WEERZIEN MET NEUKSLETJEUTRECHT

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

WEERZIEN MET NEUKSLETJEUTRECHT

Bericht door Benno »

Op zaterdag is het bijna altijd wel gezellig in EC. Zo vroeg E vanochtend al of ik ook zou komen. Vaak ben ik wel present op zaterdag, maar vandaag moest ik even puzzelen met de beschikbare tijd. Vervolgens krijg ik ook een berichtje van NeuksletjeUtrecht. R vraagt of ik zin heb om C te neuken. Nou en of ik dat heb. R en C ken ik al zo'n beetje zolang als ik in EC kom en met vaak grote tussenpozen zie ik ze. Dat is echter al een hele tijd geleden.
E is er al om half 2. R en C komen rond 3 uur. Ik heb ook nog en werkafspraak, maar het moet mogelijk zijn om het maximale uit de dag te halen.

Om half 3 kom ik binnen. E is er al en heeft al flink haar portie gehad (zie ook het verslag van Pomdiedom viewtopic.php?f=9&t=41717). Gelukkig heeft E altijd wel zin in nog meer. Dus begint ze mij te pijpen, waarna ik haar bef en neuk. Een paar mannen maken van de gelegenheid gebruik om zich te laten pijpen. Ik neuk E ook nog even op z'n hondjes en moet dan even uitpuffen. Het is flink warm in EC, of het ligt aan mijn actieve inspanning. Ik klets nog even gezellig met E (lekker roddelen). Als R en C arriveren gaat zij naar huis

Het is minstens een jaar geleden dat ik ze voor het laatst gezien heb. Ik vind C enorm lekker en heb zin in haar. Ze kleed zich eerst op de wc om en komt naar buiten met een bh die haar borsten grotendeels bloot laten, een slipje met open kruis en hoge laarzen. Terwijl ze haar kleren weglegt in de locker vergrijp ik me al bijna aan haar. We vertrekken meteen richting darkroom waar ze me pijpt. Daarna duw ik haar voorover tegen het Andreaskruis en neuk ik haar staand. Ze is kletsnat en knijpt met haar kutje in mijn pik. Ik leg haar in de sling en ga eerst haar kutje likken en daarna neuk ik haar hard. Diverse mannen staan er omheen en betasten haar. Ze pakt af en toe ene pik en zuigt er soms een. Op een gegeven moment komt ze overeind met haar bovenlichaam. Eerst denk ik dat ze uit de sling wil, maar ze pakt me beet en ik doe ook mijn armen om haar heen en zo neuk ik haar heel intiem.

We gaan verder op het grote matras. Ik neuk haar iets minder hard, omdat ik een orgasme voel opkomen en ik wil nog niet klaarkomen. Wel stimuleer ik haar clitje (of zeg maar gerust clit, want het is een flinke en behoorlijk opgezwollen). Ze kronkelt en kreunt van genot. Een andere man helpt ook mee, vooral als ik haar daarna op z'n hondjes neukt en hij haar vingert, terwijl zij zijn pik zuigt. Doggystyle neukend, me stevig vasthoudend aan haar heerlijke kont, versnel ik het tempo en voer het steeds verder op tot ik brullend klaarkom. Ik blijf zo lang mogelijk in haar en neuk nog een beetje door tot het niet meer gaat. De andere man neemt het meteen over en neukt haar ook. Als ik me even later heb opgefrist en aangekleed is er al een volgende man met C bezig. Het is 4 uur en ik moet helaas weg. C, het was heerlijk met je, zoals altijd. Volgende keer maken we er een marathon van en neuk ik je veel, veel langer.

PS Vanmiddag waren ook Paulus de Boskabouter en zijn kaboutervrouwtje er. Terwijl ik met C bezig ben komt er een ander stel binnen. De dame wordt geblinddoekt, geketend en krijgt met de zweep. En er komt een buitengewoon aantrekkelijk stel binnen met een mooie blonde vrouw. Ze trekken zich terug om met elkaar te spelen. Genoeg te doen dus op een zaterdag.
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: WEERZIEN MET NEUKSLETJEUTRECHT

Bericht door Benno »

Ik bem trouwens benieuwd naar dat mooie stel dat rond 4 uur binnenkwam.
Stelbuitensex
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: WEERZIEN MET NEUKSLETJEUTRECHT

Bericht door Stelbuitensex »

Zijn wij er een keertje niet ...... gebeurt er van alles..... maar a.s. zaterdag zijn we er weer hoor :lol:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 7 gasten