Onder toeziend oog...

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
saskia gold
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Onder toeziend oog...

Bericht door saskia gold »

..van mijn Meester zal ik donderdagavond 20 oktober de cinema bezoeken. Wij zullen rond 21 uur arriveren.
Hij zal mij geblinddoekt binnen leiden en daarna mogen liefhebbers zich van hun meest charmante kant laten zien.
Mijn Meester zal kiezen wie er gebruik mag maken van mijn vrouwelijke geneugten, geselecteerd zal worden op, oa, hygiene en afwezigheid van ongewenste haargroei.
En , het strekt zeker tot aanbeveling om tussendoor een drankje voor mij te halen, teneinde mijn motor draaiende te houden!

groetjes Saskia
Probeer alles uit wat je ooit hebt willen doen, het maakt het leven rijker!
Bedman
Contacteer:

Re: Onder toeziend oog...

Bericht door Bedman »

Het oog wil ook wat,
Voor het geval er meerdere dames rondscharrelen op donderdagavond a.s. zal ik hierbij een korte omschrijving geven van hoe mijn onderdanig sletje er uit ziet; Zij draagt een zwart leren charetelle gordel met kousen, leren topje met open cups, kort zwart leren jack, laarzen met hoge hakken, en uiteraard een halsband compleet met ketting. Het dragen van een slipje heb ik haar jaren geleden al verboden. De slet zal entree nemen met een blinddoek om. Of deze af mag is vaak maar de vraag. Als ze te kennen geeft dat ze dat graag wil doen we het in ieder geval niet :lol: Verder is ze voorzien van een butt-plug zodat daar geen ongewenste intimiteiten kunnen plaatsvinden. Dus komt allen, en neuk haar gek . U zou me teleurstellen als haar kut meer dan een minuut ongebruikt blijft.

Bedman.
Leuke Erotiek
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Leuke Erotiek »

Het zou zo maar eens kunnen zijn dat het dan wel druk word.

Als onze plannen door kunnen gaan (afhankelijk van de factor logeren van onze kroost) komen wij donderdag ook naar de bios. Wij zullen er, als we komen, zeker eerder op de avond / namiddag zijn.
Maar het scenario heeft veel overeenkomsten met dat jullie hebben geschetst.

Misschien treffen we elkaar nog....

R+A
mike86
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door mike86 »

klinkt hartstikke goed hoor Saskia, kun je ons misschien vertellen hoe je der uit ziet.

geile groetjes mike
Vinroo
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Helemaal niemand die wat over deze avond te vertellen heeft? Ik vond dat Saskia er heerlijk bij zat....het was alleen wederom net zo 'stil' als de avond ervoor...mannen zeiden weinig en hadden wat aansporing nodig. Op zich natuurlijk netjes hoe ze zich gedroegen, maar dat was niet de vraag in de oproep op het forum....geloof ik....

Uiteindelijk kreeg ik, op de valreep om 10 over half 10, van Vin de opdracht om gebukt te gaan staan bij het matras in de heterozaal...1 minuutje was ik er alleen...toen werd alles donker door de blinddoek en voelde ik overal handen...ik hoorde de stem van mn Meester,die zei dat ik op handen en knieën moest gaan zitten en hij vroeg een aantal vrijwilligers om zn sletje te neuken. Die waren er wel :D....in die korte tijd heb ik lekker genoten....met als toetje mn Meester die lekker klaarkwam in mn mond.
Vin het was weer spannend met je,t is heerlijk om onderdanig aan je te zijn. Het voelt veilig en eng tegelijk...en de balans daarin ben jij.

Kus, roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Bedman
Contacteer:

Bericht door Bedman »

Ja, in aansluiting op de reactie van Vinroo kan ik idd zeggen dat ik het jammer vind dat er aansporing nodig om Saskia eens even flink te neuken. Ik had het U nogal makkelijk gemaakt. Kant en klaar op de kniëen met haar schlucht naar achteren. De meeste met hun hand in hun broek kijken de poes uit de boom. Wellicht dat u niet aan de criteria voldeet die wij vooraf hadden aangegegeven op het forum; fris en fruitig en intiem geschoren. Maar er waren wel zo'n 25 mannen. Toch niet allemaal jungle-boek !?
We komen beslist nog een keer maar verwachten dan toch een minder afwachtende houden van de heren. Saskia (en vele ander vrouwen ook hoor ;) )vind het heerlijk om even lekker een uurtje achter elkaar doorgeneukt te worden. Dus volgende keer ; wees sociaal en doe het dan voor haar plezier a.u.b. .
Hou het forum in de gaten voor ons volgende bezoekje.

Bedman.
88er
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door 88er »

Volgende keer ben ik er graag bij, en dan niet om "de poes uit de boom" te kijken.
Bischierig
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten