SEXY KENNISMAKING

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

SEXY KENNISMAKING

Bericht door Benno »

Vrijdag 7 februari staat al een tijdje in mijn agenda, want dan heeft Sexymama aangegeven dat ze weer komt. Als ik om half 2 binnenkom zit ze op de achterste rij van de heterocinema en wordt ze stevig gevingerd door Student, die haar vandaag heeft meegenomen. Ik begroet ze en kleed me dan snel uit. Als ik terug kom gaan ze net naar het bed.. Daar gaat Sexymama op haar rug liggen en spreid haar benen. Ze heeft een kanten body aan met een open kruis en ook haar borsten worden nauwelijks bedekt. Alles voor easy access. Terwijl Student haar zoent en een condoom pakt, besluit ik om n ader kennis te maken met haar kutje. Dat ontaard al gauw in een vrij heftige befpartij, waarbij haar samentrekkende kutspieren mijn vingers omsluiten en zij haar clitje tegen mijn likkende tong opstuwt. Beregeil word ik ervan, maar toch geef ik netjes de beurt terug aan Student. Nadat hij haar eerst een tijdje heeft geneukt mag ik ook en het is echt heerlijk. Ze doet haar naam eer aan. Ze is megasexy. Ik geniet het meest als ik een dame kan laten genieten. Sexymama kan genieten als geen ander, dus dat treft.
Dat wordt versterkt door het feit dat ik haar al een tijdje spreek op kik en dan bouw je een mentaal beeld op van hoe het kan zijn met iemand. Als dat dan wordt ingelost is het genot veel groter dan bij een random ontmoeting. Nou ja, zoiets dan...

Het bezoek is deze keer niet aangekondigd. Er zijn slechts enkele mannen die ervan weten. Dat zijn behalve Student en ik Afrosensual, Gilio, Erik en Tom. Gelukkig niet zo'n hele grote groep dus het duurt niet heel lang om weer aan de beurt te komen. We verplaatsen al snel naar het grote bed en daar wordt Sexymama vrijwel non stop om beurten door de mannen geneukt in verschillende standjes. Ik kan echt geen genoeg van haar krijgen, dus elke keer als ik de kans krijg neuk ik haar. Ben de tel kwijtgeraakt hoe vaak. Afrosensual, die eigenlijk meer van de mannen is, heeft met Sexymama een bijzondere klik, waardoor hij het helemaal niet erg vindt dat ze een vrouw is. "Zo sexy!", blijft hij maar zeggen. Ook Tom, Gilio en Student laten zich niet onbetuigd. Als Erik haar neukt geeft hij haar een welgemikte tik op haar bil, die goed te horen is. Sowieso maken we kennelijk behoorlijk wat geluid. Ik hoor later van een man die zegt dat hij vanuit de winkel zulke spannende geluiden hoorde, dat hij toch even naar binnen besloot te gaan.

Op een gegeven moment ligt Gilio onder Sexymama en berijdt ze hem als een volleerde amazone. Afrosensual heeft zijn pijlen gericht op haar kontje, dat hij zorgvuldig met glijmiddel insmeert alvorens zijn pik erin te stoppen. Sexymama vindt een DP heerlijk, dus ze geniet met volle teugen. Als Afrosensual stopt neem ik het over. Hij is heel voorzichtig begonnen, maar ze is inmiddels gewend, dus het gaat heel makkelijk en ik voer het tempo rap op tot volle kracht vooruit. Sexymama schreeuwt het uit van genot en komt meerdere keren schokkend klaar. Ik laat Sexymama met mijn vingers een paar keer squirten. Ook dat vindt ze heerlijk. Het gebeurt ook wel spontaan tijdens het neuken trouwen.

Tijdens een korte pauze laat een heer op de bank weten dat hij van beroep psychotherapeut is en dat hij veel seksueel gefrustreerde mensen in zijn praktijk heeft gezien. Wat hij daarmee wil zeggen, weet ik niet precies, want hier zijn een paar mensen zonder remmingen hun seksuele fantasieën aan het uitleven. Scheelt - volgens mij - weer een bezoek aan de psycholoog. Misschien is dat ook wat hij bedoelt.

We pakken de draad weer op waar we zijn gebleven en als ik de kans krijg om Sexymama weer op z'n hondjes te nemen, neuk ik haar zonder enige reserve keihard, waarbij ik me laaf aan haar heerlijke billen, totdat ik brullend klaarkom. Volledig gesloopt stap ik van het bed af. Student neemt het over. Hij neukt haar langdurig in een zeer intieme positie en komt dan ook hoorbaar heerlijk klaar. Het loopt tegen 4 uur en ik moet er vandoor. De aanwezigen gaan nog even door, maximaal tot 5 uur want dan begint de jongerenavond en moeten wij oudjes sowieso wegwezen. Ik heb onwijs genoten van Sexymama en van de uitstekende sfeer.
Laatst gewijzigd door Benno op 09 feb 2025 22:02, 4 keer totaal gewijzigd.
Student
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET SEXYMAMA

Bericht door Student »

Mooi verslag Benno! Het was inderdaad een heerlijke middag. Intens genoten van en met sexy mama en loop nog steeds met een glimlach rond... :D
latexyin
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET SEXYMAMA

Bericht door latexyin »

Klinkt goed allemaal, mooi verslag!
Erikversa
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: SEXY KENNISMAKING

Bericht door Erikversa »

Mooi verslag Benno. Je vergeet de tik op haar billen.😊
Benno
Geaardheid: hetero
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno »

Ah ja volgens mij ben ik helemaal vergeten jou te vermelden.
Sorry daarvoor
Gilio
Contacteer:

Bericht door Gilio »

Wat een mooie verslag Benno! Met elkaar hebben we ontzettend genoten van de sensuele Sexymama. Puur natuur geniet ze van alle aandacht. Het is een samenspel van over en weer genot, waarbij de mannen respectvol naar elkaar en met sexymama een heerlijke middag hebben beleefd.

Door een zakelijk meeting was ik iets later. Op mijn verzoek waren we een half uurtje eerder gestart, zodat ik ook eerder naar de EC kon. Tijdens ons overleg waren mijn gedachten vooral bij Sexymama. Al de cijfers konden me gestolen worden. Rond 14.00u waren we klaar en in sneltreinvaart reed ik naar Amersfoort. Ik begroette Sexymama terwijl Student met zijn lange uithoudingsvermogen haar kutje behoorlijk aan het opwarmen was. Afwisselend namen Benno, Tom en Afrosensueel het over. Sexymama genoot zichtbaar in allerlei verschillende posities.

Ik moest nog even de switch maken van de zakelijk meeting naar dit fantastische spel. Gelukkig Is Sexymama zo lief om mij met haar mond lekker op te warmen. Ik proef haar heerlijke kutje en langzaam kom ik op sterkte om haar stevig te neuken. Echt een genot! Tot het moment dat Sexymama graag de rollen wil omdraaien. Ze komt met haar kutje bovenop mij zitten en met haar heupen gaat ze heerlijk heen we weer. Ze laat mijn pik alle hoeken van haar zalige kut voelen. Dat wordt nog intenser als Afrosensueel (en later Benno) haar kontje lekker insmeert om vervolgens met zijn pik haar dp te verwennen. Ik zie de enorme glimlach op het gezicht van Sexymama en weet dat ze hier enorm van geniet. Een heerlijk geil moment.

Het was een topmiddag die wordt afgesloten met een lange neukpartij door Student, tevens de opperwachtmeester van de dag. We kijken opgewonden toe en sommigen voelen hun zaad langzaam steeds hoger komen. Sexymama komt meerdere keren klaar en druipt van het vocht. Ook Student komt heerlijk klaar . Vervolgens is het de beurt aan Benno. Ook hij laat zijn zaad heerlijk ontploffen en komt moe maar voldaan klaar. Sexymama ligt als een welgevormde en knappe dame languit op het matras en komt langzaam weer op adem.

Aan alle genot komt een einde. We praten nog even na en wensen de achterblijvers een fijne jongerenavond toe. Wij zijn weliswaar ietsje ouder, maar het genot is er niet minder om. Het was een geile middag waarbij Sexymama in het middelpunt van de belangstelling stond. We nemen afscheid en omhelzen en kussen elkaar. Bedankt Sexymama voor de heerlijke middag!
Laatst gewijzigd door Gilio op 10 feb 2025 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Afrosensual
Leeftijd: 37
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Bericht door Afrosensual »

Mannen, wat een mooie omschrijvingen van deze prachtige dame. Ik heb genoten van de leuke omgang van en met elkaar, extra complimenten voor Student die de boel goed in de gaten hield. Ik houd mijn belevenis voor mijzelf en beloof de volgende keer een verslag(de laatste is al een poos geleden) te delen.

@sexxymamma, je hebt mijn verwachting weer overtroffen en ben benieuwd wat de toekomst brengt ;).
Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
Sexymama
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Sexymama »

Dank je wel Benno, voor dit mooie verslag van een heerlijke, geile middag!

Ik heb Genoten met een hoofdletter G. Jullie, heerlijke mannen wisten mij van hoogtepunt naar hoogtepunt te brengen. Verslavend lekker ;)
Het was niet alleen geil, maar ook gezellig en met respect naar elkaar.

Ik kijk uit naar de volgende keer! 🔥
Being sexy is all about attitude, not body type. It's a state of mind. 🥰
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten