Samen met mijn sletje naar de cinema

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Karlson747470 »

Uschi schreef: 14 aug 2022 06:59 Heb in de afgelopen 30 jaar helaas al heel wat potentieel veelbelovende momenten om zeep gebracht zien worden door dat soort opdringerige types terwijl het juist zo leuk is om nieuwelingen hun eerste stappen te zien maken en te zien groeien.
Dat is inderdaad helaas toch wel een beetje hoe ons spontane bezoekje gisteren is verlopen..

We kwamen binnen rond 16 uur. Mijn vriendin in een sexy jurkje zonder slipje en met een tas vol speeltjes (vibrator, spanking paddle). De dame achter de kassa zei dat het rustig was dus perfect, dachten wij.

Het donker in en na een pitstop bij de kluisjes door naar de filmzaal om daar rustig te acclimatiseren. Helaas direct op de voet gevolgd door een groep (veelal oude) heren waarvan mijn vriendin niet direct opgewonden werd. Dat is oke, er is natuurlijk voor iedereen plek in de cinema. Maar de heren gaven ons helaas erg weinig ruimte. In de zaal vlak achter ons zitten en voor ons op het podium rukkend met uitgestrekte nek om verwachtingsvol elke glimps op te vangen van wat we aan het doen waren.

Toch geprobeerd om er het beste van te maken. Ik stak zachtjes mijn hand onder het rokje van mijn vriendin die toch wel erg nat was. Er is genoeg aan zon plek wat haar echt wel geil maakt (en we fantaseren hier al 1,5 jaar over). Tussen het vingeren door sloeg ik haar op haar tietjes en natte kutje. "Is dat alles?" kreunde ze uitdagend. Terwijl ik haar harder sloeg en kneep, kwam ze meerdere malen kermend klaar.

Helaas kregen we niet echt de ruimte om ons spel af te maken want de heer op het podium (die al erg dichtbij was) was direct rukkend vlak voor ons gaan staan en de heer vlak achter ons hing over haar stoel om niets te missen van ons spel. Ik zei dat ze afstand moesten nemen, en dat deden ze ook wel, maar de schade was al gedaan. Mijn sletje kon niet goed meer in de mood komen. Ik heb haar nog wel een aantal keer laten komen maar de man op het podium bleef maar met uitgestekte nek proberen om rukkend oogcontact te maken.. dan wel niet vlak voor ons, maar nog steeds gewoon niet echt op een fijne afstand.

Er kwam net een ander stel de cinema in maar de schade was inmiddels al gedaan. Mijn vriendin kon niet echt lekker meer ontspannen. En dat is jammer want ze had de rest van de cinema echt nog graag willen verkennen.

We zijn kort daarna naar buiten gegaan om een ijsje te eten en een bezoekje aan de lokale bordspellenwinkel te maken. We waren net een paar minuten voor sluitingstijd in de winkel maar de eigenaar was supervriendelijk en nam alle tijd voor ons. Hij snapte het beter als de heren in het donker.. ;)

Plan is nu om ergens over twee weken terug te komen. Mijn vriendin wil dan dat ik op voorhand 1-2 mannen via het forum uitzoek. Oproepje (met misschien een geile foto) volgt spoedig. Ik heb er vertrouwen in dat dat een betere ervaring zal zijn.
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Gerrit Willem »

Hmmm niet zo leuk om te lezen dat het zo verliep….. maar goed dat jullie je niet uit het veld laten slaan. Hoop echt dat een volgende keer positiever zal verlopen.
Groet GW
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Benno »

Hmm hier vraag ik me toch af hoe je dit voor je ziet...
Een extra EC medewerker die als een politieagent of een toezichthouder voortdurend in de cinema aanwezig is om in de gaten te houden of de regels worden nageleefd?
Dat zou ik in de normale maatschappij al verschrikkelijk vinden maar in EC al helemaal.
Straks zijn alleen bepaalde seksuele handelingen toelaatbaar en andere niet. En worden we daar tijdens het spel op gewezen.
Nog los van het feit dat EC nu al kampt met personeelstekort, vraag ik me ten zeerste af of het dan nog de vrije speelplaats zou blijven die het nu is.
Ik ben het er uiteraard mee eens dat mensen anderen in hun waarde moeten laten en zich alleen gewenst met elkaars spel mogen bemoeien. Maar misschien is dat iets wat we zelf moeten bewerkstelligen. Bijvoorbeeld door elkaar er op aan te spreken. Er door duidelijk te zijn.
Karlson, vervelend om te horen dat jullie eerste bezoek niet echt geslaagd was. Hopelijk houdt het jullie niet tegen om een vervolg te plannen.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Benno »

Lost in translation
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Benno »

Those rules already exist
https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=42&t=68582
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Karlson747470 »

Dankjewel voor jullie reacties! We laten ons zeker niet ontmoedigen hoor. Het is een beetje zoals het gaat.. Ik had mijn vriendin hier ook al op voorbereid, dus het kwam niet als een complete verrassing. We hadden gehoopt op een aantrekkelijke, relaxte man die eventueel mee zou kunnen spelen, maar omdat het ons eerste bezoek samen was, was het ook wel fijn om het gewoon even samen te ondergaan.

Je kunt het de heren ergens ook niet kwalijk nemen, die zien een mooie dame de cinema inlopen en ik was natuurlijk met haar bezig en ze liet ook merken dat ze het erg lekker vond. Maar toch.. dat is nog geen uitnodiging om op minder dan 1 meter te gaan staan rukken en voortdurend (en toch wel wat opdringerig) oogcontact proberen te maken of om van achteren over haar stoel te hangen... We zijn denk ik 45 minuten binnengeweest en lieten al direct merken dat ze op afstand moesten blijven en toch bleven ze het een beetje proberen..

Ik weet 100% zeker dat als ons ruimte was gegeven dat we langer waren gebleven en dat we uiteindelijk wel op het bed waren verder gaan spelen.

Maar goed, dat is nu voor een volgende keer!
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Karlson747470 »

Overigens denk ik dat de EC er alles aan doet om dit soort dingen in goede banen te laten lopen. Bij binnenkomst hebben we om wat tips gevraagd en die kregen we. En de dame achter de balie kwam ook na 10 minuutjes al even polshoogte nemen. Maar het is een heel subtiele opdringerigheid die niet opvalt als je even binnenloopt natuurlijk. Niemand zal over de harde grenzen gaan, maar om toch herhaaldelijk iemand te moeten wijzen op dat je meer ruimte nodig hebt, is ook niet echt fijn.. Je zou verwachten dat als er een keer tegen je gezegd wordt 'geef ons de ruimte',, dat iemand snapt dat de kans dat je uitgenodigd wordt veel groter is als je ook daadwerkelijk afstand neemt en (zoals in dit geval) een stel even alleen laat..

Het is ook gecombineerd met dat er geen woord gewisseld wordt. Dat maakte zo'n man al helemaal niet aantrekkelijk voor mijn vriendin (die wel duidelijk voor de eerste keer hier was).
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Benno »

Digby schreef: 14 aug 2022 12:40 The problematic behavior occurs reliably any time there is a cis-female present. It makes people uncomfortable and feel unsafe. I think something should be done to address it. I trust that the EC wants to hear all suggestions for improvement. They can then consider the suggestions and decide what to do about it. Which may include the option of doing nothing.
I totally disagree with there being a problem when there are women present. That may be your own perception. It's definitely not mine! I feel neither uncomfortable nor unsafe around women.
I like it when there are women in EC and I enjoy both social and sexual intercourse with them.
Miepet
Berichten: 143
Lid geworden op: 01 jun 2021 17:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Miepet »

Karlson747470 schreef: 14 aug 2022 13:44
Het is ook gecombineerd met dat er geen woord gewisseld wordt. Dat maakte zo'n man al helemaal niet aantrekkelijk voor mijn vriendin (die wel duidelijk voor de eerste keer hier was).
Het kenmerk van de EC , de zwijgende meerderheid

Misschien bij onvoldoende afstand de padle gebruiken ? 😁😁
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Karlson747470 »

Miepet schreef: 15 aug 2022 10:04
Karlson747470 schreef: 14 aug 2022 13:44
Het is ook gecombineerd met dat er geen woord gewisseld wordt. Dat maakte zo'n man al helemaal niet aantrekkelijk voor mijn vriendin (die wel duidelijk voor de eerste keer hier was).
Het kenmerk van de EC , de zwijgende meerderheid

Misschien bij onvoldoende afstand de padle gebruiken ? 😁😁
:D :D

Hadden we hele andere plannen mee, maar wellicht was dit het beste plan geweest!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: goldielocks en 9 gasten