Ik ga te midden van de grote meute mensen met E aan de slag... of liever gezegd zij met mij. Ik mag liggen en zij gaat mij pijpen, want ik ben haar "opwarmpiemel", zoals zij dat noemt. De andere dames zitten ook op het matras, alsmede sommige heren en het is warm en druk. Ook worden er grappen gemaakt en gelachen. Het is moeilijk om je te concentreren op geilheid met zoveel gezelligheid.
Om de grootste drukte te ontvluchten neem ik E mee naar de sling, waar ik haar eerst even lik (ze is mijn "opwarmkutje"

Op het grote matras zie ik Roos en als ik weer op adem ben ga ik me met haar bezig houden. Dat doe ik lekker uitgebreid, want de actie is op het moment verspreid over de verschillende ruimtes, waardoor het hier niet overdreven druk meer is. Roos neuk ik langdurig in haar knijpende kutje, dat mij er regelmatig bijna of helemaal uitduwt. Ik laat me niet wegjagen, dus ik stop m er elke keer weer terug in.
Wat later is het juist weer heel druk op het grote matras.Met enige hindernissen neuk ik C op z'n hondjes, maar ik krijg het erg warm en met zoveel mensen is er weinig zuurstof. Gelukkig zet Berry op een gegeven moment de airco aan. Als ik E weer neuk zeg ik: "Ah, het tocht lekker een beetje". Waarop E zegt: "Als ik mijn benen bij elkaar moet doen, moet je het maar zeggen".

Het nieuwe stel C (m) en D (v) is inmiddels tot actie overgegaan in de heterocinema. Ik ga daar ook maar eens een kijkje nemen. D is een BBW met enorme tieten. Als ze op haar knieën op het matras zit en mij wordt aangeboden er achter plaats te nemen, grijp ik die kans aan. Ik heb inmiddels al zoveel seks gehad die middag, dat als ik tegen de lekkere volle kont van D aan stoot, mijn orgasme zich vrij snel aandient. Met een brul kom ik klaar.
Zoals meestal is mijn tijd na ongeveer anderhalf uur op. De anderen maken er nog een dolle middag van. Ik moet zeggen dat de anderhalf uur wel erg goed besteed zijn. Bedankt allemaal voor weer een gezellige, geile zaterdagmiddag.