit je alweer bent na zo'n operatie. En dan ook weer op z'n Benno's zo'n heerlijk verslag.. mijn complimenten!

Wat was het geil en leuk vandaag. Ik was blij verrast bij het zien van zoveel mannen die gekomen zijn. Ja, daar word ik eerst wel een beetje verlegen van. Maar wanneer die mannen zo naakt om je heen staan met een stijve pik en lekker willen komen genieten is de verlegenheid gauw weg hoor haha.

Natuurlijk hadden Buurman en ik wat voorpret vooraf. We spraken dan ook af dat ik alleen de cinema zou betreden en Buurman vanaf een afstandje zou toekijken hoe ik daarmee om zou gaan, de mannen en mijn 'beetje zenuwen en verlegenheid' in het begin. Enfin.. natuurlijk ga ik die uitdaging aan. Vol verwachting kom ik de cruiser ruimte inlopen. Benno is de eerste die ik zie en ik ben blij verrast dat hij er is! We zeggen elkaar gedag en kletsen wat. Op de banken zit een aantal mannen en hier en daar zie ik zelfs een bekend gezicht. Leuk, ik voel me dan ook gelijk helemaal op mijn gemak. Ik duik even de wc in en kom in lingerie weer tevoorschijn. Ik smokkel mijn geile dildo mee en stel voor even lekker film te gaan kijken in de Hetero cinema. Ik weet namelijk dat Buurman daar stiekem meekijkt en super nieuwsgierig is.

Daar aangekomen neemt iedereen plaats in de stoeltjes en ik ook heel even.. Maar hmm.... ik heb nu even geen zin om de film te kijken en ik snak naar een opwarmertje. Ik neem plaats op het matras onder het scherm. Benno streelt me en zoent me. Ook Gerrit, die ik inmiddels ook al wat beter ken van andere feestjes, zoent en streelt me... Maar mannen 'Jullie gaan eerst even kijken' zeg ik.
Ik spreid mijn benen, pak mijn dildo erbij en begin zachtjes over mijn klitje te draaien. De punt van de dildo lik ik nat en laat ik een beetje mijn kutje inglijden. Ik lik hem af en laat de dildo opnieuw mijn kutje inglijden. Wat sneller en wat steviger. Het is een geil idee dat er om het matras zeker een man of 10/15 staat te kijken. Het is stil en ik geniet even van het moment met mijzelf. Dat moment duurt niet heel lang, want de mannen kruipen dichterbij, strelen mijn benen, mijn dijbenen en pfff... ik heb nu liever een echte pik in mijn hand dan die dildo.

Ik pak de pik van Gerrit en voel hoe Benno mijn kutje begint te likken. Heerlijk. Even later stap ik van het matras, zak door mijn knieën en begin Benno te pijpen. Wat geil zo door mijn knieën met zoveel man om mij heen. Ik kijk omhoog en pak een andere pik om hem lekker rustig te verwennen.. Zo gaan we even door en wissel ik wat af tussen verschillende mannen. Allemaal even opwarmen, het gaat er geil en rustig aan toe. Wanneer ik omhoog kom, me omdraai naar Gerrit die nog op het matras zit pak ik zijn pik en neem hem in mijn mond. Mijn kontje steekt naar achter en in gedachten hoop ik dat er gauw een pik in wordt gestoken. En terwijl ik dat denk voel ik hoe ik lekker van achter Benno zijn pik rustig in mijn kutje voel glijden. Een heerlijk standje zo en ik geniet. Ook een andere man die ik net lekker had gepijpt staat klaar om mij even flink te neuken.

Ik zie dat er veel mannen om me heen staan en bedenk me dat we in de grote ruimte wat meer ruimte met elkaar zullen hebben. Natuurlijk vraag ik me inmiddels ook af of Buurman überhaupt nog wat ziet van de actie met zoveel man. Terwijl we richting de lockers lopen staat Buurman ineens in het gangetje. Even onverwacht, pff.. wat is hij toch leuk. Maar hij heeft al zijn kleren nog aan... ik hunker en smacht naar hem en begin dan ook gelijk zijn knoopjes los te maken van zowel zijn overhemd als zijn broek. Ik voel zijn harde pik door de spijkerstof heen duwen en ik wil niets liever dan hem nu proeven. Bij de lockers ontdoe ik hem van zijn kleren en zak alweer gauw door mijn knieën. Ik neem zijn pik in mijn mond, heerlijk warm, sappig van het geile voorvocht. Mijn tong likt het graag, zo geil.

Daar waar ik net nog de regie had, neem Buurman deze gauw over. Hij legt mij op mijn rug op het matras en begint me gelijk flink te likken. Ook zijn vingers voel ik mijn natte kutje ingaan terwijl ik naast, boven en overal om mij heen naakte mannenlijven en stijve pikken zie. Ik pak ze, trek ze, lik ze. Echter, vanaf dit moment ben ik alles een beetje kwijt. Wie, wat of in welke volgorde.. het was allemaal een geile beleving die ik intens heb ervaren.
Ontzettend geil vind ik het dat het er steeds geiler aan toe gaat, zoveel gevoel in mijn klitje, zo lekker flink geneukt wordt en jullie mannen heerlijk jullie zaad met mij delen. Over mij heen, over mijn mond en lippen, hard stotend in mij..

We verplaatsen nog even naar de sling. Buurman neukt me flink en het gerammel van de kettingen maakt de geilheid compleet. Ik lig er net even te onhandig bij om de pikken om mij heen lekker te pijpen, maar masseer ze graag en probeer af en toe met mijn tong te likken. Benno neukt me vervolgens en dat houden we een aardige tijd vol. De mannen wisselen elkaar respectvol af tot we even pauzeren.

Een bekertje water en door haha. Buurman heeft gelijk dat het wel erg druk en vol is met veel man op elkaar. Het gaat er steeds heter aan toe en met een paar mannen op het matras en de rest eromheen genieten we lekker verder. Ik pijp Berry (toch, blond met tattoo??) uitgebreid waarna hij gaat liggen en ik bovenop zijn lekkere en harde pik kruip. Terwijl ik mijn kutje en klitje over hem beweeg voel ik zijn pik vanbinnen superlekker tegen mijn gspot stoten. Ondertussen staat Buurman op het bed, houdt zich vast aan de stangen en duwt geil zijn pik flink mijn mond in. Ontzettend geil en nog eens extra lekker wanneer ik Buurman zijn zachte en warme superlekkere zaad mijn mondje in voel spuiten. Ik zuig het tot de laatste lekkere druppel op en man o man.. wat geniet ik van het kloppen van die pik in mijn mond. Even niets om mij heen.. dit moment is fantastisch.

Buurman puft even uit en maakt plaats. Berry kruipt achter mij en neukt me doggystyle terwijl ik verder ga met nog veel meer pikken. Op handen en knieën, dan weer op mijn rug, dan weer half staand tegen het matras... lekker afwisselend en ik vind dat we er echt een geil feestje van hebben gemaakt. Een leuk jubileumfeestje dacht ik zo haha.

De klok tikt door en ik besef dat ik echt moet stoppen. Nog heel even neem ik Buurman mee naar een gloryhole waar we samen één op één het feestje afsluiten. Nog even douchen en weer richting de orde van de dag.
Dave komt binnen, ahhh.. net te laat Dave.. jammer. Maar na een knuffel en kus van Dave zeggen we iedereen gedag en lopen we met een big smile de cinema uit.

Bedankt iedereen!
leukstebuurman
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door leukstebuurman »

Donderdag , het jubileum van Juicy.

Een van de weinige keren dat Juicy aankondigt dat ze naar de EC gaat, ik weet dat ze niet graag in het middelpunt van de belangstelling staat en dus de spanning al voelt van het moment van aankondigen (leuk denk ik).
En erg knap dat ze het dan toch doet, maar daar moet ik dan dus nog maar een stapje boven op doen om haar nog meer te ontwrichten.
Dus vlak voor wij gaan zeg ik dat ik eerst maar even ga toekijken, zo gezegd zo gedaan.
Als wij de EC betreden loop ik gelijk door naar de gloryhole bij de hetreo zaal. het wachten is op Juicy.
Als ze naar mijn idee er te lang over doet begint mijn hart wat harder te kloppen maar dan zie ik haar binnen komen en gaat lekker genieten van de film. Dit duurt niet lang en al snel gaat ze naar het matras. Ik zie een heerlijke glazen dildo tevoorschijn komen maar al snel word mijn zicht ontnomen ik zie zelf mannen op een stoel gaan staan (en er ook weer doorheen vallen) en even denk ik dat zou ik zeker ook doen als ik in dezelfde situatie zat. Een kleine vorm van onzekerheid gaat er door mijn heen als ik Juicy heerlijk los zie gaan en ik kijk het nog even aan.
Dan hou ik het niet meer en wil bij Juicy zijn en mee doen met de fun, ik besluit naar de kluisjes te lopen maar bedenk mij dan dat zei de sleutel heeft.
Dan maar met kleren aan naar de actie bedenk ik mij en op dat moment komt Juicy mijn kant op, we treffen elkaar in de hal en gelijk weet ik dat het goed is. Ze verwent mij uitgebreid en we gaan naar de lockers waar het feest door gaat (wat ben je toch heerlijk).
Door de opgebouwde spanning heb ik het idee dat ik nog geiler ben en als ik Juicy neuk kom ik al bijna maar dat wil ik nog ophouden dus ik geef mijn plaatsje aan een ander. Ik houd Juicy in de gaten als ze heerlijk dor meerdere mannen word geneukt en verwend.
Daarna breng ik haar naar de sling waar de nodige spetters vielen.
Terug naar het grote matras en even wat drinken, om de drukte wat te verminderen laat ik Juicy een aantal mannen aanwijzen om mee te spelen, helaas werd dat niet helemaal goed begrepen. Ik had gehoopt dat wij met een man of 4 Juicy lekker zouden verwennen maar als snel was Juicy degene die de mannen aan het verwennen was. heerlijk neukte ze Berry en pijpte ze andere en al snel kwamen er meerdere mannen bij. Nadat Juicy mij heerlijk klaar pijpte heeft ze heerlijk doorgespeeld. De klok ging door en ons afscheid was nabij.
Ik trok Juicy wat naar mijn toe en wij besloten samen nog wat na te genieten, wij gingen naar een glory hole waar ik haar nog even neukte en vingerde tot ze heerlijk klaar kwam. Snel douchen en hup weer weg.

Doe ik het nog een keer zo zit ik mij de laatste 24 uur te bedenken, en eerlijk ik word wel wat jaloers als ik Juicy zo bezig zie en er toch wat afstand is, dus ik denk het niet maar mijn god wat was het heerlijk om haar te zien genieten.

Bedankt Juicy en alle leuke mannen die dit feestje bouwde.
Dave is oke
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Beste EC vrienden,

Altijd weer leuk om de verslagen te lezen van de heerlijke belevenissen.

Jullie hebben genoten, en Juicy spannend hoor al die scenario's voor jouw. Heerlijk om je te zien spelen met speelgoed, 2 weken geleden was ik er wel bij, samen met die dame op de bank....
Ik kan daar echt van genieten..

Hoop jullie snel weer te zien.

Fijn weekend allemaal.....

Groeten Dave.
Benno2
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Wat ik nog even wil toevoegen:
@Juicy: Superstoer dat je je zo alleen tussen de menigte durfde te begeven en er ook nog eens volop van kon genieten.
@Buurman: Ik heb bewondering voor het vertrouwen dat er tussen jullie beiden is. Daardoor kun je jouw meisje los laten tussen zo'n horde geilaards.
Ik ben blij dat ik jullie ken en dat ik al zo vaak heb kunnen meegenieten van jullie spel .
XXX Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Berrie87
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Berrie87 »

Juicy, wat een heerlijk verslagen en leuk om zo terug te lezen. Wordt er stiekem alweer geil van haha..
heb een geile middag gehad en vond het super geil om je lekker te neuken en door jij gepijpt te worden. Enige waar ik niet zo goed tegen kon waren de opdringere mannetjes die bang waren dat ze wat te kort kwamen en totaal geen rekening hielden met de andere mannen. Denk dat jij dit allemaal niet eens door gehad hebt haha want jij was druk met andere dingen;) en ondanks het verzoek van leukstebuurman om met 3 man juicy te verwennen waren er alsnog weer een enkeling die het niet leken te begrepen. Ondanks dat was het een geile middag en hoop ik dat je jubileums feestje geslaagd was:)
Benno en leukste buurman, leuk jullie ontmoet te hebben en juicy hopelijk tot snel;)

Xx Berrie (blond met tattoo haha)
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door xsjuicyxs »

Hey Berrie, leuk dat je ook jouw ervaring hebt beschreven! :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten