Om 13 uur staat aangekondigd dat Volblondje er zal zijn. Dat klinkt best aantrekkelijk, dus ik ga naar mijn favoriete hobbyplek. Als ik binnen kom zie ik al meteen heleboel bekenden (zoals o.a. Ron, Dave, Robert, Venga en Sen), die kennelijk met dezelfde gedachte naar hier zijn gekomen. Op de bank zit een stel dat niet helemaal aan de beschrijving voldoet. De dame is zeker lekker vol, maar heur haar is bijna zwart. Het blijkt dat ze het forumprofiel onder de naam Volblondje 10 jaar geleden hebben aangemaakt. Toen was ze nog blond.
Het stel zit al een tijdje op de bank en verplaatst naar de heterocinema en weer terug naar de bank, maar ze lijken nog niet echt van zins om actief te worden. Ik praat met verschillende bekenden, maar heb eigenlijk wel zin in wat actie. Als vervolgens een werkelijk prachtige meid de ruimte binnenkomt, lijken de kansen wellicht te keren. Het is Chanel, die heeft afgesproken met haar meester Rutger. Chanel kleedt zich om in een sexy body en samen met Rutger gaan ze een kijkje nemen in de cinema, waar ook het stel Volblondje zich bevindt. Helaas hebben erg veel van de aanwezige heren het idee dat ze dan zo dicht mogelijk bij moeten gaan staan. Het gevolg is dat de cinema afgeladen volgepakt staat. Niet bevorderlijk voor het op zich gemak voelen van de stellen.
Na een tijdje gaan Rutger en Chanel naar de darkroom, waar hij haar vast zet aan het Andreas-kruis. Hij geeft aan dat niemand aan haar mag komen, alleen kijken. Vervolgens begint hij haar vakkundig uitgebreid te vingeren en laat hij haar meerdere keren spuitend klaarkomen. Uiteraard staat de hele darkroom vol, want niemand wil dit missen. Het is dan ook erg geil om te zien.
Na de spettersessie in de darkroom neemt Rutger Chanel mee naar de gynaecologenstoel, waar hij haar verder vingert. 1 lucky bastard wordt uitgenodigd om dat ook te doen... helaas ben ik het niet. Volblondje kijkt mee, maar het blijft bij kijken. De zoemer van de deur gaat en ik kijk gewoontegetrouw even wie er binnen komt. Tot mijn grote verrassing zijn het Leukstebuurman en Juicy. Dat is fijn. Bij de gynaecologenstoel vraag ik aan Rutger of Chanel ook van meisjes houdt.
Hij antwoord: "Ik dacht het niet". Maar vraagt het voor de zekerheid even aan Chanel.
"Deze keer niet. Misschien een volgende keer", zegt ze.
Dan komt Juicy (inmiddels ook in gevechtstenue) binnen. Ik zie hoe Chanel naar haar kijkt. En hoe Juicy naar haar kijkt.
"Ze mag wel even aan me zitten", zegt Chanel.
Ik wenk naar Juicy om dichter bij te komen. Die loopt tussen de meute naakte mannen heen tot tussen de beugels van de gynaecologenstoel, waar Chanel's bevallige benen in liggen. Met een in eerste instantie voorzichtige aanraking begint Juicy Chanel's kutje te betasten. Het is onmiddellijk duidelijk dat dit haar bevalt.
"Het is mijn eerste keer met een vrouw", mompelt ze nog.
Dat kun je wel aan Juicy over laten, want die weet precies wat ze doet. Ze vraagt of ze Chanel's kutje mag likken en die knikt. Heerlijk vindt ze het. Ze geniet er van en als Juicy haar even later kust, dan kust ze vol overgave terug, terwijl de lichamen van de beide vrouwen tegen elkaar aankronkelen in de wat ongemakkelijke gynaecologenstoel.
"Misschien kunnen ze veder gaan op het grote bed", stelt Buurman voor.
Dat vinden de dames een goed idee. Ze gaan naar de algemene ruimte en uiteraard gaat iedereen mee. Op het grote bed gaan de dames verder. Het is duidelijk te zien dat Chanel meer dan open staat voor dit experiment, want ze laat zich vol overgave klaar likken door Juicy en betast ook nieuwsgierig haar kutje. Tenminste als Buurman daar niet met vingers tong of pik in zit, wat als Juicy's partner natuurlijk zijn voorrecht is.
Op een gegeven moment is de tijd van Rutger en Chanel op en gaat zij zich douchen en aankleden. Op het bed gaat de actie gewoon door. Buurman neukt zijn Juicy. Een paar mannen zitten eromheen (waaronder ik) en Juicy grijpt af en toe een pik (waaronder de mijne) en pijpt er lustig op los (mmmm). Als Buurman haar flink laat squirten vliegen de spetters in de rondte en in mijn gezicht. Ik ben inmiddels zo super geil dat ik echt heel graag wil neuken.
"Ga je je sappige kutje aanbieden?", vraagt Buurman.
Juicy antwoordt bevestigend en gaat op haar knieën zitten. Ik neem plaats achter haar heerlijke kontje en weet niet hoe gauw ik mijn pik in haar moet steken. Ik neuk alsof mijn leven er vanaf hangt en kom veel sneller dan ik van mezelf gewend ben brullend klaar. Zo lekker dit!
Na mij volgen er andere geilaards. Ron als eerste. Dan beklimt Juicy haar Buurman en rijdt hem naar een heftig orgasme. Ik ga me aankleden en groet alle aanwezigen. Bij het weggaan zie ik dat Volblondje inmiddels dan toch de stoute schoenen heeft uitgetrokken en in de gynaecologenstoel is gaan liggen. Het is al half 4 en ik moet gaan. Wat een middag weer.
LESBOSHOW JUICY EN CHANEL
Re: LESBOSHOW JUICY EN CHANEL
Benno,
Dank voor jouw uitgebreide verslag!
We zien elkaar binnenkort vast weer een keer...we hebben er echt enorm van genoten.
Complimenten aan Juicy en de manier waarop ze de ontgroening van Chanel voor haar rekening heeft genomen...werelds!
Ook respect aan alle mannen, dank daarvoor.
Dank voor jouw uitgebreide verslag!
We zien elkaar binnenkort vast weer een keer...we hebben er echt enorm van genoten.
Complimenten aan Juicy en de manier waarop ze de ontgroening van Chanel voor haar rekening heeft genomen...werelds!
Ook respect aan alle mannen, dank daarvoor.
- Benno
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Ik heb het nog niet hardop gezegd of in mijn verslag geschreven, maar een volgende keer zou ik uiteraard heel graag met Chanel willen spelen.
Beetje overbodige opmerking waarschijnlijk, maar toch...
Beetje overbodige opmerking waarschijnlijk, maar toch...

-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Contacteer:
Op de bonnefooi naar 'een' EC-tje. 'Laten we Amersfoort doen' zei Buurman.
Bij binnenkomst wordt ons verteld dat het al aardig druk is in de cinema. 'Oh, leuk' denk ik. We betreden de cinema en mijn ogen moeten wennen. Ik zie dan ook niet direct dat Benno, Daveisoke en Robert in het gangpad voor de hetero cinema staan. Al snel herken ik iedereen en we begroeten elkaar. Benno vertelt ons dat er twee andere stellen zijn.
Buurman en ik kleden ons om en zijn nieuwsgierig. We lopen terug naar de hetero ruimte waar ik daarnet nog wat geluiden vandaan hoorde komen. Iets verbaasd ben ik dan ook dat de hetero cinema helemaal leeg is. Maar al snel begrijp ik dat ik de verkeerde kant op kijk. Door de ruitjes zie ik een dame in de gynaecologenstoel liggen met een aantal mannen eromheen. Buurman en ik zien hoe de dame geniet en blijkbaar heerlijk wordt verwend met een paar vingers van haar meester/vriend in haar kutje. Dit willen wij eigenlijk wel van dichterbij bekijken en dus besluiten wij even om te lopen.
Amper binnen hoor ik de mooie dame zeggen 'zij mag wel even aan mij zitten' en Benno wenkt mij vrijwel direct. 'Mmmm' denk ik, 'dat laat ik mij niet twee keer zeggen' en ik stap naar voren. 'Ik ben Juicy' zeg ik zacht en kijk haar aan. Ik laat mijn hand even langs haar kutje gaan. Ze kijkt ondeugend terug. 'Ik heet Chanel' zegt ze. Ze draagt een mooie body, waarin een nog mooier lijf zit en ik voel hoe zacht ze is. Ik glijd mijn vingers over haar klitje en draai er zachtjes overheen. Ik masseer haar kut en vraag of ik haar mag likken. 'Dat mag zeker' zegt ze. Haar antwoord klinkt bijna smachtend en alleen al haar reactie maakt mij ineens heel geil. Ik buig voorover, trek met mijn beide handen haar lippen iets opzij en zie een heerlijk klitje tevoorschijn komen. Met een lange haal glijd ik mijn tong over haar kut en sabbel op haar klit. Het is heerlijk om te doen, zeker wanneer Chanel haar onderlichaam meebeweegt op de halen van mijn tong.
Afwisselend lik en zuig ik haar klitje. Voorzichtig duw ik twee vingers in haar. Ze glijden er moeiteloos in en ik draai zachtjes naar binnen. Opnieuw lik haar klitje terwijl mijn vingers steeds iets verder bij haar naar binnen dringen. Haar onderlichaam kronkelt meer en meer. Terwijl ik dit doe kijk ik omhoog en zij kijkt naar mij.
Dan haal ik mijn vingers uit haar kutje en kruip iets omhoog. We zoenen elkaar en ik kus en kneed haar borsten. Ik duw de cups van haar body iets opzij en lik subtiel haar tepels.
Dan hoor ik Buurman zeggen 'Misschien kunnen ze beter verdergaan op het grote bed'. Ik kijk even naar Chanel en naar haar vriend. 'Dat is een JA' denk ik, terwijl Chanel uit de stoel geholpen wordt.
Bij het grote matras aangekomen kruipen we er allebei op. We zitten tegenover elkaar en Chanel zoent me intens. 'Mmm, lekker zacht' zegt ze. En ik ben het met haar eens. Het is zacht, zwoel, sensueel, lekker en erg geil. Ik duw haar voorzichtig naar achter zodat ze gaat liggen. Ze spreid haar benen en geeft zich helemaal over. Terwijl haar vriend haar borsten kneed en haar zoent lik ik opnieuw haar kutje. Harder, natter en met opnieuw een paar vingers in haar geile warme pussy. Ik rijk een hand naar achter, omdat ik weet dat mijn lekkere Buurman daar zit. Ik zoek zijn harde pik, die ik al gauw heb gevonden. Ik trek hem terwijl ik even van Chanel haar kutje omhoog kom.
Ik buig weer voorover en voel hoe Buurman achter mij mijn benen iets spreid. Zijn lekkere tong likt mijn inmiddels supernatte kutje leeg. Niet snel erna, terwijl ik echt niet van Chanel haar kutje wil wijken, voel ik hoe Buurman vanachter zijn harde pik mijn kutje induwt. Hij stoot stevig en duwt mijn hoofd vol op Chanel haar kutje. Dan laat hij even los en neukt mij heel rustig verder. Een paar stoten zachtjes, maar dan weer keihard neuken. Echt ontzettend lekker.
Chanel komt overeind en streelt mijn lichaam. Voorzichtig laat ze haar handen langs mijn benen gaan. Ik voel haar vingers even kennismaken met mijn kutje. Even genoeg voor nu, dit was een hele fijne ervaring. Voor haar, als eerste bi-ervaring. Maar ook zeker voor mij, om haar te mogen teasen, te verwennen en om met zo'n mooie dame te mogen vrijen. Chanel en haar vriend douchen en kleden zich aan.
Ik ga op mijn rug liggen en rondom mij kruipen een aantal mannen op het matras. Zo lig ik graag, met pikken om mij heen, die ik om en om even trek en pijp. Buurman duwt zijn vingers stevig in mijn kutje en spuit al het geile sap uit mijn kutje. De spetters vliegen in het rond en spatten op mijn gezicht. 'Je doet je naam eer aan' hoor ik iemand zeggen.
Buurman houdt mijn benen omhoog, gaat voor mijn kutje zitten en duwt zijn pik er lekker in. Rechts van mij zit Benno die ik precies kan pijpen zo. Niet lang erna zegt Buurman dat ik mijn natte kutje maar eens moet aanbieden en op handen en knieën moet gaan zitten. En dat doe ik graag. Terwijl ik Buurman ga pijpen voel ik Benno's pik naar binnen gaan. Hij neukt mij gelijk lekker stevig en er niet veel voor nodig voordat hij overtuigend klaarkomt. De mannen wisselen elkaar af, terwijl ik Dave, die precies voor mijn neus tegen het matras aan staat, ook nog even lekker kan pijpen.
Dan laat ik Buurman liggen en ga gehurkt boven hem zitten. Zijn pik staat stijf overeind en ik vind het een ontzetten geil standje zo. Hurkend zak ik met mijn onderlichaam zo over zijn harde paal heen. Ik neuk zijn pik en het klinkt lekker juicy allemaal. Dan zak ik nog iets verder en glijd ik mijn klitje over zijn pik. Vanbinnen komt hij zo precies tegen mijn heerlijk G-plekje aan en ik voel hoe ik spuitend over zijn pik en ballen glijd. Flink heen en weer tot ook Buurman net zo overtuigend klaarkomt.
We kletsen nog wat en douchen. Wat een lekkere middag, wat een leuke en geile ervaring met Chanel en wat een genot om zo lekker door meerdere pikken geneukt te worden.
Bij binnenkomst wordt ons verteld dat het al aardig druk is in de cinema. 'Oh, leuk' denk ik. We betreden de cinema en mijn ogen moeten wennen. Ik zie dan ook niet direct dat Benno, Daveisoke en Robert in het gangpad voor de hetero cinema staan. Al snel herken ik iedereen en we begroeten elkaar. Benno vertelt ons dat er twee andere stellen zijn.
Buurman en ik kleden ons om en zijn nieuwsgierig. We lopen terug naar de hetero ruimte waar ik daarnet nog wat geluiden vandaan hoorde komen. Iets verbaasd ben ik dan ook dat de hetero cinema helemaal leeg is. Maar al snel begrijp ik dat ik de verkeerde kant op kijk. Door de ruitjes zie ik een dame in de gynaecologenstoel liggen met een aantal mannen eromheen. Buurman en ik zien hoe de dame geniet en blijkbaar heerlijk wordt verwend met een paar vingers van haar meester/vriend in haar kutje. Dit willen wij eigenlijk wel van dichterbij bekijken en dus besluiten wij even om te lopen.
Amper binnen hoor ik de mooie dame zeggen 'zij mag wel even aan mij zitten' en Benno wenkt mij vrijwel direct. 'Mmmm' denk ik, 'dat laat ik mij niet twee keer zeggen' en ik stap naar voren. 'Ik ben Juicy' zeg ik zacht en kijk haar aan. Ik laat mijn hand even langs haar kutje gaan. Ze kijkt ondeugend terug. 'Ik heet Chanel' zegt ze. Ze draagt een mooie body, waarin een nog mooier lijf zit en ik voel hoe zacht ze is. Ik glijd mijn vingers over haar klitje en draai er zachtjes overheen. Ik masseer haar kut en vraag of ik haar mag likken. 'Dat mag zeker' zegt ze. Haar antwoord klinkt bijna smachtend en alleen al haar reactie maakt mij ineens heel geil. Ik buig voorover, trek met mijn beide handen haar lippen iets opzij en zie een heerlijk klitje tevoorschijn komen. Met een lange haal glijd ik mijn tong over haar kut en sabbel op haar klit. Het is heerlijk om te doen, zeker wanneer Chanel haar onderlichaam meebeweegt op de halen van mijn tong.
Afwisselend lik en zuig ik haar klitje. Voorzichtig duw ik twee vingers in haar. Ze glijden er moeiteloos in en ik draai zachtjes naar binnen. Opnieuw lik haar klitje terwijl mijn vingers steeds iets verder bij haar naar binnen dringen. Haar onderlichaam kronkelt meer en meer. Terwijl ik dit doe kijk ik omhoog en zij kijkt naar mij.
Dan haal ik mijn vingers uit haar kutje en kruip iets omhoog. We zoenen elkaar en ik kus en kneed haar borsten. Ik duw de cups van haar body iets opzij en lik subtiel haar tepels.
Dan hoor ik Buurman zeggen 'Misschien kunnen ze beter verdergaan op het grote bed'. Ik kijk even naar Chanel en naar haar vriend. 'Dat is een JA' denk ik, terwijl Chanel uit de stoel geholpen wordt.
Bij het grote matras aangekomen kruipen we er allebei op. We zitten tegenover elkaar en Chanel zoent me intens. 'Mmm, lekker zacht' zegt ze. En ik ben het met haar eens. Het is zacht, zwoel, sensueel, lekker en erg geil. Ik duw haar voorzichtig naar achter zodat ze gaat liggen. Ze spreid haar benen en geeft zich helemaal over. Terwijl haar vriend haar borsten kneed en haar zoent lik ik opnieuw haar kutje. Harder, natter en met opnieuw een paar vingers in haar geile warme pussy. Ik rijk een hand naar achter, omdat ik weet dat mijn lekkere Buurman daar zit. Ik zoek zijn harde pik, die ik al gauw heb gevonden. Ik trek hem terwijl ik even van Chanel haar kutje omhoog kom.
Ik buig weer voorover en voel hoe Buurman achter mij mijn benen iets spreid. Zijn lekkere tong likt mijn inmiddels supernatte kutje leeg. Niet snel erna, terwijl ik echt niet van Chanel haar kutje wil wijken, voel ik hoe Buurman vanachter zijn harde pik mijn kutje induwt. Hij stoot stevig en duwt mijn hoofd vol op Chanel haar kutje. Dan laat hij even los en neukt mij heel rustig verder. Een paar stoten zachtjes, maar dan weer keihard neuken. Echt ontzettend lekker.
Chanel komt overeind en streelt mijn lichaam. Voorzichtig laat ze haar handen langs mijn benen gaan. Ik voel haar vingers even kennismaken met mijn kutje. Even genoeg voor nu, dit was een hele fijne ervaring. Voor haar, als eerste bi-ervaring. Maar ook zeker voor mij, om haar te mogen teasen, te verwennen en om met zo'n mooie dame te mogen vrijen. Chanel en haar vriend douchen en kleden zich aan.
Ik ga op mijn rug liggen en rondom mij kruipen een aantal mannen op het matras. Zo lig ik graag, met pikken om mij heen, die ik om en om even trek en pijp. Buurman duwt zijn vingers stevig in mijn kutje en spuit al het geile sap uit mijn kutje. De spetters vliegen in het rond en spatten op mijn gezicht. 'Je doet je naam eer aan' hoor ik iemand zeggen.
Buurman houdt mijn benen omhoog, gaat voor mijn kutje zitten en duwt zijn pik er lekker in. Rechts van mij zit Benno die ik precies kan pijpen zo. Niet lang erna zegt Buurman dat ik mijn natte kutje maar eens moet aanbieden en op handen en knieën moet gaan zitten. En dat doe ik graag. Terwijl ik Buurman ga pijpen voel ik Benno's pik naar binnen gaan. Hij neukt mij gelijk lekker stevig en er niet veel voor nodig voordat hij overtuigend klaarkomt. De mannen wisselen elkaar af, terwijl ik Dave, die precies voor mijn neus tegen het matras aan staat, ook nog even lekker kan pijpen.
Dan laat ik Buurman liggen en ga gehurkt boven hem zitten. Zijn pik staat stijf overeind en ik vind het een ontzetten geil standje zo. Hurkend zak ik met mijn onderlichaam zo over zijn harde paal heen. Ik neuk zijn pik en het klinkt lekker juicy allemaal. Dan zak ik nog iets verder en glijd ik mijn klitje over zijn pik. Vanbinnen komt hij zo precies tegen mijn heerlijk G-plekje aan en ik voel hoe ik spuitend over zijn pik en ballen glijd. Flink heen en weer tot ook Buurman net zo overtuigend klaarkomt.
We kletsen nog wat en douchen. Wat een lekkere middag, wat een leuke en geile ervaring met Chanel en wat een genot om zo lekker door meerdere pikken geneukt te worden.
-
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Hoi Genieters
Wat ontzettend geil omschreven zeg, ik voel en zie het zo weer voor mij.
Rut.ger en Chanel super bedankt!
En mijn lieve Juicy geen woorden voor wat een uitzicht en wat een genot.
Mannen bedankt voor het respect en de gezelligheid en tot snel!
Wat ontzettend geil omschreven zeg, ik voel en zie het zo weer voor mij.
Rut.ger en Chanel super bedankt!
En mijn lieve Juicy geen woorden voor wat een uitzicht en wat een genot.
Mannen bedankt voor het respect en de gezelligheid en tot snel!
- Benno
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Wat een retegeil verslag Juicy.
Het lijkt me leuk als Chanel (die een acount op het forum heeft als Princess) ook zou beschrijven hoe zij het beleefd heeft.
Het lijkt me leuk als Chanel (die een acount op het forum heeft als Princess) ook zou beschrijven hoe zij het beleefd heeft.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten