Bij binnenkomst vraagt de medewerker waar die jongen is met wie ik altijd voor de deur stond. Ik slik even iets weg. Later nog wel veel meer

Om 12 uur wist ik zeker dat er "een voor mij nog onbekende bekende" zou komen. Ruim tijd om me rustig klaar te maken en 2 mannen nog voor 12 uur

Na deze heerlijke geile start is mijn kutje nog ongebruikt maar daar kwam snel verandering in. Don die speciaal voor mij kwam organiseerde alles rond mij. Wat een luxe en wat een heerlijke lekkere ondeugende man. HD wist mij al snel goed te vullen en even kreeg ik een déjà vu. Ooit heb ik geschreven over dat ik iemand de ec binnen zag komen die ik met mijn ogen uit kleedde. Vandaag weer. Ik zag voelde en pijpte een heerlijke grote pik. En man wat kon D neuken. Ik weet niet wie vandaag de meeste kilometers in mij gemaakt heeft HD of D. Mijn kutje was niet erg getraind meer en er waren 3 lekkere lummels. Ook R heeft me flink geraakt maar daarover later meer. Al mijn spieren zijn weer heerlijk getraind. Iedereen liet zich heerlijk bereiden en ik genoot van alle aandacht. Man wat hebben ze me ook geneukt.
Best vreemd dat je als vrouw de volgorde en een aantal personen gewoon kwijt bent. Na de matras verhuis ik op op verzoek van Don naar de sling. En o wat heb ik toch moeite aan die overgave dat ik niks kan. Maar wat staat ie goed afgesteld of niet R? Golfjes squirt ik keer op keer.
Terug naar de matras want ik had enorme zin in pijpen. Andere E kwam ook en het werd een gezellig feestje. Voor mij werd het bijna einde na dik 3 uur neuken. Don organiseerde de bukake en beet de spits af midden op beide borsten de mannen links van mij hadden mijn borst zo vol maar mijn rechter kwam ook niks te kort. Vol zaad heerlijk gedoucht met D. Don daagde mij eeder uit deze tropische verrassing zeer diep te pijpen. Dat was heerlijk maar R wou ook wel weten hoever ik kwam

Tijdens het douchen samen voelde ik mezelf alweer glibberig worden en D vertelde me dat hij me nog wel wou neuken. Samen naar de heterozaal nog een jonge knaap meegenomen om te pijpen. Wow en daar zit ik nu met ietwat kramp in mijn kaken.
Jack bedankt voor het regelen achter de schermen en het plaatsen van de oproep. 46 dacht je dat ik was