30 mar 2025 20:30
Gistermiddag super geile middag gehad met dit heerlijke spermasletje. Bij binnenkomst werden haar weinige kleren die ze aanhad al binnen een paar minuten van haar heerlijke lijfje getrokken.. De hunkerende mannen hadden waarschijnlijk al snel door dat zij een zaadvragend sletje was. Na een tijdje in het filmzaaltje gezeten te hebben werdt ze al meteen gevingerd, gebeft en gezoend door de daar aanwezige mannen... werd ze niet gezoend dan had ze gelijk alweer een lul in haar mondje. Even later zijn we naar het grote bed gegaan waar zij meteen werd omringd door de vele aanwezige mannen daar. Ook daar werd ze gekust, gebeft en gevingerd dat het een lieve lust was. Ze begrepen haar.. Ze wilde pijpen, neuken en veel sperma over haar lekker lijfje.. Al dat zalige room smeerde ik uit over haar hele lichaam. Talloze mannen hebben haar vervolgens heerlijk geneukt en gebeft. Ze pijpte of het een lieve lust was. Eén man sprong er met verve boven uit .. Een echte mooie donkere bull ging vervolgens met haar spelen. Dat wil zeggen..... eerst moest ze zijn prachtige grote lul uitgebreid pijpen waarna ze de eerste neukbeurt van hem kreeg….de tweede volgde niet veel later en is hij toen ook super mooi en goed klaargekomen. Kortom het was een heerlijke actieve middag. Brabo tijgertje is keer op keer klaargekomen. Heerlijk genoten heeft ze en zeker ik ook met de condooms uitdelen ... Ze durfde eerst niet zo graag mee te te gaan maar heeft er geen seconde spijt van gehad... Kortom van 13.00 tot ongeveer 16.30 uur is ze bezig geweest om aan al die mannen te geven waar ze voor waren gekomen... iedereen tevreden en ik zeer zeker ook. Geweldige middag.. Bedankt super Brabo tijgertje.. Je bent een super spermasletje. TOP. Wie geniet hier ook zo van?? Graag een reactie aub... Thanks.
Spermasletje Brabo tijgertje 29 maart
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten