VRIJDAG NEUKDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

VRIJDAG NEUKDAG

Bericht door Benno »

Vrijdag ben ik er om half 12. Op het grote bed zijn een aantal mannen bezig met Yvonne. Plumberjack heeft haar meegenomen en hij heeft een groep actieve neukers uitgenodigd om haar af te neuken. Zo gezegd zo gedaan. Vlak na mij komt Dave binnen en ook Blacko. Bert is er ook en ook EddieEagle. Er zijn ook een paar mannen waarvan ik de naam niet ken. Op de bank zie ik Rogier en E, die ik allebei al een tijdje niet heb gezien. Als ik me heb uitgekleed, zie ik E voorovergebogen staan om een man te pijpen, haar kontje verleidelijk naar achter gestoken. Ik zeg tegen Rogier: "Zo vraagt ze erom". Zonder veel omhaal begin ik haar staand van achter te neuken. E kijkt even om om te zien wie haar zomaar penetreert. Als ze ziet dat ik het ben is ze gerustgesteld. Later gaan we verder op het grote bed. Yvonne zit inmiddels op haar knieën op de grond en krijgt veel pikken in haar keel te verwerken.

Jack zet Yvonne daarna voorover tegen de rand van de matras. Zo kan ze mannen die voor haar komen liggen pijpen en kunnen de mannen haar van achteren neuken. Uiteraard ga ik ook een keer of 3 langs. Als Jack haar in haar kontje neukt, speelt Bert het klaar om haar tussen Jack's benen door te fisten. De spetters vliegen in de rondte. Daarna krijgt ze een DP. Tegelijkertijd wordt ook E goed genomen door een aantal mannen. Yvonne gaat in de douche op de grootste dildo die ik ooit heb gezien zitten. We hebben het hier echt over een king size black motherfucker, dikker dan een flinke vuist en mannen onderarm. Yvonne laat zich er schijnbaar moeiteloos overheen zakken. Vanuit de algemene ruimte kijkt iedereen ademloos toe. Nou ja, ik maak van de gelegenheid gebruik om E te neuken, terwijl zij Dave klaar pijpt.

Na een korte pauze ga ik met E naar de heterozaal, waar ze mij op het bed onder het filmscherm laat liggen. Er zijn flink wat toeschouwers in de bioscoopstoelen, die misschien naar de film kijken, maar misschien ook wel zien hoe ik brullend klaarkom in E's zuigende mondje. Enigszins licht in het hoofd neem ik niet lang daarna afscheid van iedereen met een hartelijke nieuwjaarswens.

Kort daarna krijg ik een berichtje van Mich en Roos dat ze op weg zijn naar EC en of ik er ook ben. Ik heb helaas nadere bezigheden, maar tegen het eind van de middag zie ik kans om nog even langs te wippen. Daardoor ben ik in de gelegenheid om even heel erg lekker bezig te zijn met Roos, samen met Eddie die er ook nog is. Helaas kan ik maar een half uur blijven. Jammer, want ik had nog veel langer door willen gaan met deze lekkere blonde jongedame. Volgende keer maar weer.

's avonds komen ook Emi en Henry nog. Mich, Roos en Eddie blijven nog en vertelden dat het erg geil was. Dat heb ik dus ook moeten missen, maar mij hoor je niet klagen. Het was een topdag!
Iedereen het allerbeste voor 2019 gewenst.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten