Woensdag 24 aug a.s. is het weer zover. Ik heb weer een sletje geritseld met wie ik samen 's avonds de Erotic Cinema bezoek in Amersfoort. De planning is van ca 20.00 tot 21.00 uur op deze woensdagavond.
Het sletje is bi en zou aangenaam verrast zijn als er nog meer (aktieve-)stellen die avond de Erotic Cinema bezoeken.
Mocht het bezoek van andere dames c.q. stellen uitblijven dan maken wij er samen maar het beste van

! Daar het sletje echt mega-geil is en constant aandacht wil sluit ik niet uit dat ook andere mannelijke bezoekers zich aan haar kunnen c.q. mogen vergrijpen. Voorwaarden hierbij zijn dat u intiem geschoren bent, kans ziet om zelf voor een condoom te zorgen (lukt nog steeds niet iedereen; u weet toch waar u binnen gewandelt bent !?), u ruikt fris en fruitig . Verder vindt ze het wel leuk om eens te sexen met slanke mannen want sex met een man met overgewicht heeft ze al 2x per dag

!
Het sletje is hoerig gekleed, draagt kousen en hoge hakken. Ook draagt ze een butt-plug zodat u weet dat u daar niets te zoeken heeft. Wilt u echt bij haar scoren; neem een euro extra mee van huis en biedt haar een kopje koffie of cola light aan (tot nu toe nog niemand gelukt !!).
Nou, nog 7 nachtjes slapen, nog 6 dagen de tijd om thuis letterlijk een kut-smoes op te hangen.
Los Ballos, Bedman.