ZATERDAGMIDDAG MET JENN EN RENE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

ZATERDAGMIDDAG MET JENN EN RENE

Bericht door Benno »

Zaterdagochtend: Jenn en René worden geil wakker en plaatsen een bericht op het forum dat Jenn goed gebruikt moet worden en dat actie vereist is. Ze arriveren om half 4, dus ik zorg dat ik er dan ook ben. Er zijn slechts enkele mannen aanwezig. Geen van hen was bewust van de aankondiging. Aangezien het al vrij laat op de middag is verliezen we geen tijd met ellenlange gesprekken. De kleren gaan in de lockers. Jenn heeft een netbody aan met roze zeer hoge hakken. Ze gaat op het grote matras liggen en begint René te pijpen. Ik duik tussen haar benen en ga eerst haar heerlijke kutje eens uitgebreid likken. Na 2 minuten is iedereen goed opgewarmd en kan er geneukt worden. Ik heb er echt zin in, dus ik ga er meteen vol voor. Als ik even moet uitblazen word ik afgewisseld door René. Daarna ga ik verder. Er zijn twee andere mannen die ook even mee doen, maar niet echt heel lang. Dus in eerste instantie moeten René en ik het werk met z'n tweeën opknappen. Gelukkig komen na een half uurtje eerst Lex en daarna Geilneef opdagen. Die hebben het bericht ook gelezen, maar moeten van iets verder weg komen.

We verplaatsen ons naar het bed in de heterocinema, waar Lex zich uitgebreid laat deepthroaten, terwijl ik en de andere heren Jenn van achterlangs neuken. Daarna gaat René haar fisten, waar ze enorm van geniet en wat dus een zeer geile aanblik biedt. Jenn vingert haar eigen clitje terwijl de hele hand van René in haar verdwijnt.

Terug in de algemene ruimte laat Lex Jenn tegen het wandrek staan met haar handen boven haar hoofd. Vervolgens laat hij haar ongenadig squirten. Eerst met links en daarna met rechts, ambidextere squirtmaster die hij is. We neuken er nog even flink op los, ook heerlijk op z'n hondjes. Jenn heeft echt een zalig kontje en op die manier kun je je daar volop aan verlekkeren. Tegen 5 uur willen ze gaan afronden. Voor de finale gaat Jenn op haar rug liggen en mogen we allemaal over haar heen spuiten. Terwijl Lex en Geineef zich al boven haar aan het trekken zijn, lik ik nog even haar forse clit en zuig erop totdat ik van puren geiligheid me niet langer kan inhouden en mijn zaad over haar buik spuit. Ook Geilneef levert zijn bijdrage over de gepiercte borsten van Jenn. Lex staat boven haar hoofd. Ik zeg in mijn verhalen wel eens dat ik brullend klaarkom, maar Lex is wat dat betreft echt next level. Het zou me niet verbazen als de buren komen klagen, zo hard schreeuwt hij de boel bij elkaar. Enfin, Jenn vind het allemaal prachtig. Ze gaat het zaad van haar lijf afdouchen en geeft daar nog een sexy showtje bij. Wat mij betreft maakt dat het helemaal af. Topmiddagje!
Laatst gewijzigd door Benno op 13 apr 2025 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
cockring
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: ZATERDAGMIDDAG GENOT MET JENN EN RENE

Bericht door cockring »

Heerlijk verslag en wat je beschrijft is zeer herkenbaar; ik heb dit heerlijke stel ook een keer ontmoet in Arnhem en bewaar daar nog warme herinneringen aan. Hopelijk komen ze weer een keer naar Arnhem.
Jenn & René
Geaardheid: panseksueel
Geslacht: Stel
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: ZATERDAGMIDDAG GENOT MET JENN EN RENE

Bericht door Jenn & René »

Potver Benno, wat heb je dat toch weer smakelijk verwoord! Aldus Jenn 😉

Ook voor mij was het weer heerlijk om zo gebruikt te worden door jullie heren.
Cockring, Arnhem zal ook zeker weer eens op de agenda staan 😁
Dan ben je wel van de partij he

💋

Tot de volgende 🔥💦
Heren: geen ongevraagd "gegraai", de vrouw in kwestie is GEEN grabbelton!
Met respect is er heel veel mogelijk
Onhygiënische, onverzorgde en riekende mensen knappen wij direct op af!
Geef ons even de ruimte om af te tasten, go with the flow!!!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Fuzzie, kinkygast en 10 gasten