Marlene vrijdag 28 maart 13.30 wil glimmen van zaad

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
MARLENE
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Marlene vrijdag 28 maart 13.30 wil glimmen van zaad

Bericht door MARLENE »

Vrijdag 7 maart waren we voor het laatst in Amersfoort dus tijd voor een bezoekje ECA!
Dit keer kom ik als Kleine Zeemeermin 🧜‍♀️

Begin februari bezochten Mannie en ik de Duikbeurs. Ik kreeg daar -voor het nieuwe seizoen- een prachtige blauwe Mermaid-outfit cadeau 🎁. Echt een zoals de grote Neptunus het gráág ziet, en welke deze kleine geile Zeemeermin als geen ander past als een second skin. Dat wil zeggen: mooie blauwe nietsverhullende linten en een blauw geschubte high-heeled gespleten vissenstaart waarvan het middenstuk voor het gemak is weggelaten.
Morgen mag ik het aan in de ECA.

Mijn krap kutje, kleine kontje en pronte tietjes zullen voor de echte visliefhebber met een stevige hengel makkelijk te vangen zijn. Het beste aas bestaat uit lekkere, schone wurmen en vette regenpieren. En Vissers: AAS BIED JE AAN! Als je tenminste wat wil vangen.

Dit meerminnetje is gek op levend aas en lust ze ongezouten! Als deze maar in staat zijn om wolken hom zaad in mijn vissenmondje en over mijn vruchtbare lijfje uit te storten. Rechtstreekse inspuiting van de hom in de ku(i)t gebeurt uitsluitend safe, anders wordt Amersfoort straks overspoeld door talloze meerminnen en valt er in de ECA niets meer te halen.

Jezus! Wat een verhaal weer, om slechts aan te geven dat ik nu al enorm geil en lustig ben en uitkijk naar veel lekkere, harde en spuitgrage pikken morgen bij de Erotic Cinema Amersfoort ECA. Ik ga op de knieën!
Wie vangt mij?
En voor de dames, MANNIE (mijn geile neukbeer) heeft ongekende orgasmische kwaliteiten waardoor je blijft komen.

XXX MARLENE💋
Goodlooking geil stel. Hoog libido én stamina. Marlene houdt van een harde, schone, geschoren pik (wel 2 ook :-), en zeker ook van meisjes. Mannie brengt graag een meisje haar TREVI-hoogtepunt. Afspreken in Clubs of Cinema.
Marcoai
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Marlene vrijdag 28 maart 13.30 wil glimmen van zaad

Bericht door Marcoai »

Hoi Marleen en neukbeer ,hoe laat zijn jullie er morgen ?
mabuto
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door mabuto »

ik ben er, rond hoelaat zijn jullie er?
Topcat
Leeftijd: 59
Contacteer:

Bericht door Topcat »

Volgens mij staat er duidelijk in de aankondiging 13.30. Als het meezit ben ik er bij.
marten
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door marten »

Ben erbij.
Laatst gewijzigd door marten op 28 mar 2025 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Rickjsw
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Rickjsw »

Wat een originele introduktie Marlene, het past helemaal bij jouw stijl en elegantie!
Delpi
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Delpi »

Super bedankt beide voor vanmiddag, moest helaas heel snel weer weg. Maar niet voordat je me heerlijk leegzoog. (Ik was de eerste die naast je man mocht plaatsnemen) zeker voor herhaling vatbaar.
marten
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door marten »

Wat zag je er lekker uit als zeemeermin. Wat een geile ervaring!
Je man wenkte me toen ik nog even stond op te warmen. Even later in de filmzaal begon het geile werk. Ik betaste je heerlijke borsten en jij trok me af totdat ik over je heen spoot. Bedankt en ik hoop tot snel
MARLENE
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Bericht door MARLENE »

Vrijdagmiddag 28 maart, Marlene’s Bukkake!

Het was een hete, drukke vrijdagmiddag voor deze geile, kleine zeemeermin 🧜‍♀️ , zwemmend in de Zee der Lusten.

Laverend tussen het 6-koppig monster 👹 Scylla, en Charybdis 🌪️ , de zuigende dochter van Poseidon, werd de halve bemanning van den ECA-galei vanuit de vele ruimtes ogenschijnlijk verleid door beeldscherm-Sirenen.
Niets bleek minder waar, eenmaal aangekomen in het Amfi-theater. Ik werd overgeleverd aan de grillen van Odysseus, Hercules, Ajax, Achilles en enkele andere Griekse helden, die al lang geen vrouw meer hadden gezien. Ik trok hun lansen recht, sleep de punten, en poetste ze schoon. En ik werd er -later- flink door gespiest.
Totdat mijn Heer(ser) op zijn steig’rend paard uit de woeste, bronstige golven rees, en mij zijn befaamde drietand bood.
Niet eerder mocht deze geile, kleine zeemeermin eerst twee, en later drie knotsen tegelijk in haar mondje verwennen. En dat meerdere keren.
Druipend (van het zaad -wat in de blauwe vissenstaartlaarzen liep- en van mijn eigen liefdesvocht) heb ik genoten van zoveel pikken tegelijk. En van de dirty talk daarbij. Want wanneer ik af en toe verander van keurige kantoorjuffrouw, in het geile bioscoopsletje, dan hoor ik dat graag en zijn mijn orgasmes niet te stuiten. Dan kan ik daar ook geen genoeg van krijgen.
Het was een top-middag!
Ariel is inmiddels weer voorbij. Terug op OMO, na de ODOL van Mannie Poseidon uiteraard.
Bedankt heren! Ik hoop jullie volgende keer weer te treffen.
XXX MARLENE
Goodlooking geil stel. Hoog libido én stamina. Marlene houdt van een harde, schone, geschoren pik (wel 2 ook :-), en zeker ook van meisjes. Mannie brengt graag een meisje haar TREVI-hoogtepunt. Afspreken in Clubs of Cinema.
DonRoberto
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door DonRoberto »

Dit is het verhaal van de maand!!

Wat een literaire kwaliteit!!