GEILEN MET BISTELDEV, JUICY EN BUURMAN

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

GEILEN MET BISTELDEV, JUICY EN BUURMAN

Bericht door Benno »

Bisteldev heeft een aankondiging gedaan en ik heb wel zin om dat sletje even te gaan neuken, dus om 12 uur stap ik binnen. S en G zijn er ook net en gaan op de eerst rij met elkaar zitten te spelen. Ik kijk toe hoe zij hem begint te pijpen. Dan legt hij haar op het bed en neukt haar stevig. Daarna gaat hij op het bed naast haar zitten en wenkt mij erbij. Hij houdt haar benen uitnodigend voor mij open. Ik lik eerst haar kutje en steek twee vingers erin. Ze is heerlijk nat en ik maak haar nog natter. Dan doe ik een condoom om en neuk haar. S is een heerlijke geile donder, die er van houdt om goed geneukt te worden, dus ik doe mijn best. G knijpt in haar schaamheuvel en trekt haar kutje helemaal strak. Ik lik haar nog een keer en neuk dan weer verder, waarbij ik ook haar clit stimuleer.

Ergens tijdens deze hete actie hoor ik de zoemer en er komen mensen binnen. Als je een geoefend EC-gehoor hebt, kun je horen of er 1 of 2 mensen binnenkomen aan hoe lang het duurt voordat de deur weer dichtvalt. En dit klinkt als een stel dat binnenkomt. Ik ben toch aan een pauze toe, dus ik ga even kijken. Tot mijn grote vreugde zijn het Juicy en LeuksteBuurman. Ze zijn zich aan het uitkleden en Juicy ziet er al weer jammie uit. Ze gaan vervolgens in de heterocinema zitten, waar Bisteldev nog bezig is met wat aanwezige heren. Buurman en Juicy zijn wat met elkaar aan het vrijen op twee bioscoopstoelen en G en S zijn met elkaar bezig op het bed.

Dan neemt Buurman Juicy mee naar de darkroom, waar zij in het achterste hokje moet plaatsnemen. Vanaf de buitenkant van het hokje steekt hij zijn pik door een gloryhole en zij begint hem te pijpen.Door een hole in het hokje ernaast kan ik zien hoe ze hem vol enthousiasme pijpt. Ze gaat er helemaal voor. Dan komt Buurman bij haar in het hokje en zie ik ze innig zoenen. Terwijl Buurman Juicy begint te vingeren, pakt zij een door een hole aangeboden pik en trekt die af. Buurman vingert steeds steviger, zij trekt de pik ook harder. De man die aan de pik vastzit begint te kreunen en als hij zijn zaad met grote stralen over Juicy's arm laat spuiten, spuit zij zelf haar kutje leeg over de hand van Buurman. In het blauwe licht van de darkroom ziet het er extra sensueel en geil uit.

Ze verplaatsen naar het grote bed, net als G en S naar de darkroom komen. Daar vandaan horen we even later kreunende geluiden. Kennelijk wordt S goed genomen. Op het bed gaat Buurman Juicy zeer uitgebreid likken en vingeren, waarbij zij geil ligt te kronkelen van genot. Ik zit ernaast op het bed en streel haar XS lichaam en kus haar mond en hals. Ik ben erg geil en heb ontzettend veel zin om haar te neuken, maar laat eerst Buurman zijn gang gaan. Het is zo'n mooi stel, die twee samen. De liefde en de passie spatten er vanaf. Buurman gaat haar nu neuken, waarbij hij wat standjes afwisselt. Eerst missionaris, dan legt hij haar op d'r zij en vervolgens op haar knieën. Ik krijg steeds meer zin om Juicy ook te neuken.

Dan vindt Buurman het tijd om even op zijn rug te gaan liggen en gaat Juicy hem pijpen. Heel "toevallig" met haar kontje in mijn richting. Ik laat er geen gras over groeien en begin haar meteen te neuken. Door mijn grote opwinding en geilheid duurt het hooguit 5 minuten voordat ik brullend klaarkom. Terwijl ik van het bed afklim, klimt Juicy op Buurman en berijdt hem als een amazone. Ik ga me wassen en aankleden. Bisteldev is inmiddels op de bank komen zitten. "Ga die gebruikte slettenkut maar eens likken", zegt Buurman tegen Juicy, "als dat mag", voegt hij er richting G en S aan toe. Ik zeg: "Ze zou wel heel erg hardcore hetero moeten zijn om een dergelijk aanbod af te slaan". Juicy weet wel raad met een lekker kutje. Ze gebruikt vingers en tong om S aan haar zoveelste hoogtepunt te helpen. Helaas moet ik het vervolg van dit heerlijke schouwspel missen, want de plicht roept. "Weer maar een half verslag", zegt Buurman. "Gelukkig hebben we iemand die de tweed helft kan aanvullen", zeg ik, terwijl ik Juicy kus.
S en G, Juicy en Buurman, bedankt voor de heerlijke hobby-tijd. Tot de volgende keer.
leukstebuurman
Leeftijd: 38
Contacteer:

Re: GEILEN MET BISTELDEV, JUICY EN BUURMAN

Bericht door leukstebuurman »

Hey Juicy,

Bedankt voor weer een ontzettend leuke en geile middag in de EC.
Benno heeft alles al erg goed omschreven, bedankt Benno.
Ook bisteldev ontzettend bedankt voor een gezellige middag.
Ik heb echt heel lekker genoten en hoop spoedig op een vervolg.

Groet

De buurman
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door xsjuicyxs »

Buurman en ik doen een beetje aan 'iene miene mutte' als we een EC-locatie uitzoeken voor vandaag. De keuze is eigenlijk snel gemaakt. Vorige week was het Hilversum, dus nu maar weer eens kijken in Amersfoort. Ik weet dat Bisteldev zich hebben aangekondigd en dat lijkt me sowieso leuk. Ik mocht al eerder haar lekkere kutje likken, alleen was ze toen geblinddoekt aan het kruis en wist ze niet wie er aan haar clitje zoog.

Eenmaal in de cinema komt al snel na binnenkomst Benno ons begroeten. Leuk elkaar weer te zien, maar zo te horen is de actie in de hetero cinema, dus kleden we ons snel uit en nemen plaats met mooi zicht op het matras waar S. heerlijk G. aan het verwennen is. Op het scherm gaat het er wat schreeuwerig aan toe, maar het leidt niet af van wat er ónder het scherm gebeurt. Het is een geil gezicht.

Naast mij zit mijn lekkerste buurman en zijn vingers verkennen mijn kutje. Ze strelen over mijn string terwijl we zoenen. Ik voel hoe Buurman zijn vingers langs mijn string mijn kutje in laat glijden. Ik kijk afwisselend naar het scherm en naar de actie op het bed. Benno zit in de rij voor ons en wisselt zijn blikken tussen S en het scherm en verdraait zijn nek naar ons zo nu en dan. Het gaat er lekker relaxt en rustig aan toe.

Ineens staat Buurman op en loopt hij weg. "Zo terug" zegt hij. Benno en ik kletsen even.. geen idee trouwens wat Buurman gaat doen. Al snel komt hij weer terug en neemt me mee. We lopen richting darkroom en ik word naar het gloryhole hokje geleid. Daar zak ik door mijn knieën. Buurman zijn heerlijk harde pik zie ik door de gloryhole steken en ik begin hem lekker te pijpen. Gehurkt geniet ik van zijn pik, zo lekker.

Na dit opwarmertje komt Buurman bij me in het hokje staan en we zoenen. Ik pijp hem verder en trek een andere pik die nu door de gloryhole steekt. Buurman zakt nu ook door z'n knieën en begint me helemaal gek te vingeren. Stevig stoot hij z'n vingers mijn kutje in en ik voel de spetters in de rondte vliegen. Aan de andere kant hoor ik dat degene van wie ik de pik steeds harder trek er ook geil van wordt en direct spuit de pik lekker veel zaad over mijn arm en lichaam.
Dan verschijnt er een nieuwe pik en Buurman duwt mijn hoofd naar deze pik. Onderdanig laat ik me leiden en open mijn mond om hem vervolgens geil in mijn mondje te verwelkomen. Heerlijk geil dit, pijpen en trekken terwijl Buurman me blijft vingeren.

Buurman trekt me aan mijn collar weer omhoog en neemt me op dezelfde manier mee naar de cruiser ruimte. "Zo en nu is het tijd om jou eens uitgebreid te verwennen" zegt hij. Hij spreid een handdoekje en legt me neer. Hij duwt mijn benen uit elkaar en likt met grote geile halen mijn kutje. I'm in heaven. Mijn lippen, kutje en kontje worden uitvoerig gelikt en gevingerd. Benno zit naast mijn hoofd en ik neem even zijn pik in mijn mond. Maar wat Buurman met mij doet laat me even compleet in extase genieten waardoor ik me overgeef aan hem en voel hoe Benno mij ondertussen teder streelt en kust.
Buurman duwt meerdere vingers mijn kutje in, steeds eentje erbij en steeds harder en dieper. Hij weet heel goed dat ik dat erg geil en lekker vind, ik geniet. Dan komt Buurman omhoog en ik verlang naar wat komen gaat. Hij kruipt tussen mijn benen en stoot zo in één keer zijn natte en harde pik in m'n kutje. Met stevige stoten neukt hij me een tijdje. Dan brengt hij mijn beide benen naar één kant en ik voel zijn pik nog een stukje dieper en harder in mij stoten. Ik kronkel van genot en draai daarbij verder op mijn buik. Buurman neukt en neukt en neukt en ik denk "Ga door, ga door, ga door"

Dan vindt Buurman het tijd om zelf te gaan liggen. Ik duik gelijk naar zijn pik om mijn juicy sap van zijn pik te likken. Ik zit op mijn knieën en duw mijn kontje naar achter, waar Benno zit. Ik weet dat hij mijn kutje maar al te graag opvult en ik voel dan ook direct zijn pik mijn kutje ingaan. Hij neukt me in een fijn tempo, terwijl ik Buurman lekker pijp en slijmerig nat lik. Al mijn draderige slijm over zijn eikel, zijn hele pik, zijn ballen. Mijn tong glijdt er moeiteloos overheen.
Dit standje is heerlijk geil en het duurt dan ook niet lang of ik voel hoe Benno zich naar een heerlijk hoogtepunt neukt.

We komen weer overeind en zien dat S. en G. even lekker op de bank zijn gaan zitten. "Ga die gebruikte slettenkut maar eens likken" hoor ik Buurman zeggen, terwijl ik mij al omdraai richting S. Ik wil al gelijk door mijn knieën zakken en 'aanvallen' als ik Buurman erachteraan hoor zeggen "als dat mag tenminste". Benno gooit er nog eens bovenop dat je wel heel erg hardcore hetero moet zijn om dat aanbod af te slaan... Maar na een goedkeurend knikje zak ik tussen de benen van S. Ik spreid haar benen, maak mijn vingers nat en draai eerst lekker over S. haar clitje heen. Dan gebruik ik mijn beide handen om haar lippen iets uit elkaar te trekken en breng mijn tong naar haar clitje. S. geniet hoorbaar en dat maakt mij steeds geiler. Mijn tong glijdt over haar kutje, steeds wat sneller en harder. Dan duw ik er twee vingers bij en begint S. harder te kreunen. Ik voer het tempo met mijn vingers flink op en duw nu stevig met mijn andere vingers op haar clit. Ik draai, vinger, stoot en ze geniet, zo geil! Haar kutje wordt alleen maar natter en het geluid van deze soppende geile slettenkut is zooo lekker.

Dan draai ik me om. Buurman keek toe vanaf het matras en ik begin hem weer te pijpen. Ik voel hoe nu S. en G. afwisselend mijn kutje likken. Even later als ik iets omdraai zie ik hoe S. de pik van G. pijpt. Ik lik met haar mee en we nemen allebei zijn pik in onze mond. Dat was even een uitstapje naar G., maar al gauw draai ik weer terug naar Buurman. Die kan en wil ik niet te lang zo laten liggen. Ik kruip bovenop hem. Als ik recht op hem zit duwt zijn pik binnenin precies tegen m'n gespot. Ik glijd zo over zijn pik en voel m'n warme vocht langs mijn kutje over zijn pik en ballen glijden. Kletsnat en megageil. Dan trekt Buurman mij omhoog zodat ik met mijn natte geile kut op zijn mond verder glijd. Hij likt me gek waarna ik snel weer naar beneden zak om hem lekker klaar te pijpen. Door alle opgebouwde geilheid voel ik al snel dat hij klaarkomt. Ik voel hoe het warme en lekkerste zaad via m'n tong mijn keeltje in glijdt. Ik slik een paar keer en lik zachtjes al zijn sperma tot de laatste druppel van zijn nog nakloppende pik af.

Bisteldev, sletje, Benno en andere aanwezige mannen bedankt voor deze geile dinsdag.
Buurman in het bijzonder, de lekkerste en de leukste met het lekkerste zaad..dankjewel.. Intens genoten.
Benno
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno »

Dit soort middagen mogen van mij heel vaak. :D
rmr
Geaardheid: bi
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door rmr »

als ik dit soort verslagen lees denk ik waarom heb ik dit nog niet ervaren.
top verslagen!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Erik38, kinkygast en 8 gasten