Poezenbeestje en Mike in Amersfoort 27-02-25

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Mike1966
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Poezenbeestje en Mike in Amersfoort 27-02-25

Bericht door Mike1966 »

Poes en Mike in Amersfoort

Date dag al even van te voren vastgesteld en het idee opgevat Amersfoort weer eens te bezoeken. Dit maal weer eens onaangekondigd al hielden we het forum de dagen van te voren wel in de gaten. We hopen namelijk nog eens een stel te treffen die bij hun spel ook open staan voor VV contact. Het leek een rustige dag te worden, hotstel50 had aangekondigd rond twee uur te arriveren en een voor ons onbekend stel Withlove later op de middag. Wij arriveren over het algemeen altijd kort na opening in de EC en waren dat ook dit keer weer van plan.

Zodra de dag start krijgt Poes van mij te horen wat er mee dient te gaan is de kleding in overleg bepaald en ondertussen dat ik naar haar onderweg ben speel ik Long Distance met haar via de lush die ze in opdracht in haar kutje heeft geplaatst. Als ik voor haar deur sta geef ik opdracht via de App de lush te verwijderen en bij binnenkomst vertel ik haar, onheilspellend dat het anders niet gaat passen :-)

We hebben nog even tijd dus ik controleer of haar kut al lekker sopt, speel met haar tepels voordat ze afgeplakt gaan worden en voer haar mijn pik. Daarna hup in de auto naar Amersfoort. Onderweg lush weer laten plaatsen en lekker met mijn slet gespeeld :-). Geen orgasme voor we in de EC zijn en ik maak het mijn slet niet eenvoudig ! Parkeren in de garage waar ik haar zeg dat de lush pas in de EC uit mag.

De deur is nog maar net open als we naar binnen lopen samen met nog een man of drie. Uitkleden is voor poes zo gebeurd, alles aan wat aan moet en bereikbaar wat bereikbaar moet zijn terwijl ik mij geheel moet uitkleden. Daarna lush uit haar kutje getrokken en haar direct op de bank gezet en mijn pik in haar mond gedrukt. Mmmm zo lekker mijn pijpende slet. Daarna haar soppende kut opvreten en vochtgehalte controleren. Mmm lekker druipend nat , hup het grote matras op met kut op de rand en mijn slet rustig maar volledig en diep gepenetreerd. Ik zie dat Zoef, die ik van onze komst op de hoogte had gesteld, ook binnen is gekomen. Zonder medeweten van Poes had ik wat heren benadert of ze tijd en zin hadden om mee te spelen. Wij staan altijd open om heren maar, ook vrouwen, met ons mee te laten spelen die bij toeval aanwezig zijn indien ze aan onze wensen voldoen. Echter een zekerheid is ook wel fijn ;-) ( dank voor je aanwezigheid Zoef). Er waren vandaag al snel meer dan genoeg heren aanwezig. En in de tijd dat wij er waren Janesbondage (alleen of als stel mij nog even onduidelijk) en later kwam ook hotstel50 binnen.

Zoef sloot al snel bij ons aan en onder het neuken dirigeerde ik een hand naar zijn pik en later Poes haar mondje naar en over zijn pik. Later draaide we de rollen om terwijl Poes op haar rug lag te genieten en vele malen klaar mocht komen.
We waren zo al een goed poosje onderweg en even een kort momentje om vocht bij te tanken. Niet te lang want dat is zonde van de tijd :) Wel gezellig want er kan en mag ook gekletst worden!

Op de bank zijn we verder gegaan teasen pleasen met handen vingers en monden en uiteraard werden onze pikken bespeeld. Heerlijk maar toch wat krap op de bank en dus Poes op haar rug op het matras gelegd met hoofd over de rand. Zelf nam ik staand plaats bij haar hoofd duwde mijn pik diep in haar keel en stortte voorover op haar kut. Tijd om haar clitje te teasen maar tegelijkertijd orgasme control van mijn slet testend. Daarna was het Zoef zijn beurt om tussen haar benen te kruipen terwijl ik nog altijd mijn pik oraal liet verwennen.

Tijd om eens te kijken of ons favoriete plek, de sling, op juiste hoogte hing. Poes in de sling gelegd maar helaas niet ideaal afgesteld voor ons. En nog altijd, ondanks meermaals gemeld en ook dit keer bij vertrek nog eens gedaan bij de balie, is het eenvoudig goed afstellen van hoogte-en beensteunen onmogelijk zonder gereedschap! @eroticcinema!!
Dan maar terug naar de centrale ruimte waar het gezellig druk is. Alle kluisjes bezet en de tassen zijn al van stal gehaald. In de hetero zaal word Janesbondage goed verwend zo te horen en Hotstel50 sluit aan op de andere bank. Ik word getrakteerd op het betere hand en mond werk door Poes en als ik na een lange tijd op het randje gebalanceerd heb, laat ik weten dat ik Poes der soppende kut wil neuken. Op haar rug op het matras liggend neuk ik haar hard en diep om daar een eerste knallend luidruchtig orgasme los te laten! Zo vreselijk lekker dat ik voorover op haar liggend mij in haar nek vast bijt. Maar al snel verplaats ik mijn mond naar haar opgezwollen kut en clit om die ook oraal nog even de nodige aandacht te geven. Vervolgens weer even bij komen op de bank met wat meegebracht vocht.

De ruimte is totaal gevuld en er schijnt een wachtrij in de shop te zijn. Er is nog een aankondiging geweest voor na drie uur maar zo laat is het nog niet. De dame van hotstel50 word heerlijk op de andere bank verwend door een getinte man die later op het centrale matras pas echt gas geeft! Poes wil mijn pik heel graag met olie bespelen dus die pak ik er even bij. Naast elkaar zittend op de bank krijg ik de meest zaligmakende pik massage waarbij mijn ballen en kont niet worden vergeten! :-) Wederom weet ze mij langdurig te edgen tot het moment dat ik heeeeeellll heeeeellll graag weer over het randje wil gaan! Dit keer kies ik ervoor om haar mondje vol te spuiten en ik druk haar pijp bekkie over mijn dikke harde pik en kom bulderend, sidderend klaar. En zodra ik weer wat controle heb trek ik haar mond van mijn pik en tongen we er wild op los :-)

De uren zijn wederom weer voorbij gevlogen en het is tijd voor de douche, aankleden en weer vertrekken de “gewone” wereld in.

Alle aanwezig bedankt voor het respect en de gezelligheid en geiligheid.

Mike en Poezenbeestje

Ook zo genoten vandaag?
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Poezenbeestje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Poezenbeestje en Mike in Amersfoort 27-02-25

Bericht door Poezenbeestje »

Altijd heerlijk om het terug te lezen. En wat is het toch lekker om te kunnen spelen, even alles loslaten. En als extra verrassing mag ik met de pik van Zoef spelen terwijl je al lekker mijn kut gevuld hebt!. Mmmmm vraagt om meer !!!!
Lust Slet & Sexual Soulmate van Mike1966

This kitten has delicious claws to play with..
R.L. 81 (Resp.&Love)

Bericht door R.L. 81 (Resp.&Love) »

Ik wordt al geil bij het lezen 8-) .
Zou mezelf ook zo graag willen laten gaan :D
Ik zou echt graag een keer komen kijken. Thuis vindt overleg plaats 8-)
Mike1966
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

R.L. 81 (Resp.&Love) schreef: 18 mar 2025 12:36 Ik wordt al geil bij het lezen 8-) .
Zou mezelf ook zo graag willen laten gaan :D
Ik zou echt graag een keer komen kijken. Thuis vindt overleg plaats 8-)
Van harte welkom :-) en als het goed voelt hoeft het zeker niet bij kijken te blijven! ;-)
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Mike-1981
Leeftijd: 42
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Kousen - panty’s - voeten
Contacteer:

Bericht door Mike-1981 »

Hoi poezenbeestje en mike , wnr komen jullie weer naar amersfoort
Mike1966
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

Mike-1981 schreef: 19 mar 2025 15:01 Hoi poezenbeestje en mike , wnr komen jullie weer naar amersfoort
Dat zal vast binnenkort wel weer een keer gebeuren! Vaak kondigen we ons bezoek aan maar soms ook gewoon spontaan en tsja dan moet je maar net aanwezig zijn. De ervaring leert dat er vaak genoeg, genoeg te doen zien of beleven is!! Waag eens een “gokje” wie weet wie je treft! Misschien ons wel :-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 5 gasten