slet zoekt stel....

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Bedman
Contacteer:

slet zoekt stel....

Bericht door Bedman »

Woensdag 24 aug a.s. is het weer zover. Ik heb weer een sletje geritseld met wie ik samen 's avonds de Erotic Cinema bezoek in Amersfoort. De planning is van ca 20.00 tot 21.00 uur op deze woensdagavond.
Het sletje is bi en zou aangenaam verrast zijn als er nog meer (aktieve-)stellen die avond de Erotic Cinema bezoeken.
Mocht het bezoek van andere dames c.q. stellen uitblijven dan maken wij er samen maar het beste van ;) ! Daar het sletje echt mega-geil is en constant aandacht wil sluit ik niet uit dat ook andere mannelijke bezoekers zich aan haar kunnen c.q. mogen vergrijpen. Voorwaarden hierbij zijn dat u intiem geschoren bent, kans ziet om zelf voor een condoom te zorgen (lukt nog steeds niet iedereen; u weet toch waar u binnen gewandelt bent !?), u ruikt fris en fruitig . Verder vindt ze het wel leuk om eens te sexen met slanke mannen want sex met een man met overgewicht heeft ze al 2x per dag :lol: !
Het sletje is hoerig gekleed, draagt kousen en hoge hakken. Ook draagt ze een butt-plug zodat u weet dat u daar niets te zoeken heeft. Wilt u echt bij haar scoren; neem een euro extra mee van huis en biedt haar een kopje koffie of cola light aan (tot nu toe nog niemand gelukt !!).
Nou, nog 7 nachtjes slapen, nog 6 dagen de tijd om thuis letterlijk een kut-smoes op te hangen.
Los Ballos, Bedman.
msmario
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: slet zoekt stel....

Bericht door msmario »

Nou! het zal; wel weer lekker druk worden...
Bedman
Contacteer:

Bericht door Bedman »

Tja, mijne heren (en dames hoop ik toch ook van harte!?), mijn sletje zit met een dilemma. Ze kan niet kiezen. Als ze woensdag naar de E.C. in Amersfoort komt wil ze in lak-kleding of lederen kleding verschijnen. Tot nu toe heeft ze met diverse setjes al een uurtje voor de kast gestaan. Kunt u haar helpen ? Geef middels dit forum aan of u mijn sletje woensdag a.s. in lak-kleding of in graag in leer de E.C. ziet binnenwandelen. Zo wordt dit forum ook weer eens interactief gebruikt. Heeft u nog meer suggesties, behalve de bekende extremen en hele domme vragen want daar reageren wij niet op, dan horen we dat graag.
In afwachting van uw reactie verblijf ik, Bedman.
pavus1
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door pavus1 »

Ik stem voor leer. Lak wordt wel vaker gedragen, dus leer is weer eens wat anders. Blijven de plannen nog gewoon doorgaan? Dan wellicht tot vanavond. Lijkt mij leuk om te aanschouwen. Groetjes
Torro Rosso
Geaardheid: bi
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Torro Rosso »

Bedman schreef:Verder vindt ze het wel leuk om eens te sexen met slanke mannen want sex met een man met overgewicht heeft ze al 2x per dag :lol: !
:lol: komt me bekend voor, hier zelfde "probleem" haha
Bedman schreef:Ook draagt ze een butt-plug zodat u weet dat u daar niets te zoeken heeft.
[/quote][/quote]

:idea: Dat is nog eens een goed idee, soms wil de mijne wel anaal :D , soms niet :evil: ( logisch )
Wij zoeken een bi sex slaaf / slavin / ladyboy.....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten