Dubbel E

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Ellen
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Dubbel E

Bericht door Ellen »

Onderweg met mijn lekkere auto komen veel herinneringen boven aan eerdere bezoekjes aan de ec. Tina zingt de longen uit haar lijf met Simply the Best. En wat hoop ik dat ik met dat gevoel naar huis ga rijden.

Bij binnenkomst vraagt de medewerker waar die jongen is met wie ik altijd voor de deur stond. Ik slik even iets weg. Later nog wel veel meer :roll: te slikken voor mij.

Om 12 uur wist ik zeker dat er "een voor mij nog onbekende bekende" zou komen. Ruim tijd om me rustig klaar te maken en 2 mannen nog voor 12 uur :lol:

Na deze heerlijke geile start is mijn kutje nog ongebruikt maar daar kwam snel verandering in. Don die speciaal voor mij kwam organiseerde alles rond mij. Wat een luxe en wat een heerlijke lekkere ondeugende man. HD wist mij al snel goed te vullen en even kreeg ik een déjà vu. Ooit heb ik geschreven over dat ik iemand de ec binnen zag komen die ik met mijn ogen uit kleedde. Vandaag weer. Ik zag voelde en pijpte een heerlijke grote pik. En man wat kon D neuken. Ik weet niet wie vandaag de meeste kilometers in mij gemaakt heeft HD of D. Mijn kutje was niet erg getraind meer en er waren 3 lekkere lummels. Ook R heeft me flink geraakt maar daarover later meer. Al mijn spieren zijn weer heerlijk getraind. Iedereen liet zich heerlijk bereiden en ik genoot van alle aandacht. Man wat hebben ze me ook geneukt.

Best vreemd dat je als vrouw de volgorde en een aantal personen gewoon kwijt bent. Na de matras verhuis ik op op verzoek van Don naar de sling. En o wat heb ik toch moeite aan die overgave dat ik niks kan. Maar wat staat ie goed afgesteld of niet R? Golfjes squirt ik keer op keer.

Terug naar de matras want ik had enorme zin in pijpen. Andere E kwam ook en het werd een gezellig feestje. Voor mij werd het bijna einde na dik 3 uur neuken. Don organiseerde de bukake en beet de spits af midden op beide borsten de mannen links van mij hadden mijn borst zo vol maar mijn rechter kwam ook niks te kort. Vol zaad heerlijk gedoucht met D. Don daagde mij eeder uit deze tropische verrassing zeer diep te pijpen. Dat was heerlijk maar R wou ook wel weten hoever ik kwam :lol:

Tijdens het douchen samen voelde ik mezelf alweer glibberig worden en D vertelde me dat hij me nog wel wou neuken. Samen naar de heterozaal nog een jonge knaap meegenomen om te pijpen. Wow en daar zit ik nu met ietwat kramp in mijn kaken.

Jack bedankt voor het regelen achter de schermen en het plaatsen van de oproep. 46 dacht je dat ik was :o Ik ga een passende straf verzinnen als je terug bent.
NieuwMan25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Dubbel E

Bericht door NieuwMan25 »

Dat klinkt heerlijk geil.

Volgende keer ben ik er graag bij!
CenE
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door CenE »

Ik zal proberen het verslag van Ellen een beetje aan te vullen voor de tweede helft van de middag.
Als ik binnen kom is het redelijk druk. Zie veel bekende en ook wat onbekende gezichten. E ligt op het bed met meerdere mannen om haar heen. Geen tijd om gedag te zeggen. Maar met je mond vol praten is natuurlijk zowiezo niet netjes.
Eerst maar even koffie, de knop moet nog om.
Ik kleed me uit en ga op de bank zitten. Ron verontschuldigd zich bij Ellen en kruipt tussen haar benen uit, waar hij haar vol overgave had liggen likken.
Hij gaat op de rand van het bed zitten zodat ik zijn pik even heerlijk kan pijpen. En dan ben ik net als Ellen de volgorde een beetje kwijt. Op het grote bed, op mijn rug begint Ron mij zachtjes te neuken. Maar gelukkig houden we dat niet zo lang vol. Lekker stevig gaat hij door. Onvermoeibaar. ik denk dat ik me toen heb omgedraaid zodat ik op mijn knietjes lekker genomen kon worden terwijl ik de man (nen?) aan de rand van het bed pijp. Blijft voor mij toch wel een favoriete positie. Durf niet te zeggen hoeveel pikken ik in mijn mond heb gehad die middag maar de man met de leuke sokken staat me nog wel bij ( je weet wel wie je bent) Links van mij zie ik Ellen op haar knietjes gaan voor de, wat zij dacht, afsluiter van de middag voor haar. Geil gezicht, de kring met mannen om haar heen die 1 voor 1 hun zaad over haar heen spuiten. Ze gaat douchen. Ik ben haar daarna even kwijt. Maar snap nu dat ze nog niet helemaal klaar was. En in de heterozaal nog even lekker geneukt en gepijpt heeft.
Ik mocht weer op het bed liggen en heb een heerlijke massage mogen ontvangen. HD de bovenkant van mijn rug en Ron de onderkant. Redelijk braaf allemaal maar wel heerlijk. Maar ook dat kan Ron niet te lang volhouden en ik voel gekmakende vingers rondom mijn klitje. Dus nu zeiknat en botergeil toch maar weer neuken. HD wilde ook nog wel even door. Over onvermoeibaar gesproken. Gelukkig mocht ik hem ook nog wel even pijpen. Ik hou ervan. Toen wilde ik eigenlijk toch nog wel even in de sling. Als ik erin lig wordt ik genadeloos geneukt door de boven genoemde mannen. Er komt nog een man binnen. Ik denk dat ik hem ken maar kan het niet zo goed zien. Ook hij neukt erop los. Voelt bekend. Als ik vraag wie het is zegt hij zijn naam, trekt zijn pik uit mijn kutje, steekt er 2 vingers in en ik spuit vrijwel direct een royale straal uit mijn kutje. Nu weet ik zeker wie het is en zeg : oh hoi Martijn. Dat is zo'n momentje, je moet erbij zijn denk ik lol. Terwijl Ron de rommel opruimt in de darkroom verkassen we naar het bed waar ik Martijn fanatiek begin te zuigen. Zo te merken doe ik het goed en kan hij het niet meer tegenhouden en komt lekker klaar. En nog zijn we niet klaar. Weer neuken en pijpen. Uiteindelijk kruipt Ron ook tussen mijn benen en bewerkt mijn hele kutje met die heerlijk mond. Terwijl er 2 mannen bij mijn hoofd staan. Stijve pik in de hand. Tja, What's a girl to do......om en om neem ik ze in mijn mond terwijl ze mijn tieten strelen en kneden. Dit is echt genieten. Terwijl de sperma over me heen wordt gespoten kom ikzelf ook klaar. Nu is het echt klaar voor vandaag. Leeg, op en voldaan moet ik dan ook maar eens op huis aan. Zodat ik mijn man kan vertellen van de heerlijke middag en het thuis nog eens dunnetjes over te doen ;)
Bedankt mannen en Ellen natuurlijk. was weer geweldig.
Nee heb je......
ericamersfoort68
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door ericamersfoort68 »

graag gedaan en hopelijk zie ik of beter voel ik je nog eens vond het erg lekker met jullie heerlijk ontspannend en zou graag meet met je willen doen. :D misschien volgende week weer als het uitkomt laat het me maar weten. En volgende keer wat netter gekleed en niet zo bloot wordt ik zo geil van als je zo bloot bent ;) xxx man met de sokjes :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast, Piet Flut en 8 gasten