7 GENIETENDE DAMES TIJDENS FEESTJE OP MAANDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

7 GENIETENDE DAMES TIJDENS FEESTJE OP MAANDAG

Bericht door Benno »

Om te beginnen wil ik even zeggen dat ik meer dan ooit bewondering heb voor de manier waarop Plumberjack in het verleden talloze feestjes heeft georganiseerd in EC, maar ook op andere locaties, zoals De Berghut (helaas afgebroken om plaats te maken voor woningen) en Amourette (helaas gesloten). Het waren vaak legendarische orgies met heerlijke dames en een overschot aan actieve heren. Omdat Jack die feestjes niet meer organiseert, heb ik besloten dat hiaat op te vullen en me er ook eens aan te wagen om zo'n feestje te organiseren. Gisteren was het zover.

Als ik iets voor 12 uur binnenkom zijn Naat (met Paul) en Ellen er al en even later komt E binnen. Toen ik het feestje een tijdje terug aankondigde waren er wel 10 a 12 dames/stellen die wilde komen, maar in de afgelopen tijd hebben een hoop daarvan ook weer afgezegd wegens andere verplichtingen. Gelukkig zijn er nog genoeg bijgekomen, want in het komende half uur komen er nog 3 dames bij. Er zijn ook al een hoop mannen: Eddy, Lex, Frank, Martijn, Sem, Sander, Jurgen, Peter en nog vele anderen. Ook een paar geluksvogels die niet weten dat het feestje er is en met hun neus in de spreekwoordelijke boter vallen.
Naat en Paul lopen naar de gang en verder komen ze niet. In de gang wordt Naat al onder handen genomen door een groepje dat haar heftig laat kreunen en soppen.
E geniet eerst van een kopje koffie op de bank, waar ze bijkletst met Ellen, maar niet lang daarna zijn beide dames ook druk bezig met pijpen en geneukt worden.
Bert komt binnen met een geblinddoekte Eva. Nou ja, blinddoek... het is eigenlijk een duikbril, waarvan het venster zwart is gespoten. Eva weet niet waar ze heen moet lopen. Ze is al grotendeels naakt, dus dat is al in de auto gebeurd kennelijk. Niet veel later wordt Eva heftig genomen tegen en op het matras.
Sunny en Shine komen binnen en kunnen bijna niet bij de kluisjes omdat het zo druk is. Niet lang daarna komen Maikel en Elsje. Er zijn inmiddels denk ik zo'n 25 mannen en dat is de perfecte balans. Alle dames houden wel van een mannetje meer en het is op deze manier nergens echt dringen.

Er komt ook nog een jong stel binnen dat niet weet dat er een feestje is. Ze spelen met elkaar, maar hebben een hoop bekijks. Het is dan ook mooi om te zien hoe ze sensueel haar vriend pijpt in de cinema en hoe hij haar later klaarlikt in de gynaecologenstoel.

Alle heren gaan zich te buiten aan het plezieren van de aanwezige dames. Zelf start ik met de dan nog geblinddoekte Eva, die ik op z'n hondjes neuk. Daarna Naat staand tegen het matras in de heterocinema. De man van het jonge stel zegt tegen zijn vriendin: "Kijk, hij neukt haar op zijn tenen". Dat klopt, want Naat heeft hoge hakken en ik ben niet zo groot. Vervolgens neuk ik Elsje tamelijk uitgebreid op het grote matras, terwijl haar hoofd over de rand hangt om de grote pik van Lex helemaal naar binnen te happen. Telkens als ik haar goed weet te raken, komt haar hoofd even omhoog om me aan te kijken als ze klaarkomt.

Sunny gaat in de gynaecologenstoel liggen, waar Frank haar eerst lekker likt en daarna uitgebreid neukt. Geil om te zien hoe Sunny geniet. Elsje staat ook toe te kijken. Ik zoen met haar terwijl we elkaars geslachtsdelen stimuleren. "Mag ik klaarkomen, meester", vraagt ze aan haar meester. Maikel geeft toestemming en daar gaat ze. Naat zit ernaast op haar knieën en pijpt Frank klaar.
Even later bevind ik me praktisch alleen met E in de heterocinema. E gaat op bed liggen, vanwaar ze mij pijpt. Er komt een man bijstaan, die haar driftig vingert. Ze kronkelt wel, maar het wil net niet lukken. "Doe jij het even", zegt ze tegen mij. Ik steek twee vingers in haar kutje en laat haar binnen enkele seconden flink squirten. "Dank je", zegt E. Daarna kruip ik op het bed om haar een flinke tijd op z'n hondjes te neuken.

Als ik terugkom bij de gynaecologenstoel heb ik de kans om Sunny ook nog te neuken, nadat Martijn haar net heeft laten squirten. Ook lik ik haar zalige kutje, want het is altijd de moeite om een dame te laten genieten. Terug bij het grote matras zie ik Eva en Ellen naast elkaar liggen. Net als ik naar Ellen toe wil gaan is Sander me voor. Hij gaat Ellen uitgebreid neuken. Eva (inmiddels zonder duikbril) ligt er erg verleidelijk bij en ik heb er zin in. Ik lik haar en neuk haar dan hard en kom hard brullend klaar.

Kort daarna zie hoe Ellen nog geneukt wordt door Sander. Vervolgens komt Eva over haar heen hangen en vingert Ellen's clitje terwijl ze geneukt wordt. "Oh nee, ik wil nog niet klaarkomen", roept Ellen. Maar de gezamenlijke inspanningen van Sander en Eva trekken haar over het randje en ze explodeert in een snikkend orgasme. Klaarkomen kan soms emotioneel zijn voor Ellen.
Het is een uur of twee als ik EC verlaat. Het feestje gaat nog even door. Al met al is het geslaagd te noemen en voor herhaling vatbaar. Volgende keer misschien wel met nog meer deelnemers.
Dank aan alle dames voor hun heerlijke aanwezigheid. Dank aan alle heren voor hun inspanningen om de dames te laten genieten.
Gebruikersavatar
SunnyenShine
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jan 2018 12:32
Geaardheid: bi
Geslacht: Stel
Leeftijd: 62
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: 7 GENIETENDE DAMES TIJDENS FEESTJE OP MAANDAG

Bericht door SunnyenShine »

Dankjewel Benno voor de organisatie,wij hebben genoten!
Bi stel, op zoek naar een bisex bull.
Gebruikersavatar
Erwinzwolle
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 feb 2019 13:33
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: 7 GENIETENDE DAMES TIJDENS FEESTJE OP MAANDAG

Bericht door Erwinzwolle »

Wat een super mooi verhaal weer Benno! Ik hoop er een keer bij te zijn.
Gebruikersavatar
watermeloen
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jun 2022 19:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: 7 GENIETENDE DAMES TIJDENS FEESTJE OP MAANDAG

Bericht door watermeloen »

Klinkt als een erg leuk feestje!
ik ben een onverzadigbare bbw slet, hou van neuken en pijpen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: 7 GENIETENDE DAMES TIJDENS FEESTJE OP MAANDAG

Bericht door Benno »

watermeloen schreef: 05 okt 2022 10:53 Klinkt als een erg leuk feestje!
Volgende keer nodig ik jou ook uit :D
Gebruikersavatar
Lumbi.71
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 okt 2021 16:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: 7 GENIETENDE DAMES TIJDENS FEESTJE OP MAANDAG

Bericht door Lumbi.71 »

Zo te lezen was het een meer dan geslaagd feestje waar het genieten is geweest van en met elkaar 😋
Miepet
Berichten: 143
Lid geworden op: 01 jun 2021 17:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: 7 GENIETENDE DAMES TIJDENS FEESTJE OP MAANDAG

Bericht door Miepet »

Leuk feestje geweest, mooi verhaal
Gebruikersavatar
Ellen
Berichten: 144
Lid geworden op: 08 dec 2017 13:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: 7 GENIETENDE DAMES TIJDENS FEESTJE OP MAANDAG

Bericht door Ellen »

Bedankt voor de organisatie Benno.
Het was een heerlijke middag. Verassing voor mij wie er waren. Leuk dat ik E weer gesproken heb.
De damestrein 🤪 enz enz om niemand te kort te doen.
Davedevries
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 jun 2017 21:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: 7 GENIETENDE DAMES TIJDENS FEESTJE OP MAANDAG

Bericht door Davedevries »

Leuk te lezen dat je de taken van Plumberjack (Loodgieter) hebt overgenomen Benno! Dat waren inderdaad vaak leuke feestjes. Mooi ook om te zien dat ook Ellen nog steeds bij EC komt... We hebben elkaar jaren geleden daar ontmoet en ik hoop haar binnenkort ook weer te treffen! Ellen, wanneer wil je dat ik een feestje voor je organiseer?

Groeten,
Dave
butterfly
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 jun 2014 13:36
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 7 GENIETENDE DAMES TIJDENS FEESTJE OP MAANDAG

Bericht door butterfly »

Graag willen wij er ook een keer bij zijn maar het.lijkt alsof we aankondigingen missen, zoals afgelopen maandag. We kunnen niet altijd....maar zo 1x in de maand zou hardstikke geil en leuk zijn. Wij beiden aktief bi (maar ik een beetje meer dan hij😅). "Orgiaal" verwend worden is mijn fantasie. Wie helpt ons verder?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten