Als ik om 12 uur binnen kom is er al een kluwen van naakte lijven bezig op het grote matras. Ik herken al gauw Plumberjack en Ron en ook G die op de bank zit. Verder wat mannen die ik niet van naam ken. In het midden van dit alles een prachtig gevormde blonde vrouw met een net-body. Ze is druk aan het pijpen en wordt ondertussen stevig gevingerd. Ik stel me netjes voor aan Mr. Flames, die dit prachtexemplaar heeft meegenomen. Het is natuurlijk Princess, waar ik al veel over gehoord heb, maar nog niet eerder ontmoet. Daar wordt het nu tijd voor. Als ik me heb uitgekleed voeg ik me bij de orgie op het matras. Princess is bezig de grote, dikke pik van Jack naar binnen te werken. "Probeer eens heel diep", zegt Jack. En ze doet haar uiterste best om zoveel mogelijk in haar mond te krijgen. Met mijn handen verken ik al haar mooie ronde vormen en stimuleer ik haar clitje.
Mr. Flames vindt het tijd voor wat anders. Princess moet op haar rug met haar hoofd bij de rand van het matras komen liggen. Daar kan ze pikken pijpen. Haar lange benen liggen open en haar kutje is klaar om geneukt te worden. "Mag ik?", vraag ik. Ja, ik mag. Haar heerlijke lijf ligt voor me en ik begin met een orale kennismaking. Daarna penetreer ik haar en begin haar vrijwel meteen in stevig tempo te neuken. De mond van Princess krijgt intussen meerdere pikken aangeboden. Mr. Flames geeft aan dat ze dol is op zaad, dus dat dat in haar mond of gezicht mag worden gespoten. Voor sommige aanwezige heren is dat niet tegen dovemansoren gezegd. Ze laten hun zaad in haar gulzige mondje en in haar hals vloeien.
Ik sta mijn plek met tegenzin af aan Ron, die haar vervolgens met groot enthousiasme neukt. Daarna neukt Jack haar hard op z'n hondjes. Dat ziet er zo lekker uit, dat ik die positie ook wil uitproberen. Me stevig vasthoudend aan haar fantastische billen, neuk ik me klaar. Op het laatst steek ik een duim in haar kontje en spuit dan met een brul mijn condoom vol. Iemand anders neemt het weer over. Daarna is het pauze. Als Princess van het matras afstapt kan ik pas goed zien hoe lang ze is. 1 meter 88 en het grootste deel daarvan bestaat uitbenen, lijkt het wel. Nu ze geen pik in haar mond heeft kan ik ook haar gezicht beter bekijken en zien dat het een erg leuk, mooi gezicht is. Op de bank drinkt ze een bekertje water totdat Ron voor haar komt staan. In een acrobatische toer klimt hij op de bank en laat zich zo staand door haar pijpen. Terwijl ze hem met zaadvragende ogen aankijkt, trekt hij zich vervolgens klaar en spuit zijn zaad recht in voorgenoemde ogen. Die vroegen er tenslotte om.
Na de pauze verplaatsen we ons naar de sling, waar Jack en ik haar lange benen in de beugels hangen. Jack laat haar eerst spuiten en daarna neuk ik haar, gevolgd door Jack en Ron en... jawel daar is hij... Blackco komt het team versterken. Ik heb helaas geen tijd meer en moet gaan. Naar ik heb gehoord is het feestje nog wel even door gegaan en heeft Princess zeker 15 ladingen te verwerken gekregen (een beker vol in Jack's woorden). Aangezien het feestje al bezig was toen ik binnenkwam en na mijn vertrek nog doorging, hoop ik op aanvullingen van de andere aanwezigen om het verhaal compleet te maken.
Mr. Flames en Princess, bedankt.
PRINCESS
- Plumberjack
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: PRINCESS
Nou Benno
Wat je omschreven hebt klopt precles
Wat een lekker wijf zeg die princes , 1 meter 88 lang .
Op hoge hakken , in hilversum liep ze vast tegen het plafond .
Vandaar nu Amersfoort
Alles in verhouding en een knappe kop erop , goed gekozen MR Flames
Echt een princes.
En fijn dat we haar mogen gebruiken van je .
Donderdag was ik voor het eerst geweest met dame C , en toen hing de sling echt veel te laag
Nadat we princes op het grote bed geneukt hadden , en ze even rust gegunt werdt , heb ik samen met Benno eerst de sling op de goede hoogte gehangen , terug in de grote ruimte , zat ze met een bekertje water in de handen , en Ron stind boven op de bank haar in gaar mond te neuken
Ze wilde zaad , dus Ron trok zich af , en ik zag ze met haar mooie ogen mond open en tong eruit wachten op zn zaad .
Ik wilde nog zeggen ogen dicht , maar was te laat , de eerste straal sperma schoot eruit , recht in haar ogen , de volgende schoot er overheen in haar haar
De rest in haar open mond en op haar wangen , gulzig zoog ze de rest uit zn pik
En schoof het gemorste met haar vingers in haar mond , en likte haar vingers af
Heerlijk om te zien , een knul sie dit zag wilde dit ook
Hij rukte wat hij kon , maar lukte hem niet
Neem haar maar mee naar de sling zei haar meester
Ik pakte haar hand , en braaf liep ze mee , met me , ze had haar schoenen uitgedaan , Maar wat was ze lang en mooi
Ik hielp haar in de sling , benen aan de buitenkant in de beugels van leer, met behulp van Benno
Haar kutje lag open en blood voor me , Benno had het condoom al om
Ik stak 2 vingers in haar , en zicht haar G spot , ze reageerde direct
Ze squirte geen grote stralen , maar ze sprietste fonteintjes
Benno neukte haar , ik deed een condoom om , om het over te nemen van haar
Ron stond ook gereed en Blackco was ook geariveerd
Heerlijk om haar te neuken in de sling , en haar reactie te zien , ze gaat heerlijk te keer en ze geniet
Toen blackco haar neukte , pijpte ze mij , spuit haar mond vol zij haar meester , was ik nog niet van plan , wilde haar nog wel een keer neuken
Ze deed haar mond open tong eruit en keek me bloedje geil aan
Toen was het te laat , en spoot ik mn pik leeg in haar mond
Heerlijk zei ze , dank je wel
Het spel verhuisde weer naar de grote ruimte , nadat ze 2 bekers water geledigd had , zette haar meester Het princesje weer op haar knieen , haar kont zette ze op haar enkels
Anders stak ze ver boven de pikken uit , gretig pijpte ze alle mannen om zich heen
En kreeg zo heel wat zaad te verwerken
Ik ben gaan douchen , heb Mr Flames en zn Princes bedankt
En richting werk gegaan
Blackco en Ron waren er nog en nog een stuk of 8 mannen die actief waren met haar
Dus mannen vertel maar wat er verder gebeurde deze middag met deze byzonder mooie dame
Gr. Jack
Wat je omschreven hebt klopt precles
Wat een lekker wijf zeg die princes , 1 meter 88 lang .
Op hoge hakken , in hilversum liep ze vast tegen het plafond .
Vandaar nu Amersfoort
Alles in verhouding en een knappe kop erop , goed gekozen MR Flames
Echt een princes.
En fijn dat we haar mogen gebruiken van je .
Donderdag was ik voor het eerst geweest met dame C , en toen hing de sling echt veel te laag
Nadat we princes op het grote bed geneukt hadden , en ze even rust gegunt werdt , heb ik samen met Benno eerst de sling op de goede hoogte gehangen , terug in de grote ruimte , zat ze met een bekertje water in de handen , en Ron stind boven op de bank haar in gaar mond te neuken
Ze wilde zaad , dus Ron trok zich af , en ik zag ze met haar mooie ogen mond open en tong eruit wachten op zn zaad .
Ik wilde nog zeggen ogen dicht , maar was te laat , de eerste straal sperma schoot eruit , recht in haar ogen , de volgende schoot er overheen in haar haar
De rest in haar open mond en op haar wangen , gulzig zoog ze de rest uit zn pik
En schoof het gemorste met haar vingers in haar mond , en likte haar vingers af
Heerlijk om te zien , een knul sie dit zag wilde dit ook
Hij rukte wat hij kon , maar lukte hem niet
Neem haar maar mee naar de sling zei haar meester
Ik pakte haar hand , en braaf liep ze mee , met me , ze had haar schoenen uitgedaan , Maar wat was ze lang en mooi
Ik hielp haar in de sling , benen aan de buitenkant in de beugels van leer, met behulp van Benno
Haar kutje lag open en blood voor me , Benno had het condoom al om
Ik stak 2 vingers in haar , en zicht haar G spot , ze reageerde direct
Ze squirte geen grote stralen , maar ze sprietste fonteintjes
Benno neukte haar , ik deed een condoom om , om het over te nemen van haar
Ron stond ook gereed en Blackco was ook geariveerd
Heerlijk om haar te neuken in de sling , en haar reactie te zien , ze gaat heerlijk te keer en ze geniet
Toen blackco haar neukte , pijpte ze mij , spuit haar mond vol zij haar meester , was ik nog niet van plan , wilde haar nog wel een keer neuken
Ze deed haar mond open tong eruit en keek me bloedje geil aan
Toen was het te laat , en spoot ik mn pik leeg in haar mond
Heerlijk zei ze , dank je wel
Het spel verhuisde weer naar de grote ruimte , nadat ze 2 bekers water geledigd had , zette haar meester Het princesje weer op haar knieen , haar kont zette ze op haar enkels
Anders stak ze ver boven de pikken uit , gretig pijpte ze alle mannen om zich heen
En kreeg zo heel wat zaad te verwerken
Ik ben gaan douchen , heb Mr Flames en zn Princes bedankt
En richting werk gegaan
Blackco en Ron waren er nog en nog een stuk of 8 mannen die actief waren met haar
Dus mannen vertel maar wat er verder gebeurde deze middag met deze byzonder mooie dame
Gr. Jack
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 31
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Afgelopen zaterdag 13-10 heeft Mr Flames mij wederom getrakteerd op een heerlijke gangbang! Al 2x eerder waren we te vinden in het EC in Hilversum, deze keer eens een bezoekje gebracht aan Amersfoort. Bij binnenkomst heb ik eerst een netpakje uitgezocht en kregen we even kort een rondleiding om te zien wat er allemaal voor ruimtes waren. Daarna snel omgekleed en mij voorgesteld aan de aanwezige mannen. Er waren er op dat moment nog maar 5 maar mijn meester gaf al aan dat hij verwachtte dat het nog wel drukker zou worden, zelfs met dit mooie weer!
Hij liet mij plaats nemen op het matras zodat ik met mijzelf kon spelen voor de aanwezige heren. Lekker voor mij om zo in de stemming te komen en te zien dat de heren dit aangenaam vonden om naar te kijken. Mn meester weet hoe erg ik er naar verlang om pikken te zuigen dus hij liet me lang wachten. Eerst mocht een van de heren mij likken en ik mocht pas zuigen als ik klaar was gekomen! Gelukkig was de meneer erg behendig met zijn tong en liet hij mij snel klaar komen. Er waren inmiddels al meer mannen gearriveerd en eindelijk mocht ik de eerste pikken in mn mondje nemen. Terwijl ik op mn buik op het matras lag kon ik ombeurten iedereen af terwijl ik heerlijk werd gevingerd. Op het matras kwam een meneer op zn knieën zitten, uit het verslag van Benno begrijp ik dat dat Jack is. Hij drukte zijn grote pik heel diep in mn mond, zo ontzettend geil! Ik deed mn best om zn hele pik te kunnen hebben, maar dat kostte nog flink wat moeite.
Mr Flames geeft aan dat ik op mn rug moet gaan liggen met mn hoofd bij de rand van het matras. Met mn handen en mond probeer ik zo goed mogelijk alle pikken te verwennen terwijl mijn benen uit elkaar worden gezet en ik Benno als eerste bij me naar binnen voel gaan en hij mij meteen heerlijk stevig neukt. Ondertussen krijg ik al wat heerlijk warm zaad in mn mond, gezicht en op mn lijf. Ik ga op mn knieën zitten en wordt heerlijk doggy genomen. Deze positie is wat uitdagender blijkt en ik doe mijn best om steeds n lekkere pik in mn mond te houden terwijl ik af en toe een vinger in mn kontje voel gaan. Dan geeft mijn meester me een korte pauze en mag ik even een bekertje water drinken. Ik kan dan voor t eerst zien hoeveel heren er staan. Wat veel!! Het uitzicht word mij echter snel ontnomen omdat een van de heren halsbrekende toeren uithaalt zodat ik hem kan klaar pijpen (Ron). Met mn mond open en tong naar buiten kijk ik hem aan, ik kan niet wachten tot hij zn lading in mn mond spuit! Gelukkig laat hij mij daar niet lang op wachten en spuit enthousiast alles in mn gezicht en mond. Nadat ik mn ogen weer n beetje schoon heb is mn pauze voorbij en word ik meegenomen naar de darkroom en neem ik plaats in de swing waar mn benen netjes door de heren in de banden worden begeleidt. Vele handen betasten mijn lijf en ik word hard gevingerd tot ik spuitend klaar kom. De heren laten mij geen moment bijkomen (gelukkig) en meteen word ik weer heerlijk geneukt door Benno, Jack, Ron en Blackco. Ondertussen probeer ik de andere heren met mn handen te verwennen maar elke keer als ik klaar kom moet ik mezelf vast houden aan de swing. Heerlijk zo intens! Blackco laat mij nog een paar keer squirten en naast mij komt iemand op n opstapje? (denk ik) staan zodat ik hem beter kan pijpen. Zodra deze heer in mn mond klaar komt mag ik uit de swing en als ik uit de swing word geholpen moet ik oppassen dat ik niet uit glij over mn eigen geil.
In de grote ruimte kreeg ik weer even een momentje om water te drinken. Mr Flames liet mij op mn knieën zitten voor een pijprondje en al snel vormde zich een heerlijk uitzicht van alle pikken voor mijn gezicht. Ik deed mijn best om iedereen te pijpen en slikte al het zaad wat ik mocht ontvangen door. Ik werd overeind geholpen en al staand voorover liggend op het matras stevig geneukt. Daarna nog een tijdje op mn rug op het matras gelegen zodat de heren mij al staande konden nemen en Blackco mij nogmaals kon laten squirten. Na een paar keer hard klaar komen gaf ik aan dat ik echt niet meer kon en mocht ik van mijn meester op mn knieën plaats nemen op de grond. Gewillig opende ik mn mond (en probeerde ik mn ogen op tijd dicht te doen hahaha). Mn meester nam het voortouw voor de bukkake en spoot zijn heerlijke zaad in lange stralen over mn gezicht zoals ik van hem gewend ben. De rest van de heren volgden dit voorbeeld en kwamen klaar in mn mond en over mn gezicht. Nadat ik ook van de laatste heer, na wat aanmoediging dat ik zijn zaad écht NU wilde hebben, de lading mocht ontvangen ben ik gaan douchen.
Ik ben ongetwijfeld dingen vergeten en de namen heb ik overgenomen uit het verslag van Benno en Jack (waarvoor bedankt, lekker om terug te lezen!). Leuk om eindelijk te weten wie jullie zijn.
Heren, allemaal bedankt voor de heerlijke dag en de relaxte sfeer. Ik heb genoten en ik hoop jullie ook! Mr Flames, wederom bedankt voor dit heerlijke avontuur, ik zou het met niemand anders kunnen en willen doen.
Hij liet mij plaats nemen op het matras zodat ik met mijzelf kon spelen voor de aanwezige heren. Lekker voor mij om zo in de stemming te komen en te zien dat de heren dit aangenaam vonden om naar te kijken. Mn meester weet hoe erg ik er naar verlang om pikken te zuigen dus hij liet me lang wachten. Eerst mocht een van de heren mij likken en ik mocht pas zuigen als ik klaar was gekomen! Gelukkig was de meneer erg behendig met zijn tong en liet hij mij snel klaar komen. Er waren inmiddels al meer mannen gearriveerd en eindelijk mocht ik de eerste pikken in mn mondje nemen. Terwijl ik op mn buik op het matras lag kon ik ombeurten iedereen af terwijl ik heerlijk werd gevingerd. Op het matras kwam een meneer op zn knieën zitten, uit het verslag van Benno begrijp ik dat dat Jack is. Hij drukte zijn grote pik heel diep in mn mond, zo ontzettend geil! Ik deed mn best om zn hele pik te kunnen hebben, maar dat kostte nog flink wat moeite.
Mr Flames geeft aan dat ik op mn rug moet gaan liggen met mn hoofd bij de rand van het matras. Met mn handen en mond probeer ik zo goed mogelijk alle pikken te verwennen terwijl mijn benen uit elkaar worden gezet en ik Benno als eerste bij me naar binnen voel gaan en hij mij meteen heerlijk stevig neukt. Ondertussen krijg ik al wat heerlijk warm zaad in mn mond, gezicht en op mn lijf. Ik ga op mn knieën zitten en wordt heerlijk doggy genomen. Deze positie is wat uitdagender blijkt en ik doe mijn best om steeds n lekkere pik in mn mond te houden terwijl ik af en toe een vinger in mn kontje voel gaan. Dan geeft mijn meester me een korte pauze en mag ik even een bekertje water drinken. Ik kan dan voor t eerst zien hoeveel heren er staan. Wat veel!! Het uitzicht word mij echter snel ontnomen omdat een van de heren halsbrekende toeren uithaalt zodat ik hem kan klaar pijpen (Ron). Met mn mond open en tong naar buiten kijk ik hem aan, ik kan niet wachten tot hij zn lading in mn mond spuit! Gelukkig laat hij mij daar niet lang op wachten en spuit enthousiast alles in mn gezicht en mond. Nadat ik mn ogen weer n beetje schoon heb is mn pauze voorbij en word ik meegenomen naar de darkroom en neem ik plaats in de swing waar mn benen netjes door de heren in de banden worden begeleidt. Vele handen betasten mijn lijf en ik word hard gevingerd tot ik spuitend klaar kom. De heren laten mij geen moment bijkomen (gelukkig) en meteen word ik weer heerlijk geneukt door Benno, Jack, Ron en Blackco. Ondertussen probeer ik de andere heren met mn handen te verwennen maar elke keer als ik klaar kom moet ik mezelf vast houden aan de swing. Heerlijk zo intens! Blackco laat mij nog een paar keer squirten en naast mij komt iemand op n opstapje? (denk ik) staan zodat ik hem beter kan pijpen. Zodra deze heer in mn mond klaar komt mag ik uit de swing en als ik uit de swing word geholpen moet ik oppassen dat ik niet uit glij over mn eigen geil.
In de grote ruimte kreeg ik weer even een momentje om water te drinken. Mr Flames liet mij op mn knieën zitten voor een pijprondje en al snel vormde zich een heerlijk uitzicht van alle pikken voor mijn gezicht. Ik deed mijn best om iedereen te pijpen en slikte al het zaad wat ik mocht ontvangen door. Ik werd overeind geholpen en al staand voorover liggend op het matras stevig geneukt. Daarna nog een tijdje op mn rug op het matras gelegen zodat de heren mij al staande konden nemen en Blackco mij nogmaals kon laten squirten. Na een paar keer hard klaar komen gaf ik aan dat ik echt niet meer kon en mocht ik van mijn meester op mn knieën plaats nemen op de grond. Gewillig opende ik mn mond (en probeerde ik mn ogen op tijd dicht te doen hahaha). Mn meester nam het voortouw voor de bukkake en spoot zijn heerlijke zaad in lange stralen over mn gezicht zoals ik van hem gewend ben. De rest van de heren volgden dit voorbeeld en kwamen klaar in mn mond en over mn gezicht. Nadat ik ook van de laatste heer, na wat aanmoediging dat ik zijn zaad écht NU wilde hebben, de lading mocht ontvangen ben ik gaan douchen.
Ik ben ongetwijfeld dingen vergeten en de namen heb ik overgenomen uit het verslag van Benno en Jack (waarvoor bedankt, lekker om terug te lezen!). Leuk om eindelijk te weten wie jullie zijn.
Heren, allemaal bedankt voor de heerlijke dag en de relaxte sfeer. Ik heb genoten en ik hoop jullie ook! Mr Flames, wederom bedankt voor dit heerlijke avontuur, ik zou het met niemand anders kunnen en willen doen.
- Plumberjack
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hè Princess
Fijn dat je een verslag geschreven hebt .
Voor ons geile mannen ook heerlijk om terug te lezen , hoe jij het ervaren hebt.
Volgende keer een DP ?
Gr. Jack
Fijn dat je een verslag geschreven hebt .
Voor ons geile mannen ook heerlijk om terug te lezen , hoe jij het ervaren hebt.
Volgende keer een DP ?
Gr. Jack
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 31
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Hi Jack!
Wie weet! Ik wilde 't eigenlijk deze keer al eens ervaren, maar 't was zo druk dat ik me er opeens niet meer mee op m'n gemak voelde. Hopelijk volgende keer wel
Wie weet! Ik wilde 't eigenlijk deze keer al eens ervaren, maar 't was zo druk dat ik me er opeens niet meer mee op m'n gemak voelde. Hopelijk volgende keer wel
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 10 gasten