Dit keer kom ik als Kleine Zeemeermin
Begin februari bezochten Mannie en ik de Duikbeurs. Ik kreeg daar -voor het nieuwe seizoen- een prachtige blauwe Mermaid-outfit cadeau
Morgen mag ik het aan in de ECA.
Mijn krap kutje, kleine kontje en pronte tietjes zullen voor de echte visliefhebber met een stevige hengel makkelijk te vangen zijn. Het beste aas bestaat uit lekkere, schone wurmen en vette regenpieren. En Vissers: AAS BIED JE AAN! Als je tenminste wat wil vangen.
Dit meerminnetje is gek op levend aas en lust ze ongezouten! Als deze maar in staat zijn om wolken hom zaad in mijn vissenmondje en over mijn vruchtbare lijfje uit te storten. Rechtstreekse inspuiting van de hom in de ku(i)t gebeurt uitsluitend safe, anders wordt Amersfoort straks overspoeld door talloze meerminnen en valt er in de ECA niets meer te halen.
Jezus! Wat een verhaal weer, om slechts aan te geven dat ik nu al enorm geil en lustig ben en uitkijk naar veel lekkere, harde en spuitgrage pikken morgen bij de Erotic Cinema Amersfoort ECA. Ik ga op de knieën!
Wie vangt mij?
En voor de dames, MANNIE (mijn geile neukbeer) heeft ongekende orgasmische kwaliteiten waardoor je blijft komen.
XXX MARLENE